Košík

Váš košík je prázdny

Košík

Váš košík je prázdny

Preprava a doručenie

AK máte otázku o preprave a doručení a odpoveď nenájdete nižšie, radi vám pomôžeme na oddelení služieb zákazníkom. Neváhajte nás kontaktovať. , plain_text

Prehľad

Odpoveď

Doručenie je možné v rámci celého Slovenska. Do zahraničia nedoručujeme.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte Služby zákazníkom.

Odpoveď

Áno, tovar môžete rezervovať online a následne vyzdvihnúť a zaplatiť v predajni. Táto služba sa volá Klikni a vyzdvihni. Nájdite si tovar, ktorý chcete kúpiť na www.JYSK.sk a kliknite na tlačidlo „Kliknite a vyzdvihnite v predajni”
Rezervácia platí do nasledujúceho dňa do konca otváracích hodín predajne. Rezerváciu nie je možné predĺžiť.
Keď predajňa rezerváciu pripraví, informujeme vás prostredníctvom emailu a sms správy.
Niektoré výrobky si môžete kúpiť len v našich predajniach, iné sú dostupné iba online na www.JYSK.sk – dostupnosť výrobku bude na internetovej stránke jasne vyznačená.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte Služby zákazníkom.

Odpoveď

Malé zásielky doručuje spoločnosť DPD zvyčajne do 4 pracovných dní. 
•    V prípade neúspešného doručenia sa spoločnosť DPD pokúsi o doručenie nasledujúci pracovný deň, potom nám tovar vráti.
Veľké objednávky doručuje spoločnosť Rhenus zvyčajne do 7 pracovných dní.
•    Dátum doručenia si môžete zvoliť v objednávkovom formulári.
•    Doručenie za prvé uzamykateľné dvere domu.
•    Možnosť doobjednať si vynesenie na miesto určenia.
•    V prípade neúspešného pokusu o doručenie je možné dohodnúť si náhradný termín.

Deň pred doručením dostanete sms správu s približným časom doručenia. 
 
Vodič vás kontaktuje približne hodinu pred príjazdom.
Uistite sa, že ste do objednávky zadali presnú adresu a telefónne číslo, aby ste zabránili komplikáciám pri doručení.
Ak ste si objednali vynesenie na miesto určenia, uistite sa, že po ceste nie sú žiadne prekážky.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte Služby zákazníkom.

Odpoveď

Sledovacie číslo objednávky dostanete emailom spolu s faktúrou v deň odoslania tovaru zo skladu.
Objednávku potom môžete sledovať priamo na webových stránkach dopravcu. Sledovanie zásielok je možné len u spoločnosti DPD.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte Služby zákazníkom.

Odpoveď


Cena prepravy sa odvíja od hmotnosti objednaného tovaru. Malé výrobky doručuje spoločnosť DPD, nábytok a iné väčšie výrobky doručuje spoločnosť Rhenus.
•    Najnižšia možná cena doručenia je 3,95 EUR

•    Maximálna cena doručenia je 69 EUR

•    Cena vynesenia na miesto určenia (s pomocou zákazníka): 6 EUR

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte Služby zákazníkom.

Odpoveď

V prípade, že by sme vám omylom poslali iný tovar, než ste si objednali, kontaktujte Služby zákazníkom na +421 800 100 800. Tovar vám zadarmo vymeníme za správny.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte Služby zákazníkom.

Odpoveď

•    Dátum zmeniť môžete, kontaktujte Služby zákazníkom na tel. +421 800 100 800.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte Služby zákazníkom.

Odpoveď

Objednávku doručíme najneskôr do 30 dní.
Malé objednávky
•    Zvyčajne doručíme do 2 – 7 pracovných dní.
•    Zásielku môžete sledovať pomocou sledovacieho čísla, ktoré dostanete spolu s faktúrou, na webe spoločnosti DPD.
Veľké objednávky – nábytok a rozmernejšie výrobky:
•    Zvyčajne doručíme do 10 pracovných dní.
•    Dátum doručenia si môžete zvoliť v objednávkovom formulári.
•    Prepravná spoločnosť oznámi približný čas doručenia deň vopred prostredníctvom sms správy.
•    Vodič vám približne hodinu pred príjazdom oznámi, že už je na ceste.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte Služby zákazníkom.

Odpoveď

Doručenie je možné v rámci celého Slovenska. Do zahraničia nedoručujeme.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte Služby zákazníkom.

Odpoveď

Áno, tovar môžete rezervovať online a následne vyzdvihnúť a zaplatiť v predajni. Táto služba sa volá Klikni a vyzdvihni. Nájdite si tovar, ktorý chcete kúpiť na www.JYSK.sk a kliknite na tlačidlo „Kliknite a vyzdvihnite v predajni”
Rezervácia platí do nasledujúceho dňa do konca otváracích hodín predajne. Rezerváciu nie je možné predĺžiť.
Keď predajňa rezerváciu pripraví, informujeme vás prostredníctvom emailu a sms správy.
Niektoré výrobky si môžete kúpiť len v našich predajniach, iné sú dostupné iba online na www.JYSK.sk – dostupnosť výrobku bude na internetovej stránke jasne vyznačená.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte Služby zákazníkom.

Odpoveď

Sledovacie číslo objednávky dostanete emailom spolu s faktúrou v deň odoslania tovaru zo skladu.
Objednávku potom môžete sledovať priamo na webových stránkach dopravcu. Sledovanie zásielok je možné len u spoločnosti DPD.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte Služby zákazníkom.

Odpoveď


Cena prepravy sa odvíja od hmotnosti objednaného tovaru. Malé výrobky doručuje spoločnosť DPD, nábytok a iné väčšie výrobky doručuje spoločnosť Rhenus.
•    Najnižšia možná cena doručenia je 3,95 EUR

•    Maximálna cena doručenia je 69 EUR

•    Cena vynesenia na miesto určenia (s pomocou zákazníka): 6 EUR

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte Služby zákazníkom.

Odpoveď

V prípade, že by sme vám omylom poslali iný tovar, než ste si objednali, kontaktujte Služby zákazníkom na +421 800 100 800. Tovar vám zadarmo vymeníme za správny.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte Služby zákazníkom.

Odpoveď

•    Dátum zmeniť môžete, kontaktujte Služby zákazníkom na tel. +421 800 100 800.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte Služby zákazníkom.

Odpoveď

Malé zásielky doručuje spoločnosť DPD zvyčajne do 4 pracovných dní. 
•    V prípade neúspešného doručenia sa spoločnosť DPD pokúsi o doručenie nasledujúci pracovný deň, potom nám tovar vráti.
Veľké objednávky doručuje spoločnosť Rhenus zvyčajne do 10 pracovných dní.
•    Dátum doručenia si môžete zvoliť v objednávkovom formulári.
•    Doručenie za prvé uzamykateľné dvere domu.
•    Možnosť doobjednať si vynesenie na miesto určenia.
•    V prípade neúspešného pokusu o doručenie je možné dohodnúť si náhradný termín.

Deň pred doručením dostanete sms správu s približným časom doručenia. 
 
Vodič vás kontaktuje približne hodinu pred príjazdom.
Uistite sa, že ste do objednávky zadali presnú adresu a telefónne číslo, aby ste zabránili komplikáciám pri doručení.
Ak ste si objednali vynesenie na miesto určenia, uistite sa, že po ceste nie sú žiadne prekážky.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte Služby zákazníkom.

Odpoveď

Objednávka v predajni:
•    Tovar bude do predajne dodaný do 30 dní.
Objednávka online – malé výrobky:
•    Ak ste si objednali len menšie výrobky, zvyčajne vám ich doručíme do 2 – 4 pracovných dní. Prepravná spoločnosť oznámi čas doručenia deň vopred.
Objednávka online – nábytok a iné veľké výrobky:
•    Veľké objednávky zvyčajne doručíme do 10 pracovných dní. Dátum doručenia si môžete vybrať v objednávkovom formulári. Prepravná spoločnosť oznámi čas doručenia deň vopred a vodič vás kontaktuje asi hodinu pred príjazdom.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte Služby zákazníkom.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte Služby zákazníkom.