Objednajte online a vyzdvihnite v predajni. Naše predajne fungujú ako výdajné miesta.
Výrobky si môžete vyzdvihnúť každý deň medzi 10:00 a 18:00.
Platba na výdajných miestach je možná iba PLATOBNOU KARTOU.
Odpoveď
Na tovar zakúpený v JYSKu sa vzťahuje zákonom daná záručná lehota 2 roky.
Ak ste si kúpili poškodený výrobok, máte právo ho reklamovať. Reklamácia môže byť riešená opravou, výmenou, vrátením peňazí či zľavou. Nárok na reklamáciu si uplatnite čo najskôr po odhalení poškodenia.
Postup reklamácie v kamennej predajni:
Ak výrobok reklamujete v kamennej predajni JYSK prineste si so sebou daný výrobok, poprípade poškodený diel, ak sa jedná o nábytok, alebo aspoň fotku poškodenia. Ak reklamáciu uznáme, tovar opravíme, vymeníme, vrátime vám peniaze alebo poskytneme zľavu. Pri reklamácii vám nevzniknú žiadne ďalšie náklady.
Ak chcete kontaktovať oddelenie služieb zákazníkom, zašlite e-mail na zakaznik@jysk.com.
K vybaveniu reklamácie vždy vyžadujeme fotodokumentáciu poškodenia. Ak bola reklamácia správne podaná a uznaná, máte právo na výmenu za nový kus, zľavu či odstúpenie od kúpnej zmluvy. Zároveň máte právo na náhradu nákladov spojených s reklamáciou.
Do 24 hodín od podania reklamácie vás kontaktuje oddelenie služieb zákazníkom. Reklamácie sa snažíme vyriešiť čo najskôr.
Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte Služby zákazníkom.