Košík

Váš košík je prázdny

Košík

Váš košík je prázdny

OTVÁRACIE HODINY POČAS VEĽKEJ NOCI

Nájsť predajňu

Vrátenie a reklamácia

Odpovede na otázky o vrátení tovaru a reklamácii nájdete nižšie. Pokiaľ odpoveď nenájdete, kontaktujte Služby zákazníkom. , plain_text

Pravidlá výmeny a vrátenia

Odpoveď

Ak tovar vrátite v kamennej predajni JYSK, peniaze dostanete hneď na mieste v hotovosti.
Ak tovar vrátite kuriérom alebo poštou, peniaze vám pošleme späť, hneď ako sa tovar vráti na sklad. Odporúčame vám, aby ste o odoslaní tovaru informovali oddelenie služieb zákazníkom telefonicky alebo emailom.
Poskytujeme vrátenie peňazí bez časového obmedzenia na výrobky, ktoré vrátite s dokladom o kúpe. Ak nemáte doklad o kúpe, v hodnote vráteného tovaru Vám ponúkame výmenu tovaru za iný alebo darčekovú kartu na nákup tovaru v našich predajniach.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte Služby zákazníkom.

Odpoveď

Spoločnosť JYSK ponúka rozšírené právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy a službu výmeny tovaru, ktoré platia pre nákup v internetovom obchode na JYSK.sk aj v kamenných predajniach.

Tovar zakúpený v spoločnosti JYSK môžete jednoducho vymeniť alebo vrátiť. Možnosť vrátenia alebo výmeny nie je časovo obmedzená. Máte tak oveľa viac času ako zákonom stanovenú 14-dňovú lehotu. 

Tovar môžete taktiež poslať poštou alebo kuriérom na naše zberné miesto. Ak si zvolíte túto možnosť, kontaktujte prosím Služby zákazníkom JYSK pomocou tohto nižšie. Náklady na prepravu hradíte vy. Nezabudnite priložiť kópiu faktúry/účtenku za nákup.

Tovar pošlite na adresu:
JYSK s.r.o.
Hodonínská 27
841 03 Bratislava



Ak chcete využiť ponúkanú možnosť, musia byť splnené nižšie uvedené podmienky:

  • Jedná sa o tovar preukázateľne zakúpený v našich kamenných predajniach alebo na JYSK.sk.
  • Tovar musíte vrátiť osobne v kamennej predajni.
  • Ak chcete vrátiť výrobok, ktorý je poškodený alebo použitý tak, že to výrazne znižuje jeho hodnotu, vyhradzujeme si právo znížiť vrátenú sumu podľa nášho uváženia prípadne tovar odmietnuť.
  • Na výrobky na zákazku, ako metrážny textil, matrace alebo šatníkové skrine špeciálnych rozmerov, vo všeobecnosti uplatňujeme zníženú vrátenú sumu.
  • Pri matracoch GOLD ponúkame 100-dňovú skúšobnú lehotu. Viac informácií nájdete tu: Vyskúšajte si matrac GOLD.
  • Preplácame počiatočné náklady na dopravu, ak budú doložené dokladom vystaveným v spoločnosti JYSK. Náklady na pôvodnú dopravu uhradenú externému dopravcovi, vynesenie, montáž a ďalšie služby nepreplácame.
  • Náklady na dopravu pri vrátení tovaru hradíte vy.
  • Ak nemáte doklad o kúpe, ponúkneme vám výmenu výrobku za iný alebo darčekovú kartu na ďalší nákup v predajniach JYSK.
  • Po predložení dokladu o kúpe vám ponúkneme, v hodnote vráteného tovaru, výmenu za iný tovar, vrátenie hodnoty v hotovosti alebo darčekovú kartu na nákup v predajniach JYSK.
Právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy v lehote 14 dní od prevzatia tovaru, právo na reklamáciu tovaru ani žiadne ďalšie zákonné práva týmto nie sú nijak ovplyvnené a sú v Podmienkach predaja a dodávky upravené samostatne.

Rozmysleli ste si nákup ešte pred doručením?
Ak si želáte objednávku z JYSK.sk zrušiť pred prevzatím tovaru, kontaktujte Služby zákazníkom. Ak ste objednávku zaplatili dopredu, peniaze vám vrátime späť na účet, odkiaľ nám boli odoslané. Nezabudnite uviesť číslo objednávky.

Tovar môžete odmietnuť aj pri doručení, nehrozí vám žiadny storno poplatok.

Peniaze vám vrátime hneď ako sa tovar vráti na sklad.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte Služby zákazníkom.

Odpoveď

Spoločnosť JYSK ponúka rozšírené právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy a službu výmeny tovaru, ktoré platia pre nákup v internetovom obchode na JYSK.sk aj v kamenných predajniach.

Tovar zakúpený v spoločnosti JYSK môžete jednoducho vymeniť alebo vrátiť. Možnosť vrátenia alebo výmeny nie je časovo obmedzená. Máte tak oveľa viac času ako zákonom stanovenú 14-dňovú lehotu. 

Ak chcete využiť ponúkanú možnosť, musia byť splnené nižšie uvedené podmienky:

  • Jedná sa o tovar preukázateľne zakúpený v našich kamenných predajniach alebo na JYSK.sk.
  • Tovar musíte vrátiť osobne v kamennej predajni.
  • Ak chcete vrátiť výrobok, ktorý je poškodený alebo použitý tak, že to výrazne znižuje jeho hodnotu, vyhradzujeme si právo znížiť vrátenú sumu podľa nášho uváženia prípadne tovar odmietnuť.
  • Na výrobky na zákazku, ako metrážny textil, matrace alebo šatníkové skrine špeciálnych rozmerov, vo všeobecnosti uplatňujeme zníženú vrátenú sumu.
  • Pri matracoch GOLD ponúkame 100-dňovú skúšobnú lehotu. Viac informácií nájdete tu: Vyskúšajte si matrac GOLD.
  • Preplácame počiatočné náklady na dopravu, ak budú doložené dokladom vystaveným v spoločnosti JYSK. Náklady na pôvodnú dopravu uhradenú externému dopravcovi, vynesenie, montáž a ďalšie služby nepreplácame.
  • Náklady na dopravu pri vrátení tovaru hradíte vy.
  • Ak nemáte doklad o kúpe, ponúkneme vám výmenu výrobku za iný alebo darčekovú kartu na ďalší nákup v predajniach JYSK.
  • Po predložení dokladu o kúpe vám ponúkneme, v hodnote vráteného tovaru, výmenu za iný tovar, vrátenie hodnoty v hotovosti alebo darčekovú kartu na nákup v predajniach JYSK.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte Služby zákazníkom.

Všetky súbory pripojte naraz v tomto poli.
Sprejemamo datoteke v formatih: png jpg gif pdf doc docx.

Reklamácia

Odpoveď

Na tovar zakúpený v JYSKu sa vzťahuje zákonom daná záručná lehota 2 roky. 
Ak ste si kúpili poškodený výrobok, máte právo ho reklamovať. Reklamácia môže byť riešená opravou, výmenou, vrátením peňazí či zľavou. Nárok na reklamáciu si uplatnite čo najskôr po odhalení poškodenia.
Postup reklamácie v kamennej predajni:
Ak výrobok reklamujete v kamennej predajni JYSK prineste si so sebou daný výrobok, poprípade poškodený diel, ak sa jedná o nábytok, alebo aspoň fotku poškodenia. Ak reklamáciu uznáme, tovar opravíme, vymeníme, vrátime vám peniaze alebo poskytneme zľavu. Pri reklamácii vám nevzniknú žiadne ďalšie náklady.

Ak chcete kontaktovať oddelenie služieb zákazníkom, zašlite e-mail na zakaznik@jysk.com. 
K vybaveniu reklamácie vždy vyžadujeme fotodokumentáciu poškodenia. Ak bola reklamácia správne podaná a uznaná, máte právo na výmenu za nový kus, zľavu či odstúpenie od kúpnej zmluvy. Zároveň máte právo na náhradu nákladov spojených s reklamáciou.
Do 24 hodín od podania reklamácie vás kontaktuje oddelenie služieb zákazníkom. Reklamácie sa snažíme vyriešiť čo najskôr.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte Služby zákazníkom.

Odpoveď

Doručovanie objednávok v dobrom stave je pre JYSK veľmi dôležité, avšak môže sa stať, že sa tovar pri preprave poškodí. Prepravná spoločnosť poškodenie často odhalí ešte pred doručením a vtedy dokážeme poškodený výrobok vymeniť za iný skôr než sa k vám dostane.
Ak si pri doručení všimnete poškodené balenie, odporúčame:
•    Hneď zavolajte na zákaznícku linku na +421 850 232 005, operátor podľa typu tovaru hneď zistí či bude výhodnejšie, ak zásielku odmietnete prevziať a pošleme vám nový kus alebo sa jedná o výrobok, na ktorý máme dostupné náhradné diely a pre obe strany bude jednoduchšie, ak vám pošleme dané diely. 
•    V každom prípade spíšte s vodičom záznam o poškodení do formulára, ktorý si necháte.

Ak máte podozrenie, že je výrobok poškodený, vždy radšej pred otvorením odfoťte balenie. Môže nám to pomôcť určiť či sa jedná o poškodenie pri preprave, alebo chybu dodávateľa. Pomôže nám to zabezpečiť lepšie zaobchádzanie s balíkmi, a teda menej poškodených zásielok v budúcnosti.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte Služby zákazníkom.

Odpoveď

Ak vám omylom pošleme iný tovar, ako ste si objednali alebo časť objednávky chýba, obráťte sa na oddelenie služieb zákazníkom JYSK.
Všetky náklady spojené s výmenou alebo doručením chýbajúceho tovaru v tomto prípade hradí spoločnosť JYSK.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte Služby zákazníkom.

Všetky súbory pripojte naraz v tomto poli.
Sprejemamo datoteke v formatih: png jpg gif pdf doc docx.