Košík

Váš košík je prázdny

Košík

Váš košík je prázdny

Vrátenie a reklamácia

Odpovede na otázky o vrátení tovaru a reklamácii nájdete nižšie. Pokiaľ odpoveď nenájdete, kontaktujte Služby zákazníkom.

Reklamácia

Dostal som nekompletnú zásielku/iný výrobok, čo mám robiť?

+
Ak vám omylom pošleme iný tovar, ako ste si objednali alebo časť objednávky chýba, obráťte sa na oddelenie služieb zákazníkom JYSK.
Všetky náklady spojené s výmenou alebo doručením chýbajúceho tovaru v tomto prípade hradí spoločnosť JYSK.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte služby zákazníkom.

Dostal som poškodený balík, čo mám robiť?

+
Doručovanie objednávok v dobrom stave je pre JYSK veľmi dôležité, avšak môže sa stať, že sa tovar pri preprave poškodí. Prepravná spoločnosť poškodenie často odhalí ešte pred doručením a vtedy dokážeme poškodený výrobok vymeniť za iný skôr než sa k vám dostane.

Ak si pri doručení všimnete poškodené balenie, odporúčame prevziať zásielku, nafotiť poškodený tovar alebo balenie a zašlite nám fotografie pomocou tlačidla „Poslať e-mail“. 

Ak máte podozrenie, že je výrobok poškodený, vždy radšej pred otvorením odfoťte balenie. Môže nám to pomôcť určiť či sa jedná o poškodenie pri preprave, alebo chybu dodávateľa. Pomôže nám to zabezpečiť lepšie zaobchádzanie s balíkmi, a teda menej poškodených zásielok v budúcnosti.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte služby zákazníkom.

Dostal som poškodený výrobok, čo mám robiť?

+
Na tovar zakúpený v JYSKu sa vzťahuje zákonom daná záručná lehota 2 roky. Výrobky zakúpené v kamennej predajni je možné reklamovať iba v predajni. Výrobky zakúpené online môžete reklamovať v predajni aj pomocou služieb zákazníkov.
Ak ste si kúpili poškodený výrobok, máte právo ho reklamovať. Reklamácia môže byť riešená opravou, výmenou, vrátením peňazí či zľavou. Nárok na reklamáciu si uplatnite čo najskôr po odhalení poškodenia.
Postup reklamácie v kamennej predajni:
Ak výrobok reklamujete v kamennej predajni JYSK prineste si so sebou daný výrobok, poprípade poškodený diel, ak sa jedná o nábytok, alebo aspoň fotku poškodenia. Ak reklamáciu uznáme, tovar opravíme, vymeníme, vrátime vám peniaze alebo poskytneme zľavu. Pri reklamácii vám nevzniknú žiadne ďalšie náklady.

Ak chcete zahájiť reklamáciu online objednávky, kliknite na tlačidlo „Poslať email“ pod touto odpoveďou. 
K vybaveniu reklamácie vždy vyžadujeme fotodokumentáciu poškodenia. Ak bola reklamácia správne podaná a uznaná, máte právo na výmenu za nový kus, zľavu či odstúpenie od kúpnej zmluvy. Zároveň máte právo na náhradu nákladov spojených s reklamáciou.
Do 24 hodín od podania reklamácie vás kontaktuje oddelenie služieb zákazníkom. Reklamácie sa snažíme vyriešiť čo najskôr.
 

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte služby zákazníkom.

Pravidlá výmeny a vrátenia

Aká je politika vrátenia v JYSKu?

+

V JYSKu môžete u nás zakúpené výrobky jednoducho vrátiť, alebo vymeniť.  

Za produkty, ktoré sú vrátené nepoužité a s originálnym dokladom o zaplatení, Vám vrátime celú čiastku. Pre vrátenie nie sú žiadne časové obmedzenia. Pokiaľ nemáte doklad o zaplatení, vrátenie produktu je možné iba na predajni, kde bol produkt zakopený a je nutné preukázať, kedy bol nákup uskutočnený napríklad výpisom z bankového účtu. To platí ako pre produkty zakúpené v predajni, tak pre online objednávky. Pre najrýchlejšie a najjednoduchšie vrátenie výrobkov navštívte akúkoľvek predajňu JYSK. Ak výrobky vrátite tam, peniaze Vám vrátime ihneď na mieste a to vrátane čiastky uhradenej za dopravu online objednávky (ak online objednávku vrátite v predajni celú). Pokiaľ vraciate online objednávku na predajni a jedná sa o matrac, prikrývku alebo vankúš v rade GOLD a tieto produkty boli zakúpené za plnú cenu produktu, prípadne sa jedná o interiérový alebo záhradný nábytok nad čiastku 200 EUR, budú Vám financie vrátené späť na účet, ze ktorého sme obdržali platbu najneskôr do 10 pracovných dní. Takto zaistíme, že sa produkty nepoškodia počas prepravy a budeme ich môcť predať ďalším zákazníkom. Môžeme tiež zaistiť zvoz výrobku z online objednávky. V tomto prípade, pôvodne vynaložené prostriedky na dopravu použijeme k uhradeniu zvozu výrobku z Vašej adresy. Pre objednanie zvozu kontaktujte Zákaznícky servis. 

 

Balenie produktov, ktoré chcete vrátiť 

V JYSKu nám záleží na udržateľnosti. Preto Vás žiadame, aby ste originálny obal uchovali dokiaľ si nebudete istí, že si nákup chcete ponechať, aby ste ho v prípade potreby mohli použiť pre vrátenie výrobku. Ak vrátite výrobok v predajni, preferujeme vrátenie v pôvodnom stave a v originálnom balení. V tomto prípade môžeme výrobok znova predať a urobiť tak radosť ďalšiemu zákazníkovi. Výrobok, ktorý vraciate v predajni nie je povinné demontovať, ale ak výrobok nebude v pôvodnom stave, môže byť vrátená čiastka znížená, prípadne Vám môžeme ponúknuť darčekovú kartu. 

V prípade, že máte záujem o vrátenie výrobku naším dopravcom, je nutné výrobok demontovať a zabaliť tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu pri preprave, aby Vám mohla byť vrátená plná suma za tovar. Odporúčame obaly otvárať opatrne a obal si nechať, ak nie ste si istí nákupom.  

Prečítajte si viac o podmienkach vrátenia výrobkov tu  

 

100 dní na vyskúšanie matracu GOLD 

Ponúkame 100 dní na vyskúšanie matracu GOLD. Prosím, berte na vedomie, že na službu 100 dní sa nevzťahujú podmienky pre vrátenie, ale podmienky pre výmenu. Služba 100 dní na vyskúšanie sa nevzťahuje na vrchné matrace. 

Prečítajte si viac o službe 100 dní na vyskúšanie matracu GOLD 

 

Prosím, berte na vedomie: 

  • Ak vrátite výrobok, ktorý je poškodený alebo použitý spôsobom, ktorý znižuje jeho hodnotu, vyhradzujeme si právo znížiť vrátenú čiastku alebo odmietnuť vrátenie peňazí. 

  • Ak nemáte originálny doklad o zaplatení, ponúkame Vám výmenu za iný produkt alebo darčekovú kartu. Hodnota darčekovej karty bude vo výške najnižšej predajnej ceny produktu za posledných 60 dní. U internetových objednávok je dokladom o nákupe faktúra, ktorú ste obdržali na e-mail. K nákupu z predajne potrebujete účtenku. Ak nemáte účtenku, predajňa Vám môže kópiu účtenky vyhľadať na základe výpisu platby z bankového účtu. To je ale možné najdlhšie rok od nákupu na predajni, kde bol produkt zakúpený. Na základe vyhľadané účtenky je potom možné vrátenie čiastky na darčekovú kartu. 

  • Na zákazku vyrobený tovar, ako sú atypické rozmery matracov, má z nášho pohľadu vždy zníženú hodnotu. 

  • Ak sa rozhodnete vrátiť výrobok z online objednávky v predajni, vrátime Vám peniaze vrátane pôvodných nákladov za dopravu, v prípade, že vraciate celú objednávku. Ak si prajete, aby JYSK zaistil vrátenie prostredníctvom zvozu, nebudú Vám vrátené financie, ktoré ste vynaložili na dopravu, pretože táto čiastka bude využitá na zvoz. Ak si prajete vrátiť objednávku zakúpenú v predajni, ktorá Vám bola doručená lokálnym prepravcom, peniaze za dopravu Vám vrátené nebudú. 

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte služby zákazníkom.

Kedy mi budú vrátené financie za vrátené produkty? 

+

Vrátenie v predajni 

Jedná sa o najrýchlejšiu možnosť vrátenia. Pokiaľ vrátite produkt v predajni, financie obdržíte takmer ihneď. Vrátenie je možné buď v hotovosti, alebo na platobnú kartu. Suma je vyplatená rovnakým typom platby, ako bola vykonaná pôvodná platba. V prípade vrátenia na platobnú kartu bude vrátenie trvať najdlhšie 3 pracovné dni. Do predajne si so sebou prosím vezmite doklad o zaplatení a platobnú kartu. 
Pokiaľ vraciate online objednávku na predajni a jedná sa o matrac, prikrývku alebo vankúš v rade GOLD a tieto produkty boli zakúpené za plnú cenu produktu, prípadne sa jedná o interiérový alebo záhradný nábytok nad čiastku 200 EUR, budú Vám financie vrátené späť na účet, ze ktorého sme obdržali platbu najneskôr do 10 pracovných dní.

 

Vrátenie prostredníctvom dopravcu 

Pokiaľ sa rozhodnete pre vrátenie prostredníctvom objednania zvozu, budú Vám financie vrátené najneskôr do 14 dní od uskutočneného zvozu. Dobropis obdržíte do e-mailu. 

 

JYSK môže zadržať vrátenie peňazí, dokiaľ zvoz neprebehne alebo pokiaľ nepredložíte dokumentáciu, že ste produkt vrátili. 

 

Pokiaľ bola objednávka platená prostredníctvom platobnej brány PayU, vrátenie financií prebehne ihneď, akonáhle zašleme požiadavku. Doba vrátenia je najdlhšie 10 pracovných dní. 

 

Pokiaľ bola objednávka platená na dobierku, prosím, v požiadavku pre odstúpenie od kúpnej zmluvy uveďte číslo bankového účtu, na ktorý majú byť financie vrátené. 

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte služby zákazníkom.

Prevzal som tovar, ale do 14 dní som sa rozhodol odstúpiť od kúpnej zmluvy.

+

Spoločnosť JYSK ponúka rozšírené právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy a službu výmeny tovaru, ktoré platia pre nákup v internetovom obchode na JYSK.sk aj v kamenných predajniach.

Tovar zakúpený v spoločnosti JYSK môžete jednoducho vymeniť alebo vrátiť. Možnosť vrátenia alebo výmeny nie je časovo obmedzená. Máte tak oveľa viac času ako zákonom stanovenú 14-dňovú lehotu. 

Ak chcete využiť ponúkanú možnosť, musia byť splnené nižšie uvedené podmienky:

  • Jedná sa o tovar preukázateľne zakúpený v našich kamenných predajniach alebo na JYSK.sk.
  • Tovar musíte vrátiť osobne v kamennej predajni.
  • Ak chcete vrátiť výrobok, ktorý je poškodený alebo použitý tak, že to výrazne znižuje jeho hodnotu, vyhradzujeme si právo znížiť vrátenú sumu podľa nášho uváženia prípadne tovar odmietnuť.
  • Na výrobky na zákazku, ako metrážny textil, matrace alebo šatníkové skrine špeciálnych rozmerov, vo všeobecnosti uplatňujeme zníženú vrátenú sumu.
  • Pri matracoch GOLD ponúkame 100-dňovú skúšobnú lehotu. Viac informácií nájdete tu: Vyskúšajte si matrac GOLD.
  • Preplácame počiatočné náklady na dopravu, ak budú doložené dokladom vystaveným v spoločnosti JYSK. Náklady na pôvodnú dopravu uhradenú externému dopravcovi, vynesenie, montáž a ďalšie služby nepreplácame.
  • Náklady na dopravu pri vrátení tovaru hradíte vy.
  • Po predložení dokladu o kúpe vám ponúkneme, v hodnote vráteného tovaru, výmenu za iný tovar, vrátenie hodnoty v hotovosti alebo darčekovú kartu na nákup v predajniach JYSK.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte služby zákazníkom.

Rozmyslel som si nákup - ako môžem výrobok vrátiť? 

+

Ak si nákup rozmyslíte, výrobok môžete jednoducho vrátiť. Za produkty, ktoré sú vrátené nepoužité a s originálnym dokladom o zaplatení, Vám vrátime celú čiastku. Pre vrátenie nie je žiadne časové obmedzenie. To platí ako pre produkty zakúpené v predajniach, tak pre online objednávky. Pre najrýchlejšie a najjednoduchšie vrátenie výrobkov navštívte akúkoľvek predajňu JYSK. Ak produkty vrátite tam, peniaze Vám vrátime ihneď na mieste, a to vrátane čiastky uhradenej za dopravu online objednávky (ak online objednávku vrátite v predajni celú). Pokiaľ vraciate online objednávku na predajni a jedná sa o matrac, prikrývku alebo vankúš v rade GOLD a tieto produkty boli zakúpené za plnú cenu produktu, prípadne sa jedná o interiérový alebo záhradný nábytok nad čiastku 200 EUR, budú Vám financie vrátené späť na účet, ze ktorého sme obdržali platbu najneskôr do 10 pracovných dní. Takto zaistíme, že sa produkty nepoškodia počas prepravy a budeme ich môcť predať ďalším spokojným zákazníkom. Môžeme tiež zaistiť zvoz výrobku z online objednávky. V tomto prípade, pôvodne vynaložené prostriedky na dopravu použijeme k uhradeniu zvozu výrobku z Vašej adresy. Pre objednanie zvozu kontaktujte Zákaznícky servis. 

Ak ste obdržali poškodený produkt, prosím, prečítajte si ako ho reklamovať. 

 

Vrátenie produktu v predajni 

Najrýchlejší a najjednoduchší spôsob vrátenia výrobku je návšteva akejkoľvek predajne JYSK. Ak produkty vrátite tam, peniaze Vám vrátime ihneď na mieste, a to vrátane čiastky uhradenej za dopravu online objednávky (ak online objednávku vrátite v predajni celú). Takto zaistíme, že sa produkty nepoškodia počas prepravy a budeme ich môcť predať ďalším spokojným zákazníkom. 

  1. Bezpečne zabaľte produkt, najlepšie do originálneho obalu. 

  1. Dostavte sa s produktom a dokladom o zaplatení alebo faktúrou do predajne. 

 

Vrátenie výrobkov doručených prostredníctvom dopravcu pre malé zásielky 

Ak ste obdržali objednávku prostredníctvom dopravcu DPD, prosím, postupujte podľa krokov nižšie: 

  1. Vyplňte prosím online formulár pre odstúpenie od kúpnej zmluvy . Po obdržaní žiadosti Vás bude kontaktovať Zákaznícky servis ohľadom termínu zvozu. 

  1. Produkt demontujte a bezpečne zabaľte, najlepšie do originálneho obalu pre zaistenie vrátenia plnej čiastky. 

  1. Zaistite predanie tovaru dopravcovi v dohodnutom termíne. 

 

Vrátenie produktov prostredníctvom vlastného dopravcu 

      JYSK Cassovia, Košice 
      Pri prachárni 4 
      040 11 Košice 

V prípade odoslanie tovaru na zmienenú adresu nezabudnite priložiť dopis, v ktorom uvediete číslo objednávky a požiadavku na odstúpenie od kúpnej zmluvy. Ak vrátite celú objednávku, budú Vám vrátené aj náklady za dopravu, ktoré ste za internetovú objednávku uhradili. 

 

Vrátenie výrobkov doručených prostredníctvom dopravcu pre veľké zásielky 

Ak ste obdržali objednávku prostredníctvom dopravcu Rhenus, prosím, postupujte podľa krokov nižšie: 

  1. Kontaktujte Zákaznícky servis na našej kontaktnej stránke pre objednanie zvozu. 

  1. Produkt demontujte a bezpečne zabaľte, najlepšie do originálneho obalu pre zaistenie vrátenia plnej čiastky. 

  1. Zaistite predanie tovaru dopravcovi v dohodnutom termíne. 

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte služby zákazníkom.

Čo znamená neobmedzená možnosť vrátenia výrobkov? 

+

V JYSKu môžete u nás zakúpené výrobky jednoducho vrátiť alebo vymeniť. 

 

Za produkty, ktoré sú vrátené nepoužité a s originálnym dokladom o zaplatení, Vám vrátime celú sumu. Pre vrátenie nie je žiadne časové obmedzenie. To platí ako pre produkty zakúpené v predajniach, tak pre online objednávky. Pre najrýchlejšie a najjednoduchšie vrátenie výrobkov navštívte akúkoľvek predajňu JYSK. Ak produkty vrátite tam, peniaze Vám vrátime ihneď na mieste, a to vrátane čiastky uhradenej za dopravu online objednávky (ak online objednávku vrátite v predajni celú). Pokiaľ vraciate online objednávku na predajni a jedná sa o matrac, prikrývku alebo vankúš v rade GOLD a tieto produkty boli zakúpené za plnú cenu produktu, prípadne sa jedná o interiérový alebo záhradný nábytok nad čiastku 200 EUR, budú Vám financie vrátené späť na účet, ze ktorého sme obdržali platbu najneskôr do 10 pracovných dní. Pokiaľ nemáte doklad o zaplatení, vrátenie produktu je možné iba na predajni, kde bol produkt zakopený a je nutné preukázať, kedy bol nákup uskutočnený napríklad výpisom z bankového účtu. Financie vám budú vrátené v podobne darčekové karty alebo ponúknutá výmena za iný produkt.


 

Prečítajte si viac o Pravidlách vrátenia.  

 

Prečítajte si viac o tom, ako vrátiť produkt.  

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte služby zákazníkom.

SLUŽBY ZÁKAZNÍKOM

Vážení zákazníci, v piatok 29. marca, nedeľu 31. marca a 1. apríla sú všetky naše predajne zatvorené.
Otváracie hodiny služieb zákazníkom
  • Pondelok – piatok 08:30 – 17:00
  • Sobota - nedeľa 09:00 - 16:00

Vážení zákazníci, v piatok 29. marca, nedeľu 31. marca a 1. apríla sú všetky naše predajne zatvorené.

Otváracie hodiny predajní