Otázky týkajúce sa online objednávok.

Radi vám pomôžeme s akýmikoľvek otázkami o objednávkach, napríklad ohľadom možností platenia, služby Klikni a vyzdvihni alebo ako stornovať či zmeniť objednávku. Pokiaľ nižšie nenájdete odpoveď na svoju otázku, obráťte sa na Služby zákazníkom.

Zmeniť alebo zrušiť objednávku

Ak ste nedostali potvrdenie o objednávke, mohlo sa stať, že vaša emailová schránka email zablokovala. Skontrolujte si prosím priečinok SPAM. Ak ste potvrdenie našli, označte email a kliknite na tlačidlo „toto nie je spam”, ďalšie emaily by ste mali dostať v poriadku.
V prípade, že potvrdenie o objednávke nenájdete, kontaktujte prosím Služby zákazníkom JYSK.
Nedostali ste faktúru?
Ak ste nedostali faktúru, mohlo sa stať, že vaša emailová schránka email zablokovala. Skontrolujte si prosím priečinok SPAM. Ak ste faktúru našli, označte email a kliknite na tlačidlo „toto nie je spam”, ďalšie emaily by ste mali dostať v poriadku.
V prípade, že faktúru nenájdete, kontaktujte prosím Služby zákazníkom JYSK.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte Služby zákazníkom.

Online objednávka s doručením domov
Malé výrobky
Doručuje spoločnosť DPD domov alebo na výdajné miesto DPD. Objednávka zvyčajne býva doručená do 2-4 pracovných dní. Čas doručenia bude upresnený prepravnou spoločnosťou deň vopred.

Nábytok a iné veľké výrobky
Veľké objednávky sú zvyčajne doručené do 5-10 pracovných dní. Dátum doručenia si môžete zvoliť v objednávkovom formulári. Čas doručenia bude upresnený prepravnou spoločnosťou deň vopred a vodič vás kontaktuje približne hodinu vopred.

Online objednávka s vyzdvihnutím v predajni
Vaša zaplatená online objednávka bude na kamennú predajňu doručená do 4-16 pracovných dní.

Zákaznícka objednávka v predajni
V prípade, že si objednáte tovar osobne pri návšteve kamennej predajne, je doba dodania objednaného tovaru 2 – 4 týždne. V ojedinelých prípadoch aj 6 týždňov.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte Služby zákazníkom.

Kontaktujte Služby zákazníkom pomocou chatu, e-mailom alebo telefonicky.

 

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte Služby zákazníkom.

Objednávka v  predajni
•    Navštívte predajňu osobne alebo kontaktuje Služby zákazníkom.

Objednávka online
•    K objednávke nemôžete pridať ďalšie výrobky, je nutné buď vytvoriť osobitnú objednávku, alebo požiadať oddelenie služieb zákazníkom JYSK o zrušenie pôvodnej objednávky a vytvorenie novej. 
•    Môžete zrušiť celú objednávku.
•    Ak si želáte svoju objednávku zmeniť, kontaktujte Služby zákazníkom JYSK na +421 233 006 901
 

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte Služby zákazníkom.

Platba

Platba kartou je realizovaná cez platobnú bránu PAYU okamžite.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte Služby zákazníkom.

Zaplatiť môžete platobnou kartou alebo na dobierku.

Platobné karty, ktoré akceptujeme:

•    Visa
•    Mastercard
•    Diners

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte Služby zákazníkom.

V súčasnosti môžete darčekovú kartu JYSK využiť online aj v predajniach.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte Služby zákazníkom.

Ak v JYSKu nakúpite tovar, ktorý neskôr uvidíte v ponuke za nižšiu cenu (v JYSKu alebo u iného predajcu), vzniknutý cenový rozdiel vám dorovnáme vydaním darčekovej karty.

Garancia ceny sa nevzťahuje na záhradný nábytok, vystavené kusy a na výpredaj vianočného tovaru po skončení sezóny.

AKO UPLATNIT GARANCIU CENY?

Garancia ceny platí 30 dní od dátumu nákupu. Pri nákupe v kamennej predajni môžete uplatniť garanciu ceny v kamennej predajni. Pri nákupe online kontaktujte Služby zákaznikom pomocou formulára Poslať e-mail.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte Služby zákazníkom.

V prípade, že chcete nakupovať na firmu, vytvorte prosím objednávku na súkromnú osobu. Do kolónky meno napíšte názov firmy a do kolónky priezvisko štatutárny organ (napr. Meno: JYSK, Priezvisko: s. r. o.).
V prípade, že faktúra nie je správna, kontaktujte Služby zákazníkom.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte Služby zákazníkom.

Rezervácia Klikni a vyzdvihni

Ak ste v priebehu 30 minút (v rámci otváracích hodín predajne) nedostali potvrdenie, že je rezervácia pripravená na vyzdvihnutie, kontaktujte prosím Služby zákazníkom.
 

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte Služby zákazníkom.

Rezervácia Klikni a vyzdvihni je platná v deň vytvorenia a nasledujúce dva dni, je teda nutné ju vyzdvihnúť pred zatvorením predajne. 
Akonáhle bude Vaša rezervácia pripravená, do 30 minút obdržíte informačný email i SMS.

Rezerváciu nie je možné predĺžiť. V prípade, že Vám doba na vyzdvihnutie nevyhovuje, prosím vytvorte rezerváciu pred Vašou plánovanou návštevou predajne. 
 

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte Služby zákazníkom.