Košík

Váš košík je prázdny

Košík

Váš košík je prázdny

Otázky o objednávke

Radi vám pomôžeme s akýmikoľvek otázkami o objednávkach, napríklad ohľadom možností platenia, služby Klikni a vyzdvihni alebo ako stornovať či zmeniť objednávku. Pokiaľ nižšie nenájdete odpoveď na svoju otázku, obráťte sa na Služby zákazníkom.

Zmeniť alebo zrušiť objednávku

Odpoveď

Objednávka v predajni:
•    Tovar bude do predajne dodaný do 30 dní.
Objednávka online – malé výrobky:
•    Ak ste si objednali len menšie výrobky, zvyčajne vám ich doručíme do 2 – 4 pracovných dní. Prepravná spoločnosť oznámi čas doručenia deň vopred.
Objednávka online – nábytok a iné veľké výrobky:
•    Veľké objednávky zvyčajne doručíme do 7 pracovných dní. Dátum doručenia si môžete vybrať v objednávkovom formulári. Prepravná spoločnosť oznámi čas doručenia deň vopred a vodič vás kontaktuje asi hodinu pred príjazdom.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte Služby zákazníkom.

Odpoveď

Ak ste nedostali potvrdenie o objednávke, mohlo sa stať, že vaša emailová schránka email zablokovala. Skontrolujte si prosím priečinok SPAM. Ak ste potvrdenie našli, označte email a kliknite na tlačidlo „toto nie je spam”, ďalšie emaily by ste mali dostať v poriadku.
V prípade, že potvrdenie o objednávke nenájdete, kontaktujte prosím Služby zákazníkom JYSK.
Nedostali ste faktúru?
Ak ste nedostali faktúru, mohlo sa stať, že vaša emailová schránka email zablokovala. Skontrolujte si prosím priečinok SPAM. Ak ste faktúru našli, označte email a kliknite na tlačidlo „toto nie je spam”, ďalšie emaily by ste mali dostať v poriadku.
V prípade, že faktúru nenájdete, kontaktujte prosím Služby zákazníkom JYSK.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte Služby zákazníkom.

Odpoveď

Objednávka v  predajni:
•    Kontaktujte predajňu, v ktorej ste si tovar objednali.
Objednávka online:
•    K objednávke nemôžete pridať ďalšie výrobky, je nutné buď vytvoriť osobitnú objednávku, alebo požiadať oddelenie služieb zákazníkom JYSK o zrušenie pôvodnej objednávky a vytvorenie novej. 
•    Stornovať iba istú časť objednávky môžete v prípade, že ešte nie je pripravená na odoslanie.
•    Môžete zrušiť celú objednávku.
•    Ak si želáte svoju objednávku zmeniť, kontaktujte Služby zákazníkom JYSK na +421 800 100 800.
 

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte Služby zákazníkom.

Odpoveď

Objednávka v predajni:
•    Kontaktujte predajňu, v ktorej ste si tovar objednali.
Objednávka online:
•    Kontaktujte Služby zákazníkom JYSK na čísle +421 800 100 800.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte Služby zákazníkom.

Rezervácia Klikni a vyzdvihni

Odpoveď

Ak ste v priebehu jednej hodiny (v rámci otváracích hodín predajne) nedostali potvrdenie, že je rezervácia pripravená na vyzdvihnutie, kontaktujte prosím Služby zákazníkom.
 

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte Služby zákazníkom.

Odpoveď

Rezervácia Klikni a vyzdvihni platí do večera ďalšieho dňa, vyzdvihnite si ju ešte pred zatvorením predajne. 
Keď bude rezervácia pripravená, informujeme vás emailom a sms správou.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte Služby zákazníkom.

Platba

Odpoveď

Ak v JYSKu nakúpite tovar, ktorý neskôr uvidíte v ponuke za nižšiu cenu, vzniknutý cenový rozdiel vám dorovnáme nabitím darčekovej karty.
Garancia ceny sa nevzťahuje na záhradný nábytok, vystavené kusy a výpredaj vianočného tovaru po skončení sezóny.
Garancia ceny platí 30 dní od dátumu nákupu. Stačí ak predložíte účtenku za výrobok v jednej z našich kamenných predajní.
 

AKO UPLATNIT GARANCIU CENY?

Jednoducho prineste doklad o kúpe produktov, na ktoré chcete garanciu ceny uplatniť, na kamennú pobočku JYSK, alebo zašlete scan dokladu o kúpe na e-mail zakaznik@jysk.com, bez ohľadu na to, či bol product zakúpený v kamennej predajni alebo na jysk.sk.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte Služby zákazníkom.

Odpoveď


Po odoslaní online platby bude daná čiastka na vašom účte zablokovaná a v deň odoslania tovaru zo skladu stiahnutá.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte Služby zákazníkom.

Odpoveď

V prípade, že chcete nakupovať na firmu, vytvorte prosím objednávku na súkromnú osobu. Keď dostanete email o potvrdení objednávky, odpovedzte naň. Do odpovede uveďte, že prosíte o úpravu faktúry a zároveň pripojte potrebné fakturačné údaje.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte Služby zákazníkom.

Odpoveď

V súčasnosti môžete darčekovú kartu JYSK využiť len v kamenných predajniach.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte Služby zákazníkom.

Odpoveď

Kreditnou kartou online:
•    Visa
•    Mastercard
•    Diners
alebo na dobierku.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte Služby zákazníkom.

ZÍSKAJTE DARČEKOVÚ KARTU V HODNOTE 100 €*

Visa Mastercard