Košík

Váš košík je prázdny

Košík

Váš košík je prázdny

Predajne sú zatvorené, ale OTVORILI SME VÝDAJNÉ MIESTA.
Tovar si vyzdvihnete každý pracovný deň od 09:00 do 17:00.

KLIKNITE TU

Predajne fungujú ako výdajné miesta

Pondelok - Piatok: 09:00 - 17:00

Zdravie a bezpečnosť našich zamestancov a zákazníkov sú pre nás prioritou, preto neustále sledujeme a prispôsobujeme sa aktuálnej situácii spôsobenej koronavírusom. V súlade s aktuálnym nariadením vlády a v snahe minimalizovať šírenie koronavírusu, sme dočasne zatvorili všetky predajne JYSK na Slovensku. Predajne opäť otvoríme, keď to bude situácia dovoľovať. Momentálne naše predajne fungujú len ako výdajné miesta a obnovili sme službu Klikni a vyzdvihni.

VYUŽITE SLUŽBU KLIKNI A VYZDVIHNI A nakupujte online na JYSK.sk.

Využite možnosť nákupu s doručením domov alebo si tovar objednajte pomocou služby Klikni a vyzdvihni. Ak si tovar objednáte prostredníctvom služby Klikni a vyzdvihni, budete si môcť objednávku vyzdvihnúť na výdajnom mieste.

KLIKNI A VYZDVIHNI

Tovar si pohodlne objednáte na našich stránkách, zarezervujete si ho a osobne vyzdvihnete na výdajnom mieste v jednej z našich predajní. Pri objednávke Klikni a vyzdvihni neplatíte za dopravu. Zavoláme vám, keď bude tovar pripravený na vyzdvihnutie.

Všetky výdajné miesta sú otvorené každý pracovný deň od 9:00 do 17:00 hodiny. Výdajné miesto je pri dverách do skladu predajne označené nápisom Výdaj tovaru. Na výdajnom mieste objednávku zaplatíte. Z hygienických dôvodov momentálne prijímame len platbu kartou. Pri výdaji tovaru je nutné dodržiavať aj všetky ďalšie hygienické opatrenia, tak ako ich dodržiavajú aj naši zamestnanci.

ONLINE NÁKUP - DORUČENIE TOVARU

OBJEDNÁVKY: Pokiaľ už máte objednaný tovar, prosíme o trpezlivosť. Vzhľadom na situáciu spôsobenú koronavírusom sa doručenie môže oneskoriť. O čase doručenia vás bude informovať dopravca.

DOBIERKA: Dobierka sa platí pri prevzatí tovaru.

  • Prepravná spoločnosť DPD: Prijíma len platobné karty. Nie je možné platiť v hotovosti. Oneskorenie až 7 dní.
  • Prepravná spoločnosť RHENUS: Prijíma len platbu v hotovosti a prevzatie tovaru prosím podpíšte vlastným perom. Ak si objednáte vynášku do bytu, upozorňujeme, že vodiči nebudú vstupovať do súkromných bytov/domov. Oneskorenie až 3 dni.

 

VRÁTENIE A REKLAMÁCIA TOVARU

Vrátiť alebo reklamovať tovar bude možné až po oficiálnom znovuotvorení predajní JYSK. Z hygienických a prevádzkových dôvodov nie je možné prijať reklamáciu ani vrátenie tovaru, keď sú predajne zatvorené. Nemusíte sa obávať, reklamačné lehoty sú automaticky predĺžené.

SLUŽBY ZÁKAZNÍKOM

Ak potrebujete pomôcť s online nákupom alebo máte otázky o výrobkoch a objednávke, obráťte sa na našich kolegov z oddelenia služieb zákazníkom. Môžete poslať email na adresu zakaznik@JYSK.com, zavolať na číslo +421 800 100 800 alebo využiť online chat.