Preprava a doručenie

AK máte otázku o preprave a doručení a odpoveď nenájdete nižšie, radi vám pomôžeme na oddelení služieb zákazníkom. Neváhajte nás kontaktovať.

Prehľad

DPD doručenie do AlzaBoxu alebo odberného miesta

+
Pokiaľ ste vytvoril/a objednávku s DPD doručením do AlzaBoxu alebo odberného miesta, pre vyzdvihnutie zásielky obdržíte od prepravcu PIN kód nasledujúcim spôsobom:

1) Ak máte Viber, dostanete PIN tam
2) Ak nemáte Viber, obdržíte PIN smskou

Uistite sa prosím, že ste telefónne číslo zadali v správnom formáte bez mezinárodnej predvoľby. Pokiaľ potrebujete telefónne číslo v už vytvorenej objednávke upraviť, kontaktujte prosím Zákaznícky servis.
Pokiaľ ste najneskôr do 48 hodín od obdržania faktúry do e-mailu nedostal/a správu od dopravcu, kontaktujte prosím naše Zákaznícke oddelenie.
 

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte služby zákazníkom.

Aké sú možnosti doručenia?

+

Malé zásielky doručuje spoločnosť DPD zvyčajne do 3-5 pracovných dní. 
•    V prípade neúspešného doručenia sa spoločnosť DPD pokúsi o doručenie nasledujúci pracovný deň, potom nám tovar vráti.
•    Zásielky do 20 kg a s maximálnou dĺžkou najdlhšej strany 100cm je možné osobne vyzdvihnúť v DPD Parcel shope. Pokiaľ si zvolíte túto možnosť, zásielka bude k vyzdvihnutiu pripravená do 2-4 pracovných dní.

Veľké objednávky doručuje spoločnosť Rhenus zvyčajne do 5-10 pracovných dní.
•    Dátum doručenia si môžete zvoliť v objednávkovom formulári.
•    Doručenie za prvé uzamykateľné dvere domu.
•    V prípade neúspešného pokusu o doručenie je možné dohodnúť si náhradný termín.

Deň pred doručením dostanete SMS správu s približným časom doručenia. 
 
Vodič vás kontaktuje približne hodinu pred príjazdom.
Uistite sa, že ste do objednávky zadali presnú adresu a telefónne číslo, aby ste zabránili komplikáciám pri doručení.

Ak ste si objednali vynesenie na miesto určenia, uistite sa, že po ceste nie sú žiadne prekážky.

Doručenie online objednávok na predajňu trvá 4-11 pracovných dní
•    Hneď, ako bude objednávka pripravená v predajni, kontaktujeme vás pomocou SMS správy.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte služby zákazníkom.

Dostal som iný tovar – čo mám urobiť?

+
V prípade, že by sme vám omylom poslali iný tovar, než ste si objednali, kontaktujte Služby zákazníkom na  +421 233 006 901 pomocou chatu, e-mailem. Tovar vám zadarmo vymeníme za správny.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte služby zákazníkom.

Je možné doručiť produkty zakúpené v predajni? 

+
Radi Vám doručíme Váš nákup z predajne JYSK až k Vašim dverám za rozumný poplatok.
Doručenie domov si môžete objednať v predajni JYSK. Doručenie je nutné uhradiť osobne v predajni a cena dopravy sa môže líšiť obchod od obchodu. Bližšiu informáciu ohľadom ceny zistíte v predajni alebo kontaktovaním Zákazníckeho servisu. Niektoré naše predajne ponúkajú aj montáž výrobkov.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte služby zákazníkom.

Kde nájdem sledovacie číslo objednávky?

+
Sledovacie číslo objednávky dostanete emailom spolu s faktúrou v deň odoslania tovaru zo skladu.
Objednávku potom môžete sledovať priamo na webových stránkach dopravcu. Sledovanie zásielok je možné len u spoločnosti DPD.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte služby zákazníkom.

Kde v rámci SR JYSK doručuje?

+
Doručenie je možné v rámci celého Slovenska. Do zahraničia nedoručujeme.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte služby zákazníkom.

Kedy bude doručená moja objednávka? 

+
Termín a spôsob doručenia záleží na veľkosti Vašej objednávky (váha a rozmery). Spôsob doručenia je automaticky prispôsobený Vášmu nákupu. Prosím, berte na vedomie, že všetky internetové objednávky sú odosielané z centrálneho skladu v Poľsku/Maďarsku.

Máme nasledujúce možnosti doručenia:

DPD = malé zásielky
Malé produkty ako napríklad: uteráky, vankúše, prikrývky, matrace balené v rolke a malý nábytok.
Doba doručenia je 3-5 pracovných dní.
Akonáhle bude Vaša objednávka odoslaná z nášho distribučného centra, obdržíte SMS a e-mail potvrdzujúci odovzdanie tovaru dopravcovi. E-mail zároveň bude obsahovať faktúru a sledovacie číslo zásielky.
Deň pred doručením obdržíte oznámenie o doručení pomocou SMS a e-mailom od prepravnej spoločnosti DPD.
Oznámenie obsahuje podrobné informácie, napr. dátum doručenia, číslo zásielky.
V deň doručenia vám bude zaslané ďalšie oznámenie s hodinovým intervalom doby doručenia.

Rhenus = veľké zásielky
Doba doručenia je obvykle 5-10 pracovných dní od odoslania objednávky. 
Prepravná služba doručuje zásielky štandardne za prvé uzamykateľné dvere budovy na dodacej adrese. Prípadne je možné si za 6 EUR priplatiť vynesenie na miesto určenia s asistenciou.
Akonáhle bude Vaša objednávka odoslaná z nášho distribučného centra, obdržíte e-mail potvrdzujúci odovzdanie tovaru dopravcovi a faktúru.
Deň pred doručením dostanete oznámenie o doručení pomocou SMS. V SMS bude uvedený predpokladaný trojhodinový interval doby doručenia v nasledujúci deň medzi 8. a 20. hodinou.
Môžete požiadať o doručenie v iný deň, keď sa obrátite na zákaznícky servis JYSK najneskôr do 16:00 pracovný deň pred doručením.
V deň doručenia vám vodič zavolá približne 1 hodinu pred príchodom na dodaciu adresu.
V cene sú dva pokusy o doručenie, pokiaľ sa dopravcovi nepodarí zastihnúť Vás ani na druhý pokus, objednávka bude stornovaná.

Doručenie do predajne
Doručenie do predajne je podobné službe Klikni a vyzdvihni, ale máte možnosť objednať si širšiu škálu produktov, ktoré nemáme bežne skladom v predajniach. Tieto výrobky zabalíme a odošleme z centrálneho skladu do predajne, kde si ich vyzdvihnete. Doručenie z centrálneho skladu do predajne môže trvať 4 až 11 pracovných dní. Doručenie do predajne si môžete vybrať iba pri objednávke nad 69 EUR.
Upozorňujeme, že niektoré položky môžu byť vzhľadom na hmotnosť alebo veľkosť doručené iba dopravcom na Vašu adresu.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte služby zákazníkom.

Koľko stojí preprava?

+

Cena prepravy sa odvíja od hmotnosti objednaného tovaru. Malé výrobky doručuje spoločnosť DPD, nábytok a iné väčšie výrobky doručuje spoločnosť Rhenus.

•    Najnižšia možná cena doručenia je 2,99 EUR

•    Maximálna cena doručenia je 69 EUR

•    Cena vynesenia na miesto určenia (s pomocou zákazníka): 6 EUR

•    Online objednávka s doručením na predajňu je zdarma

 

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte služby zákazníkom.

Môžem si objednať produkty online a zaplatiť ich v predajni? 

+
Áno, produkty si môžete rezervovať online a vyzdvihnúť si ich v predajni prostredníctvom našej služby Klikni a vyzdvihni.Na JYSK.sk si vyberte produkt a kliknite na tlačidlo „Rezervácia Klikni a vyzdvihni v predajni“. Ak to bude potrebné, naše oddelenie Zákazníckeho servisu vám tiež pomôže s rezerváciou.
Vaša rezervácia je platná v deň vykonania rezervácie a v nasledujúcich dvoch dňoch. Rezerváciu je nutné vyzdvihnúť pred uzavretím predajne.
Akonáhle urobíte rezerváciu, predajňa Vám potvrdí dostupnosť produktu. Akonáhle bude rezervácia pripravená na vyzdvihnutie, bude Vás predajňa informovať ako SMS, tak e-mailom.
Upozorňujeme, že niektoré z našich produktov sú na predaj iba v našom internetovom obchode a tieto produkty nie je možné rezervovať službou Rezervácia Klikni a vyzdvihni v predajni. Rezervovať môžete iba produkty, ktoré má predajňa momentálne skladom.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte služby zákazníkom.

Môžem zmeniť dátum doručenia?

+
•    Dátum zmeniť môžete, kontaktujte Služby zákazníkom na tel. +421 233 006 901

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte služby zákazníkom.

Odoberáte staré výrobky (napr. starý matrac) na recykláciu?

+
JYSK neposkytuje odber starých výrobkov na recykláciu.
 

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte služby zákazníkom.