Služby zákazníkom - Otázky a odpovede

Naše zákaznícke centrum je momentálne vyťažené. To znamená, že čakacia doba na telefóne môže byť dlhšia, ako zvyčajne a to predovšetkým v dopoludňajších hodinách. Podobne sú na tom aj požiadavky zaslané cez e-mail, na ktoré momentálne reagujeme do piatich pracovných dní. Prosíme o strpenie. Vašej požiadavke sa budeme venovať hneď, ako to bude možné.

Pre najrýchlejšiu komunikáciu odporúčame, aby ste nás kontaktovali pomocou chatu. Ak je prekročená maximálna kapacita chatu, ikonka na určitú chvíľu zmizne. Hneď, ako sa miesto uvoľní, ikonka chatu sa opäť objaví.

Pred tým, než nás budete kontaktovať, si prosím prečítajte sekciu Často kladené otázky, kde možno nájdete odpoveď na Vašu otázku. Ak odpoveď nenájdete, neváhajte nás kontaktovať na telefónnom čísla 800 100 800 alebo pomocou formulára nižšie (tlačidlo Poslať e-mail). V prípade, že sa otázka týka objednávky, pripravte si prosím jej číslo.