Košík

Váš košík je prázdny

Košík

Váš košík je prázdny

PODMIENKY PREDAJA A DODÁVKY

Tieto Obchodné podmienky upravujú vzájomné práva a povinnosti zmluvných strán, ktoré vznikli na základe a v súvislosti s kúpnou zmluvou uzatváranou v slovenskom jazyku prostredníctvom internetového obchodu dostupného na webovej stránke umiestnenej na adrese www.JYSK.sk (ďalej len „e-shop“ alebo „JYSK.sk“) medzi spoločnosťou JYSK, na strane predávajúceho a inou osobou, na strane kupujúceho. 

Obchodné podmienky sú nedeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy. JYSK s Vami môže po vzájomnej dohode uzatvoriť aj kúpnu zmluvu s odlišným obsahom oproti týmto Obchodným podmienkam. Uzatvorenú kúpnu zmluvu vrátane Obchodných podmienok Vám zašleme e-mailom. Okrem toho je uzatvorená kúpna zmluva uchovávaná spoločnosťou JYSK v elektronickej podobe, avšak tá už nie je kupujúcemu prostredníctvom e-shopu prístupná. Kúpna zmluva je uzatváraná ako jednorazová s dobou trvania do splnenia alebo iného zániku všetkých práv a povinností, ktoré z nej vzišli, vrátane práv z vád a zo záruky.

JYSK s. r. o.

Šoltésovej 14, 811 08  Bratislava

IČO: 35974133zapísaná v OR vedenom Okresným súdom BA I, oddiel Sro, vložka 39039/B (ďalej len „Obchodné podmienky“ a „JYSK“)


Aktualizované: 2018-06-18

1. CENA TOVAROV

Cena jednotlivého tovaru je uvedená v popise výrobku, na stránke výrobku a v nákupnom košíku.

  • Ceny sú rovnaké v e-shope i v kamenných predajniach JYSK.

  • Zobrazené ceny sú vrátane DPH.

  • Zobrazené ceny nezahŕňajú náklady na dopravu. Tie sa odvíjajú od celkovej hmotnosti a objemu objednaného tovaru. Podmienky dopravy si môžete prečítať tu.

  • Môže dôjsť k vypredaniu tovaru alebo k chybám pri tlači alebo pri oceňovaní tovaru. To platí pre ceny v tlačených letákoch a aj na JYSK.sk. V prípade nesprávne oceneného tovaru opravíme cenu čo najrýchlejšie.

  • Všetky ceny sú pravidelne aktualizované.

  • Vždy musíte zaplatiť cenu, za ktorú tovar objednávate.

  • Garancia ceny

V prípade, že tovar bude nesprávne ocenený a jeho cena bude nižšia, ako je jeho skutočná hodnota, vyhradzujeme si právo produkt za túto cenu nedoručiť a stornovať objednávku. V tomto prípade Vám zašleme upozornenie s dostatočným predstihom. V prípade, že bude objednávka dopredu uhradená, vrátime Vám plnú sumu, ktorú ste uhradili, v súlade s našimi podmienkami výmeny a vrátenia.

GARANCIA CENY

Ak ste si na JYSK.sk alebo v kamennej predajni JYSK kúpili výrobok, ktorý do 30 dní od nákupu uvidíte v JYSKu za nižšiu cenu, vrátime vám rozdiel v cene na darčekovej karte JYSK.

Toto platí aj v prípade, že cena výrobku v priebehu 30 dní od nákupu medzičasom opäť narástla.

Garancia ceny platí len:

  • do 30 dní od nákupu,

  • pokiaľ môžete preukázať cenu, za ktorú ste výrobok kúpili.

Garancia ceny sa nevzťahuje na:

  • sezónny výpredaj záhradného nábytku a vianočných výrobkov,

  • výrobky v dopredaji a vystavené modely,

  • špeciálne ponuky pri otvorení alebo znovuotvorení predajne.

Ako uplatniť garanciu ceny

Jednoducho prineste doklad o kúpe produktov, na ktoré chcete garanciu ceny uplatniť na kamennú pobočku JYSK, alebo zašlite scan dokladu o kúpe na e-mail zakaznik@jysk.com, bez ohľadu na to či bol produkt zakúpený v kamennej predajni, alebo na JYSK.sk.

2. PLATBA

V nákupnom košíku na JYSK.sk uvidíte celkovú cenu svojho nákupu vrátane daní a poplatkov a cenu za prepravu, ktorú máte zaplatiť. Objednávky na JYSK.sk je možné zaplatiť kartou alebo na dobierku. 

Pre bezhotovostné platby pomocou PAyU môžete použiť tieto karty:

  • Visa, Visa Electron

  • Master Card, Master Card Electronic, Maestro

  • VPay

  • Diners Club International

  • Discover 

V prípade bezhotovostných platieb uvádzajte číslo objednávky ako variabilný symbol. 

Pokiaľ platíte platobnou kartou, ste chránení proti neautorizovaným platbám v zmysle zákona o platobnom styku a o zmene a doplnení niektorých zákonov, v znení neskorších predpisov.

Vaša platba je dokončená prostredníctvom zabezpečeného a kódovaného pripojenia, ktoré zaisťuje, že Vaše platobné informácie nemôžu byť zistené neautorizovanou treťou stranou.

Vaše platba je zaručená prostredníctvom platobného systému Quickpay.

Všetky informácie o platobnej karte sa zadávajú v zabezpečenom prostredí zašifrovanom pomocou SSL (Secure Socket Layer) a sú odosielané na platobnú bránu v kódovanej podobe.

Zaručujeme, že neuložíme žiadne citlivé informácie v súvislosti s platbou na našom vlastnom serveri. Okrem toho JYSK nikdy nemôže k týmto citlivým informáciám získať prístup. 

Budete požiadaní o poskytnutie nasledujúcich informácií:

Číslo karty (16 číslic vytlačených na prednej strane karty)

Dátum platnosti (vytlačené na prednej strane karty)

Bezpečnostný kód (tri číslice bezpečnostného kódu na zadnej strane karty vytlačené nad magnetickým prúžkom úplne napravo). 

Dobierka

Možnosť „Dobierka“, t.j. platbu v hotovosti pri prevzatí tovaru, je možné vybrať iba pre:

Tovar v minimálnej cene 10 € a maximálnej cene 5 000 €. 

Dátum zaplatenia

Dátum zaplatenia ceny tovaru zakúpeného na JYSK.sk je dátum pripísania peňazí odpovedajúcich celkovej cene tovaru, vrátane ceny za prepravu, na náš účet v prípade bezhotovostnej platby alebo okamžik prevzatia tovaru, ak ste zvolili ako spôsob platby Hotovosťou pri doručení. 

3. POTVRDENIE OBJEDNÁVKY

Po odoslaní objednávky Vám JYSK zašle potvrdenie o jej prijatí na Vašu e-mailovú adresu uvedenú v objednávkovom formulári.

Potvrdenie obsahuje najmä nasledujúce informácie:

  • špecifikácia objednaného tovaru,

  • dodacia adresa,

  • spôsob platby za tovar,

  • predpokladaný dátum dodania zásielky,

  • cenu(-y) tovaru,

  • kontaktné informácie oddelenia služieb zákazníkom spoločnosti JYSK,

  • informácie týkajúce sa Vášho práva na odstúpenie od zmluvy (poučenie a vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý môžete v takom prípade použiť) a Obchodné podmienky.

Všetky údaje o tovare vystavenom v e-shope JYSK.sk majú iba informatívnu povahu a JYSK nie je povinný uzatvoriť ohľadne tohto tovaru kúpnu zmluvu. Kúpna zmluva medzi spoločnosťou JYSK ako predávajúcim a Vami ako kupujúcim je uzatvorená až v okamihu odoslania tovaru z nášho distribučného centra. O tom budete informovaný e-mailom obsahujúcim faktúru k Vašej objednávke. 

Vo výnimočnom prípade, keď Vám nebudeme schopní doručiť tovar podľa Vašej objednávky úplne, Vám budeme účtovať čiastku zodpovedajúcu kúpnej cene a cene za prepravu iba skutočne dodaného tovaru. 

Až do chvíle uzatvorenia kúpnej zmluvy si vyhradzujeme právo Vašu objednávku stornovať. V prípade, že bola objednávka predom uhradená,  do 14 dní Vám vrátime plnú sumu.

Vždy sa snažíme zaistiť dostupnosť nášho tovaru, ale v prípade, že je Vami objednaný produkt vypredaný, budete v predstihu upozornený. V prípade, že nebudeme schopní niektorý z produktov doručiť, zaistíme, že za tento produkt nebudete platiť.

V záujme všetkých našich zákazníkov si vyhradzujeme právo obmedziť možný počet kusov na objednávku. V tomto prípade budete upozornený, že je potrebné znížiť počet kusov vo Vašej objednávke.

Ak budete potrebovať znovu preposlať potvrdenie objednávky, kontaktujte prosím služby zákazníkom.

4. FAKTÚRA

Ak Vám JYSK odošle tovar, dostanete e-mail s pripojenou faktúrou ako daňovým dokladom. E-mail s faktúrou obsahuje, okrem iného, nasledujúce informácie:

Všetky potrebné pokyny, informácie o údržbe zakúpeného tovaru budú pripojené k e-mailu s faktúrou. Ak je pri konkrétnom druhu tovaru poskytnutá záručná doba nad rámec zákonom stavovanej záručnej doby, bude to uvedené na faktúre, ktorá týmto slúži i ako záručný list. Po odoslaní tovaru budete informovaný pomocou SMS správy.

5. DOPRAVA

Spoločnosť JYSK je schopná dodať objednaný tovar na ľubovoľné miesto na Slovensku. 

Objednávky rozdeľujeme na:

-          Malé (do 50 kg)

-          Veľké (nad 50 kg)

Cena prepravy je určená na základe hmotnosti a objemu objednávaných produktov. Minimálna cena prepravy v spoločnosti JYSK je 3,50 € . Náklady za balenie tovaru sú zahrnuté v cene prepravy.

Ak vložíte tovar do nákupného košíka v e-shope, automaticky sa vypočíta a zobrazí cena prepravy – na základe celkovej hmotnosti a veľkosti.

Ak bude z nečakaných dôvodov nutné rozdeliť objednávku na dve dodávky, všetky súvisiace náklady uhradí JYSK.

Za likvidáciu prepravného materiálu ste zodpovedný vy.

Doručenie môže byť omeškané z technických dôvodov alebo poveternostných dôvodov – silné sneženie, záplavy a podobne. 

DPD – Malé zásielky

Zásielky do 50 kg sú obvykle doručované spoločnosťou Direct Parcel Distribution SK s.r.o., IČO: 35834498, so sídlom Technická 7 Bratislava, PSČ 821 04.

Doba doručenia je obvykle 2-7 pracovných dní odo dňa odoslania objednávky. Balík je doručovaný k vstupným dverám na dodacej adrese.

Dobierka sa platí v hotovosti pri prevzatí zásielky. Prepravná spoločnosť neprijíma platobné karty. V prípade zvolenia platby na dobierku si spoločnosť DPD účtuje poplatok za manipuláciu s hotovosťou 1,30 €. 

Informácie o doručení balíka – SMS/e-mail

  • Hneď ako bude Vaša objednávka odoslaná z nášho distribučného centra, pošleme Vám SMS a e-mail potvrdzujúci predanie tovaru dopravcovi. E-mail bude zároveň obsahovať faktúru a sledovacie číslo zásielky.

  • Jeden pracovný deň pred doručením Vám pošleme SMS a email potvrdzujúci doručenie od prepravnej spoločnosti DPD.

  • Oznámenie obsahuje podrobné informácie, napr. dátum doručenia, číslo zásielky a podrobnosti o dobierke (ak je to vhodné).

  • V deň doručenia Vám zašleme ďalšie oznámenie s hodinovým intervalom doby doručenia. 

RHENUS – Veľké zásielky

Zásielky nad 50 kg sú doručované spoločnosťou RHENUS Home Delivery s.r.o., IČ: 27629325 , se sídlem Na Trojce 369, 252 16 Nučice, Česká Republika.

Doba doručenia je obvykle 4-10 pracovných dní odo dňa odoslania objednávky. Štandardná doba doručenia je medzi 9. a 21. hodinou. 

Prepravná služba doručuje zásielky štandardne za prvé uzamykateľné dvere budovy na dodacej adrese.

Dobierka sa platí v hotovosti pri prevzatí zásielky. Prepravná spoločnosť neprijíma platobné karty. V prípade, že ste zvolili platbu na dobierku, spoločnosť RHENUS si účtuje poplatok za manipuláciu s hotovosťou 2 €.

Za príplatok 6 € si môžete nechať tovar doručiť a vyniesť do ľubovoľnej miestnosti v dome. Ak bývate v panelovom dome, môže byť tovar doručený do ľubovoľného poschodia.

Informácie o doručení balíka – SMS/e-mail

  • Jeden pracovný deň pred doručením Vám pošleme SMS oznámenie o doručení.

  • V SMS bude uvedený predpokladaný trojhodinový interval doby doručenia v nasledujúci deň medzi 9. a 21. hodinou.

  • Môžete požiadať o doručenie v iný deň, keď sa obrátite na oddelenie služby zákazníkom JYSK najneskôr do 16:00 pracovného dňa pred doručením.

  • V deň doručenia Vám šofér zavolá približne 1 hodinu pred príjazdom na dodaciu adresu.

  • V cene sú dva pokusy o doručenie, ak sa dopravcovi nepodarí Vás zastihnúť ani na druhý pokus, objednávka bude stornovaná. 

Doručenie

Pri doručení Vašej objednávky sa prosím uistite, že:

  • Počet fyzicky doručovaných balíkov zodpovedá počtu na dodacom liste.

  • Skontrolujte balíky či nie sú viditeľne poškodené.

Všetky nezrovnalosti a poškodenie je potrebné neodkladne nahlásiť oddeleniu Služby zákazníkom JYSK. Odporúčame tovar dôkladne skontrolovať hneď po prevzatí objednávky.   

Poškodenie tovaru

V prípade, že pri doručení zistíte, že balíky sú poškodené, odporúčame:

  • Odmietnuť tovar prevziať, vyplniť so šoférom záznam o škode.

  • Prevziať tovar, vyplniť so šoférom záznam o škode.

  • Vyfotiť stav balenia tovaru ešte pred rozbalením.

Vo všetkých prípadoch, prosím, neodkladne kontaktuje oddelenie Služby zákazníkom JYSK, aby sme mohli s prepravnou spoločnosťou preveriť dôvody poškodenia a zabrániť podobných situáciám v budúcnosti.

6. PODMIENKY VRÁTENIA A VÝMENA

V JYSKu môžete u nás zakúpený tovar jednoducho vrátiť alebo vymeniť. Možnosť vrátenia alebo výmeny nie je časovo obmedzená a platí pre výrobky zakúpené v kamenných predajniach aj na internete. Máte tak oveľa viac času, ako je zákonom stanovená 14 dňová lehota platná pre nákupy cez internet.

PODMIENKY:

  • Ide o tovar preukázateľne zakúpený v našich kamenných predajniach alebo na JYSK.sk.

  • Tovar musí byť osobne vrátený na kamennú predajňu.

  • Ak vrátite tovar, ktorý je poškodený alebo použitý, vyhradzujeme si na základe nášho uváženia právo znížiť hodnotu, za ktorú bude tovar prijatý k výmene alebo vráteniu, prípadne tovar odmietnuť.

  • Na zákazku vyrobený tovar, ako napr. metráž, matrace alebo na mieru vyrobené šatníkové skrine, majú z nášho pohľadu vždy zníženú hodnotu.

  • Nahradíme Vám náklady na pôvodnú prepravu pri zakúpení výrobku, ak ide o prepravu, ktorú ste preukázateľne hradili priamo spoločnosti JYSK (doklad o predaji vystavila naša spoločnosť).

  • Náklady na pôvodnú prepravu hradenú externým dopravcom vratné nie sú.

  • Náklady na prepravu vráteného tovaru hradíte Vy. Vratné nie sú ani pôvodné náklady za výnos, montáž a ďalšie služby.

  • Ak nemáte doklad o kúpe, v hodnote vráteného tovaru Vám ponúkame výmenu  tovaru za iný alebo darčekovú kartu na nákup tovaru v našich predajniach.

  • Pri predložení dokladu o kúpe, Vám v hodnote vráteného tovaru ponúkame výmenu za iný tovar, vrátenie hodnoty v hotovosti alebo darčekovú kartu na nákup tovaru v našich predajniach.

  • Tieto podmienky platia iba pre fyzické osoby, nie pre firmy.

Právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy v lehote 14 dní, právo na reklamáciu tovaru ani akékoľvek ďalšie zákonné práva nie sú týmto nijako dotknuté. 

ZRUŠENIE OBJEDNÁVKY PRED PREVZATÍM TOVARU

Ak sa rozhodnete svoj nákup na JYSK.sk zrušiť ešte pred prevzatím tovaru, môžete pri jeho doručení požiadať kuriéra, aby tovar vrátil. V tomto prípade Vám nebude účtovaný poplatok za vrátenie.

Následne je nutné požiadať oddelenie Služby zákazníkom JYSK o zrušenie objednávky a vrátenie peňazí, ak ste už objednávku uhradili cez PayU. Nezabudnite uviesť číslo objednávky.

FORMULÁR: ODSTÚPENIE OD KÚPNEJ ZMLUVY

PREDAJCA

7. REKLAMÁCIA

Spoločnosť JYSK sa riadi platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky. Ak si zakúpite v našom e-shope tovar, spoločnosť JYSK zodpovedá za to, že tovar nemá pri prevzatí vady, to znamená, že v dobe, kedy je tovar prevzatý:

  • má vlastnosti, ktoré boli zjednané alebo ktoré spoločnosť JYSK alebo výrobca popísal alebo ktoré ste očakávali s ohľadom na povahu tovaru a na základe prípadnej reklamy na tento tovar,

  • tovar sa hodí na účel, ktorý je pre jeho použitie spoločnosťou JYSK uvedený alebo ku ktorému sa tovar tohto druhu obvykle používa,

  • tovar odpovedá akosťou alebo prevedením zmluvnej vzorky alebo predlohe, ak bola akosť alebo prevedenie určené podľa zmluvnej vzorky alebo predlohy,

  • tovar je v odpovedajúcom množstve, miere alebo hmotnosti,

  • tovar vyhovuje požiadavkám právnych predpisov.

Vyššie uvedená zodpovednosť spoločnosti JYSK sa nepoužije pri tovare predávaného za nižšiu cena kvôli vadám, pre ktoré bola nižšia cena zjednaná, na opotrebenie tovaru spôsobené jeho obvyklým používaním, u použitého tovaru za vadu odpovedajúcu miere používania alebo opotrebenia, ktorú mal tovar pri prevzatí, alebo ak to vyplýva z povahy tovaru.

Lehota na uplatnenie práv z vadného plnenia

Ako kupujúci ste oprávnený uplatniť právo z vady (tj. reklamovať tovar), ktoré sa vyskytuje pri tovare v dobe 24 mesiacov a u použitého tovaru do 12 mesiacov od jeho prevzatia. Ak spoločnosť JYSK poskytla záruku za akosť na daný tovar, ste oprávnený uplatniť vadu kedykoľvek v zjednanej záručnej dobe. 

Ak sa prejaví vada v priebehu šiestich mesiacov od prevzatia, má sa za to, že tovar bol vadný už pri prevzatí. 

Práva z vadného plnenia

Ak je vada podstatným porušením zmluvy, máte právo na odstránenie vady dodaním novej veci bez vád alebo chýbajúcej veci, na odstránenie vady opravou veci, na primeranú zľavu z kúpnej ceny alebo na odstúpenie od zmluvy. Spoločnosti JYSK je potrebné oznámiť, aké právo ste si zvolili, pri oznámení vady (reklamácii) alebo bez zbytočného odkladu po ňom. Ak je vada nepodstatným porušením zmluvy, máte právo na odstránenie vady alebo na primeranú zľavu z kúpnej ceny. Pri uplatnení vád a v reklamačnom procese sa JYSK ďalej riadi príslušnými ustanoveniami občianskeho zákonníka a ďalších právnych predpisov. 

Tovar zakúpený v e-shope môžete reklamovať v akejkoľvek predajni spoločnosti JYSK na Slovensku. V prípade reklamácie Vám vydáme písomné potvrdenie o tom, kedy ste svoje právo uplatnili, čo je obsahom reklamácie a aký spôsob vybavenia reklamácie požadujete. Tak isto Vám vydáme potvrdenie o dátume a spôsobe vybavenia reklamácie, vrátane potvrdenia o vyriešení opravy a dobe jej trvania, prípadne písomne odôvodnenie zamietnutie reklamácie.

Pokiaľ sa rozhodnete tovar reklamovať, môžete si dohodnúť s naším oddelením služieb zákazníkom odvoz reklamovaného tovaru. Náklady na poštovné či prepravu reklamovaného tovaru ponesiete sami, avšak pokiaľ uplatníte svoju reklamáciu okamžite a v reklamačnom konaní sa zistí, že Vaša reklamácia je oprávnená, všetky nutne vynaložené náklady na prepravu či poštovné Vám samozrejme zaplatíme.

Pokiaľ bude Vaša reklamácia oprávnená a bude vo výsledku vybavená Vaším odstúpením od zmluvy, v takom prípade Vám JYSK vráti kúpnu cenu reklamovaného tovaru, avšak nebude Vám vracať náklady na pôvodné dodanie tovaru od spoločnosti JYSK, t.j. pôvodnú cenu za prepravu. 

Vybavenie reklamácie

O reklamácii rozhodneme hneď, v zložitejších prípadoch do troch pracovných dní. Do tejto lehoty sa nezapočítava doba primeraná podľa druhu tovaru potrebná k odbornému posúdeniu vady. Reklamáciu vrátane odstránenia vady vybavíme bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie, pokiaľ sa s Vami nedohodneme na dlhšej lehote.

8. ZÁSADY OCHRANY OSOBNÝCH ÚDAJOV

Je pre nás dôležité, aby ste sa pri nakupovaní na JYSK.sk cítili bezpečne. JYSK s. r. o. prevádzkuje JYSK.sk a je zodpovedný za všetky súvisiace údaje v súlade s Európskou vyhláškou o ochrane osobných údajov 2018.

JYSK.sk neukladá Vaše údaje, pokiaľ to nie je nutné a v súlade s platnými zákonmi.

Ak vytvoríte objednávku na JYSK.sk, prihlásite sa k e-mailovému newsletteru alebo vytvoríte užívateľský profil, vaše osobné údaje budú uložené centrálou spoločnosti JYSK v Dánsku a budú prístupné subjektom skupiny JYSK celosvetovo.

Kedykoľvek môžete:

  • zaslať sťažnosť úradom (napríklad dánskemu úradu na ochranu osobných údajov)

  • požiadať o opravu alebo vymazanie osobných údajov

  • požiadať o obmedzenie spracovania a prístupu k osobným údajom

  • zažiadať o prenos osobných údajov, ak je to relevantné

Vezmite na vedomie, že úroveň ochrany osobných údajov v krajinách mimo EU nie je prispôsobená úrovni ochrany osobných údajov v rámci EU. Zdieľanie údajov medzi subjektami skupiny JYSK je založené na zmluve o zdieľaní údajov alebo ďalších legálnych prostriedkov. JYSK môže na vyžiadanie poskytnúť kópiu zmluvy o zdieľaní údajov podpísanú medzi JYSK Denmark a ostatnými subjektami skupiny JYSK. Ohľadne poskytnutia tejto kópie kontaktuje Služby zákazníkom JYSK Slovensko.

Ďalšie podrobnosti o osobných údajoch, ktoré o Vás JYSK uchováva a spracováva, môžete zistiť, ak kontaktujete Služby zákazníkom JYSK. Zároveň môžete vzniesť námietku k používaniu Vašich osobných údajov, požiadať o opravu Vašich osobných údajov alebo zrušiť súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov. Ak si prajete zrušiť súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov, kontaktuje Služby zákazníkom JYSK. Ak budete mať akúkoľvek sťažnosť týkajúcu sa spracovania osobných údajov JYSKom, môžete kontaktovať Dánsku agentúru pre ochranu osobných údajov.

Môžete získať štruktúrovanú kópiu Vašich osobných údajov, ktoré o Vás uchovávame, v čitateľnom formáte, ak kontaktujete Služby zákazníkom JYSK.

V JYSKu zodpovedne dodržujeme všetky súčasné vyhlášky a zákony. Ak ste súhlasili s akoukoľvek z nižšie uvedených služieb, vyhradzujeme si právo zasielať Vám novinky o našich obchodných a dodacích podmienkach, bez ohľadu na to či ste svoj súhlas zrušili, alebo je stál platný. Žiadne ďalšie informácie Vám zasielať nebudeme. 

PRI NÁKUPE NA JYSK.SK

Platba

Aké informácie o Vás JYSK Slovensko zbiera v súvislosti s Vašim nákupom?

Za účelom online marketingu a zákazníckej spokojnosti o Vás JYSK Slovensko zbiera a spracováva údaje:

  • Vaše meno

  • Vašu adresu

  • Vaše telefónne číslo

  • Vašu e-mailovú adresu

  • Vašu IP adresu, z ktorej bol nákup uskutočnený

So všetkými údajmi je zaobchádzané ako s tajnou informáciou a budú použité k online obchodu a zákazníckej spokojnosti.

Vaše osobné údaje budú uložené JYSKom v Dánsku a budú prístupné subjektom skupiny JYSK celosvetovo. Údaje sú uložené na zabezpečenom úložisku.

Údaje sú využívané iba k zaisteniu odoslania a doručenia Vašich objednávok a aby sme Vám pomohli s Vašimi prípadnými otázkami.

Vašu e-mailovú adresu využívame k spojeniu Vašich objednávok a za účelom prieskumu spokojnosti zákazníkov. Ak by ste si priali dostávať náš newsletter, je k tomu potrebný Váš súhlas.

Nepoužijeme Vaše telefónne číslo, aby sme Vás kontaktovali za účelom predaja výrobkov. Telefonicky Vás budeme kontaktovať iba v prípade, ak nastanú problémy s Vašou objednávkou alebo aby sme získali informácie o doručení tovaru.

JYSK Slovensko poskytuje Vaše osobné údaje iba dopravcovi za účelom doručenia objednávky a neposkytuje, nesprístupňuje ani nepredáva akýmkoľvek iným tretím stranám.

Vaše osobné údaje môžu byť poskytnuté príslušným orgánom v prípade policajného vyšetrovania. Vaše osobné údaje poskytujeme polícii v súlade s platnými zákonmi, v prípade, že to považujeme za nevyhnutné za účelom predchádzaniu krádeže alebo podvodu napríklad v súvislosti s platobnými kartami.

Spracovanie Vašich osobných údajov je nevyhnutné pre vybavenie Vašej objednávky. Vaše osobné údaje ukladáme po dobu 5 rokov od nákupu.


PRI VYTVORENÍ ÚČTU NA JYSK.SK

Registráciou na JYSK.sk a vytvorením profilu môžete využiť špeciálne služby, ktoré JYSK Slovensko ponúka.

Za účelom vytvorenia osobného účtu na JYSK.sk a vytvorenia cielenej reklamy práve pre Vás, bude JYSK Slovensko zbierať a spracovávať Vaše osobné údaje:

  • E-mailová adresa

  • Meno

  • Adresa (nepovinné)

  • Telefónne číslo (nepovinné)

  • Názov spoločnosti (nepovinné)

So všetkými údajmi je zaobchádzané ako s tajnou informáciou a budú použité k vytvoreniu Vášho osobného účtu a k cielenému marketingu.

Registráciou na JYSK.sk dávate povolenie k spracovaniu Vašich osobných údajov.

JYSK bude uchovávať Vaše osobné údaje až do zrušenia osobného účtu.

Základom pre legálne spracovanie Vašich osobných údajov je súhlas, ktorý ste udelili.

COOKIES

Našim cieľom je zaistiť užívateľský prívetivé webové stránky s relevantnými informáciami. Preto používame rôzne technológie k zberu a spracovaniu údajov ohľadom využitia našich stránok. Tieto údaje zbierame pomocou takzvaných cookies. Cookie je malý textový súbor uložený vo Vašom počítači. V praxi to znamená, že naše webové stránky si Vás „zapamätajú“, keď nás navštívite viac než jedenkrát, a my môžeme získať štatistiku, ktorá nám povie, ako Vy a ostatní užívatelia používate naše webové stránky.

Používame cookies od rôznych partnerov, aby sme získali náhľad do toho, ktoré časti našich stránok sú najčastejšie navštevované. Detailné informácie o poskytovateľovi, platnosti a účele jednotlivých cookies.

Kedykoľvek môžete svoj súhlas s použitím cookies zmeniť. Cookies z Vášho počítača môžete kedykoľvek zmazať. Na goup.sk/cookies môžete nájsť návod k tomu, ako cookies zmazať v rôznych prehliadačoch. Cookies sa automaticky mažú po 12 mesiacoch.

Vezmite na vedomie, že na JYSK.sk sú časti, ktoré je možné používať iba pokiaľ je použitie cookies povolené vo Vašom prehliadači.

Niektoré údaje môžu byť publikované v anonymných štatistikách, ako je napríklad návštevnosť našich webových stránok. Informácie o našich zákazníkoch sú pre nás dôležitou súčasťou nášho obchodu a nepredávame ani nezdieľame ich s tretími stranami, ak ste k tomu nedali svoj súhlas.

9. PRI REGISTRÁCII K ODBERU NEWSLETTERU

Za účelom distribúcie e-mailového newsletteru bude JYSK Slovensko zbierať a spracovávať nasledujúce osobné údaje:

  • E-mailovú adresu

  • Meno

  • Adresu (nepovinné)

  • Dátum narodenia (nepovinné)

  • Pohlavie (nepovinné)

Vaše osobné údaje budú uložené JYSKom v Dánsku a budú prístupné subjektom skupiny JYSK celosvetovo a externému partnerovi, s ktorým spolupracujeme. Údaje sú uložené na zabezpečenom úložisku. Garantujeme, že údaje neposkytujeme ani nepredávame iným spoločnostiam.

Newsletter zasielame iba príjemcom, ktorý sa k jeho odberu dobrovoľne prihlásili. K prihláseniu používame takzvaný dvojitý súhlas, kedy musíte odber newsletteru najprv potvrdiť kliknutím na odkaz v zaslanom e-maily, aby nemohla Vašu adresu prihlásiť tretia osoba. Ak dostanete newsletter bez Vášho predchádzajúceho súhlasu, mohol Vám byť preposlaný známou osobou.

Po prihlásení k odberu newsletteru môžete očakávať 1-4 newslettery týždenne e-mailom od spoločnosti JYSK Slovensko. Newsletter vždy obsahuje aktuálne ponuky a informácie o prebiehajúcich kampaniach. Pri registrácii taktiež súhlasíte so zaslaním oznámenia ohľadom služieb, ako sú napríklad upomienky ohľadom nedokončenej objednávky na JYSK.sk, dotazníky ohľadom spokojnosti s nedávnym nákupom alebo zakúpenými produktmi.

Odber newsletteru je možné kedykoľvek odhlásiť pomocou odkazu na konci každého newsletteru zaslaného e-mailom.

JYSK Slovensko bude ukladať údaje do chvíle, kedy zrušíte súhlas s odberom newsletteru.

Základom pre legálne spracovanie Vašich osobných údajov je súhlas, ktorý ste udelili.

10. DARČEKOVÉ KARTY

Darčekové karty JYSK je možné zakúpiť na JYSK.sk alebo v kamenných predajniach JYSK.

Zakúpením darčekovej karty JYSK súhlasíte so všeobecnými obchodnými podmienkami použitia darčekových kariet.

Darčekovú kartu JYSK môžete využiť k platbe v zemi, kde bola vystavená. Darčekovou kartou môžete zaplatiť pri nákupe v kamenných predajniach JYSK, alebo na JYSK.sk. Darčekovú kartu nie je možné využiť k zakúpeniu ďalšej darčekovej karty. Ak hodnota darčekovej karty nepokryje celú cenu nákupu, musíte rozdiel doplatiť inou akceptovanou platobnou metódou.

Na JYSK.sk je možné darčekové karty využiť k platbe iba pred dokončením objednávky. Hodnota darčekovej karty môže byť použitá iba k úhrade nákupu tovaru od spoločnosti JYSK. Zostatok na darčekovej karte nie je nijako úročený.

V prípade, že internetovú objednávku zaplatíte darčekovou kartou a objednávka bude z nejakého dôvodu zrušená, vystavíme Vám novú darčekovú kartu. Pokiaľ ste časť objednávky zaplatili darčekovou kartou a časť kreditnou kartou, odpovedajúce čiastky budú vrátené na kreditnú kartu a formou darčekovej karty JYSK.

V prípade, že zaplatíte objednávku na kamennej predajni darčekovou kartou a objednávka bude zrušená, je možné vystavenie novej darčekovej karty alebo vrátenie peňazí v hotovosti.

Darčeková karta môže byť využitá k platbe bez preukázania totožnosti. Darčeková karta môže byť zablokovaná, ak nahlásite stratu alebo odcudzenie. JYSK nenahradzuje stratené darčekové karty.

Môžete zakúpiť darčekové karty v hodnote až 800 €.

Platnosť darčekovej karty JYSK je 5 rokov od zakúpenia.

11. UCHÁDZAČI O ZAMESTNANIE

Záujemcovia o prácu v spoločnosti JYSK s.r.o. majú možnosť reagovať prostredníctvom online formulára na konkrétne pracovné ponuky, zverejnené na stránkach spoločnosti. Majú tiež možnosť zaregistrovať sa do databázy uchádzačov na dobu 1 roka a dať spoločnosti JYSK s.r.o. možnosť osloviť ich v prípade voľného pracovného miesta. Osobné údaje poskytujú uchádzači spoločnosti JYSK s.r.o. dobrovoľne. 

Online formulár a životopisy obsahujú tieto údaje: meno záujemcu, e-mailová adresa, najvyššie dosiahnuté vzdelanie, určenie pracovnej pozície, o ktorú má kandidát záujem, určenie lokality, v ktorej hľadá prácu, požadovaný druh pracovného pomeru, predchádzajúce pracovné skúsenosti, týkajúce sa najmä práce v maloobchode. Uvedenie ďalších údajov v životopise je na výlučnom rozhodnutí záujemcu o prácu; spoločnosť JYSK s.r.o. uvedenie ďalších údajov nepožaduje. 

Účelom spracúvania uvedených osobných údajov je výber vhodných uchádzačov pri obsadzovaní voľných pracovných miest u prevádzkovateľa JYSK s.r.o. so sídlom Šoltésovej 13, 811 08 Bratislava, IČO: 35974133. K osobným údajom kandidátov majú prístup len zamestnanci spoločnosti JYSK priamo sa podieľajúci na nábore: manažéri predajní, oblastní manažéri, obchodní riaditelia, vedúci oddelení na centrále spoločnosti a zamestnanci oddelenia ľudských zdrojov. Konkrétny zamestnanec má prístup vždy len k údajom kandidátov, ktorí sa hlásia na jeho predajňu alebo oddelenie. 

Osobné údaje nebudú poskytované a ani sprístupňované tretím stranám a príjemcom. Po skončení účelu spracovania budú osobné údaje bezpečne zlikvidované a uchádzači o tom budú informovaní. Poskytnutím osobných údajov dáva kandidát spoločnosti JYSK s.r.o. súhlas s ich spracovaním na horeuvedený účel. Uchádzač o zamestnanie má možnosť prostredníctvom online prístupu kedykoľvek svoje osobné údaje upraviť alebo vymazať. Vymazaním osobných údajov uchádzač odvoláva svoj súhlas s ich spracovaním, udelený spoločnosti JYSK.s.r.o.

ZÍSKAJTE DARČEKOVÚ KARTU V HODNOTE 100 €*

Visa Mastercard