Košík

Váš košík je prázdny

Košík

Váš košík je prázdny

Preprava a doručenie

AK máte otázku o preprave a doručení a odpoveď nenájdete nižšie, radi vám pomôžeme na oddelení služieb zákazníkom. Neváhajte nás kontaktovať.

Prehľad

Aké sú možnosti doručenia?

+

Malé zásielky doručuje spoločnosť DPD zvyčajne do 3-5 pracovných dní. 
•    V prípade neúspešného doručenia sa spoločnosť DPD pokúsi o doručenie nasledujúci pracovný deň, potom nám tovar vráti.
•    Zásielky do 20 kg a s maximálnou dĺžkou najdlhšej strany 100cm je možné osobne vyzdvihnúť v DPD Parcel shope. Pokiaľ si zvolíte túto možnosť, zásielka bude k vyzdvihnutiu pripravená do 2-4 pracovných dní.

Veľké objednávky doručuje spoločnosť Rhenus zvyčajne do 5-11 pracovných dní.
•    Dátum doručenia si môžete zvoliť v objednávkovom formulári.
•    Doručenie za prvé uzamykateľné dvere domu.
•    V prípade neúspešného pokusu o doručenie je možné dohodnúť si náhradný termín.

Deň pred doručením dostanete SMS správu s približným časom doručenia. 
 
Vodič vás kontaktuje približne hodinu pred príjazdom.
Uistite sa, že ste do objednávky zadali presnú adresu a telefónne číslo, aby ste zabránili komplikáciám pri doručení.

Ak ste si objednali vynesenie na miesto určenia, uistite sa, že po ceste nie sú žiadne prekážky.

Doručenie online objednávok na predajňu trvá 5-12 pracovných dní
•    Hneď, ako bude objednávka pripravená v predajni, kontaktujeme vás pomocou SMS správy.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte služby zákazníkom.

Dostal som iný tovar – čo mám urobiť?

+
V prípade, že by sme vám omylom poslali iný tovar, než ste si objednali, kontaktujte Služby zákazníkom na  +421 233 006 901 pomocou chatu, e-mailem. Tovar vám zadarmo vymeníme za správny.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte služby zákazníkom.

Kde nájdem sledovacie číslo objednávky?

+
Sledovacie číslo objednávky dostanete emailom spolu s faktúrou v deň odoslania tovaru zo skladu.
Objednávku potom môžete sledovať priamo na webových stránkach dopravcu. Sledovanie zásielok je možné len u spoločnosti DPD.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte služby zákazníkom.

Kde v rámci SR JYSK doručuje?

+
Doručenie je možné v rámci celého Slovenska. Do zahraničia nedoručujeme.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte služby zákazníkom.

Kedy bude objednávka doručená?

+

Online objednávka s doručením domov
Malé výrobky
Doručuje spoločnosť DPD domov alebo na výdajné miesto DPD. Objednávka zvyčajne býva doručená do 3-5 pracovných dní. Čas doručenia bude upresnený prepravnou spoločnosťou deň vopred.

Nábytok a iné veľké výrobky
Veľké objednávky sú zvyčajne doručené do 5-11 pracovných dní. Dátum doručenia si môžete zvoliť v objednávkovom formulári. Čas doručenia bude upresnený prepravnou spoločnosťou deň vopred a vodič vás kontaktuje približne hodinu vopred.

Online objednávka s vyzdvihnutím v predajni
Vaša zaplatená online objednávka bude na kamennú predajňu doručená do 5-12 pracovných dní.

Zákaznícka objednávka v predajni
V prípade, že si objednáte tovar osobne pri návšteve kamennej predajne, je doba dodania objednaného tovaru 2 – 4 týždne. V ojedinelých prípadoch aj 6 týždňov.

 

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte služby zákazníkom.

Koľko stojí preprava?

+

Cena prepravy sa odvíja od hmotnosti objednaného tovaru. Malé výrobky doručuje spoločnosť DPD, nábytok a iné väčšie výrobky doručuje spoločnosť Rhenus.

•    Najnižšia možná cena doručenia je 2,99 EUR

•    Maximálna cena doručenia je 69 EUR

•    Cena vynesenia na miesto určenia (s pomocou zákazníka): 6 EUR

•    Online objednávka s doručením na predajňu je zdarma

 

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte služby zákazníkom.

Môžem tovar objednať online a zaplatiť  v predajni?

+
Áno, tovar môžete rezervovať online a následne vyzdvihnúť a zaplatiť v predajni. Táto služba sa volá Klikni a vyzdvihni. Nájdite si tovar, ktorý chcete kúpiť na www.JYSK.sk a kliknite na tlačidlo Rezervácia Klikni a vyzdvihni v predajni.
Rezervácia platí v deň vytvorenia a nasledujúce dva dni v rámci otváracích hodín predajne. Rezerváciu nie je možné predĺžiť. Keď predajňa rezerváciu pripraví, informujeme vás prostredníctvom emailu a SMS správy.
Niektoré výrobky si môžete kúpiť len v našich predajniach, iné sú dostupné iba online na www.JYSK.sk – dostupnosť výrobku bude na internetovej stránke jasne vyznačená.
Výrobky môžete tiež objednať online a nechať si ich bezplatne doručiť do kamennej predajne. Minimálna suma objednávky je 80€.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte služby zákazníkom.

Môžem zmeniť dátum doručenia?

+
•    Dátum zmeniť môžete, kontaktujte Služby zákazníkom na tel. +421 233 006 901

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte služby zákazníkom.