Košík

Váš košík je prázdny

Košík

Váš košík je prázdny

Šťastné dni. Zľava až 60 %

Preprava a doručenie

AK máte otázku o preprave a doručení a odpoveď nenájdete nižšie, radi vám pomôžeme na oddelení služieb zákazníkom. Neváhajte nás kontaktovať.

Prehľad

Aké sú možnosti doručenia?

+

Malé zásielky doručuje spoločnosť DPD zvyčajne do 2-4 pracovných dní. 
•    V prípade neúspešného doručenia sa spoločnosť DPD pokúsi o doručenie nasledujúci pracovný deň, potom nám tovar vráti.
•    Zásielky do 20 kg a s maximálnou dĺžkou najdlhšej strany 100cm je možné osobne vyzdvihnúť v DPD Parcel shope. Pokiaľ si zvolíte túto možnosť, zásielka bude k vyzdvihnutiu pripravená do 2-4 pracovných dní.

Veľké objednávky doručuje spoločnosť Rhenus zvyčajne do 5-10 pracovných dní.
•    Dátum doručenia si môžete zvoliť v objednávkovom formulári.
•    Doručenie za prvé uzamykateľné dvere domu.
•    V prípade neúspešného pokusu o doručenie je možné dohodnúť si náhradný termín.

Deň pred doručením dostanete SMS správu s približným časom doručenia. 
 
Vodič vás kontaktuje približne hodinu pred príjazdom.
Uistite sa, že ste do objednávky zadali presnú adresu a telefónne číslo, aby ste zabránili komplikáciám pri doručení.

Ak ste si objednali vynesenie na miesto určenia, uistite sa, že po ceste nie sú žiadne prekážky.

Doručenie online objednávok na predajňu trvá 4-11 pracovných dní
•    Hneď, ako bude objednávka pripravená v predajni, kontaktujeme vás pomocou SMS správy.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte služby zákazníkom.

Dostal som iný tovar – čo mám urobiť?

+
V prípade, že by sme vám omylom poslali iný tovar, než ste si objednali, kontaktujte Služby zákazníkom na  +421 233 006 901 pomocou chatu, e-mailem. Tovar vám zadarmo vymeníme za správny.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte služby zákazníkom.

Je možné doručiť produkty zakúpené v predajni? 

+
Radi Vám doručíme Váš nákup z predajne JYSK až k Vašim dverám za rozumný poplatok.
Doručenie domov si môžete objednať v predajni JYSK. Doručenie je nutné uhradiť osobne v predajni a cena dopravy sa môže líšiť obchod od obchodu. Bližšiu informáciu ohľadom ceny zistíte v predajni alebo kontaktovaním Zákazníckeho servisu. Niektoré naše predajne ponúkajú aj montáž výrobkov.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte služby zákazníkom.

Je možné si produkty objednať online a vyzdvihnúť v predajni? 

+
U online objednávok v hodnote vyššej ako 69 Eur je možné zvoliť doručenie do predajne JYSK. Upozorňujeme, že doručenie do predajne nie je možné pri všetkých produktoch (napr. veľmi veľké produkty). Pre tento spôsob doručenia neúčtujeme náklady na dopravu, je však nutná platba vopred kartou.
Doručenie do predajne si môžete vybrať po pridaní produktov do nákupného košíka a zadaní Vašich kontaktných údajov. Systém Vám na základe adresy navrhne najbližšie predajne a Vy si požadovanú predajňu vyberiete zo zoznamu. Doba doručenia je 4-11 pracovných dní. Produkty sú doručené z nášho centrálneho skladu v Maďarsku.

 

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte služby zákazníkom.

Kde nájdem sledovacie číslo objednávky?

+
Sledovacie číslo objednávky dostanete emailom spolu s faktúrou v deň odoslania tovaru zo skladu.
Objednávku potom môžete sledovať priamo na webových stránkach dopravcu. Sledovanie zásielok je možné len u spoločnosti DPD.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte služby zákazníkom.

Kde v rámci SR JYSK doručuje?

+
Doručenie je možné v rámci celého Slovenska. Do zahraničia nedoručujeme.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte služby zákazníkom.

Kedy bude doručená moja objednávka? 

+
Termín a spôsob doručenia záleží na veľkosti Vašej objednávky (váha a rozmery). Spôsob doručenia je automaticky prispôsobený Vášmu nákupu. Prosím, berte na vedomie, že všetky internetové objednávky sú odosielané z centrálneho skladu v Poľsku/Maďarsku.

Máme nasledujúce možnosti doručenia:

DPD = malé zásielky
Malé produkty ako napríklad: uteráky, vankúše, prikrývky, matrace balené v rolke a malý nábytok.
Doba doručenia je 2-4 pracovných dní.
Akonáhle bude Vaša objednávka odoslaná z nášho distribučného centra, obdržíte SMS a e-mail potvrdzujúci odovzdanie tovaru dopravcovi. E-mail zároveň bude obsahovať faktúru a sledovacie číslo zásielky.
Deň pred doručením obdržíte oznámenie o doručení pomocou SMS a e-mailom od prepravnej spoločnosti DPD.
Oznámenie obsahuje podrobné informácie, napr. dátum doručenia, číslo zásielky.
V deň doručenia vám bude zaslané ďalšie oznámenie s hodinovým intervalom doby doručenia.

Rhenus = veľké zásielky
Doba doručenia je obvykle 5-10 pracovných dní od odoslania objednávky. Štandardná doba doručenia je medzi 8. a 20. hodinou.
Prepravná služba doručuje zásielky štandardne za prvé uzamykateľné dvere budovy na dodacej adrese. Prípadne je možné si za 6 EUR priplatiť vynesenie na miesto určenia s asistenciou.
Akonáhle bude Vaša objednávka odoslaná z nášho distribučného centra, obdržíte e-mail potvrdzujúci odovzdanie tovaru dopravcovi a faktúru.
Deň pred doručením dostanete oznámenie o doručení pomocou SMS. V SMS bude uvedený predpokladaný trojhodinový interval doby doručenia v nasledujúci deň medzi 8. a 20. hodinou.
Môžete požiadať o doručenie v iný deň, keď sa obrátite na zákaznícky servis JYSK najneskôr do 16:00 pracovný deň pred doručením.
V deň doručenia vám vodič zavolá približne 1 hodinu pred príchodom na dodaciu adresu.
V cene sú dva pokusy o doručenie, pokiaľ sa dopravcovi nepodarí zastihnúť Vás ani na druhý pokus, objednávka bude stornovaná.

Doručenie do predajne
Doručenie do predajne je podobné službe Klikni a vyzdvihni, ale máte možnosť objednať si širšiu škálu produktov, ktoré nemáme bežne skladom v predajniach. Tieto výrobky zabalíme a odošleme z centrálneho skladu do predajne, kde si ich vyzdvihnete. Doručenie z centrálneho skladu do predajne môže trvať 4 až 11 pracovných dní. Doručenie do predajne si môžete vybrať iba pri objednávke nad 69 EUR.
Upozorňujeme, že niektoré položky môžu byť vzhľadom na hmotnosť alebo veľkosť doručené iba dopravcom na Vašu adresu.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte služby zákazníkom.

Kedy bude objednávka doručená?

+

Online objednávka s doručením domov
Malé výrobky
Doručuje spoločnosť DPD domov alebo na výdajné miesto DPD. Objednávka zvyčajne býva doručená do 2-4 pracovných dní. Čas doručenia bude upresnený prepravnou spoločnosťou deň vopred.

Nábytok a iné veľké výrobky
Veľké objednávky sú zvyčajne doručené do 5-10 pracovných dní. Dátum doručenia si môžete zvoliť v objednávkovom formulári. Čas doručenia bude upresnený prepravnou spoločnosťou deň vopred a vodič vás kontaktuje približne hodinu vopred.

Online objednávka s vyzdvihnutím v predajni
Vaša zaplatená online objednávka bude na kamennú predajňu doručená do 4-11 pracovných dní.

Zákaznícka objednávka v predajni
V prípade, že si objednáte tovar osobne pri návšteve kamennej predajne, je doba dodania objednaného tovaru 2 – 4 týždne. V ojedinelých prípadoch aj 6 týždňov.

 

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte služby zákazníkom.

Koľko stojí preprava?

+

Cena prepravy sa odvíja od hmotnosti objednaného tovaru. Malé výrobky doručuje spoločnosť DPD, nábytok a iné väčšie výrobky doručuje spoločnosť Rhenus.

•    Najnižšia možná cena doručenia je 2,99 EUR

•    Maximálna cena doručenia je 69 EUR

•    Cena vynesenia na miesto určenia (s pomocou zákazníka): 6 EUR

•    Online objednávka s doručením na predajňu je zdarma

 

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte služby zákazníkom.

Môžem si objednať produkty online a zaplatiť ich v predajni? 

+
Áno, produkty si môžete rezervovať online a vyzdvihnúť si ich v predajni prostredníctvom našej služby Klikni a vyzdvihni.Na JYSK.sk si vyberte produkt a kliknite na tlačidlo „Rezervácia Klikni a vyzdvihni v predajni“. Ak to bude potrebné, naše oddelenie Zákazníckeho servisu vám tiež pomôže s rezerváciou.
Vaša rezervácia je platná v deň vykonania rezervácie a v nasledujúcich dvoch dňoch. Rezerváciu je nutné vyzdvihnúť pred uzavretím predajne.
Akonáhle urobíte rezerváciu, predajňa Vám potvrdí dostupnosť produktu. Akonáhle bude rezervácia pripravená na vyzdvihnutie, bude Vás predajňa informovať ako SMS, tak e-mailom.
Upozorňujeme, že niektoré z našich produktov sú na predaj iba v našom internetovom obchode a tieto produkty nie je možné rezervovať službou Rezervácia Klikni a vyzdvihni v predajni. Rezervovať môžete iba produkty, ktoré má predajňa momentálne skladom.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte služby zákazníkom.

Môžem tovar objednať online a zaplatiť  v predajni?

+
Áno, tovar môžete rezervovať online a následne vyzdvihnúť a zaplatiť v predajni. Táto služba sa volá Klikni a vyzdvihni. Nájdite si tovar, ktorý chcete kúpiť na www.JYSK.sk a kliknite na tlačidlo Rezervácia Klikni a vyzdvihni v predajni.
Rezervácia platí v deň vytvorenia a nasledujúce dva dni v rámci otváracích hodín predajne. Rezerváciu nie je možné predĺžiť. Keď predajňa rezerváciu pripraví, informujeme vás prostredníctvom emailu a SMS správy.
Niektoré výrobky si môžete kúpiť len v našich predajniach, iné sú dostupné iba online na www.JYSK.sk – dostupnosť výrobku bude na internetovej stránke jasne vyznačená.
Výrobky môžete tiež objednať online a nechať si ich bezplatne doručiť do kamennej predajne. Minimálna suma objednávky je 69 €.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte služby zákazníkom.

Môžem zmeniť dátum doručenia?

+
•    Dátum zmeniť môžete, kontaktujte Služby zákazníkom na tel. +421 233 006 901

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte služby zákazníkom.

Odoberáte staré výrobky (napr. starý matrac) na recykláciu?

+
JYSK neposkytuje odber starých výrobkov na recykláciu.
 

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte služby zákazníkom.

SLUŽBY ZÁKAZNÍKOM

Špeciálna otváracia doba oddelenia Zákazníckeho servisu v pondelok 26. 2. 2024. Telefónna linka, čat a Messenger zatvorené do 14:00 hodín.
Otváracie hodiny služieb zákazníkom
  • Pondelok – piatok 08:30 – 17:00
  • Sobota - nedeľa 09:00 - 16:00

     

Špeciálna otváracia doba oddelenia Zákazníckeho servisu v pondelok 26. 2.

  • Telefónna linka, čat a Messenger zatvorené do 14:00 hodín.
Otváracie hodiny predajní