Radi vám pomôžeme s akýmikoľvek otázkami o objednávkach, napríklad ohľadom možností platenia, služby Klikni a vyzdvihni alebo ako stornovať či zmeniť objednávku. Pokiaľ nižšie nenájdete odpoveď na svoju otázku, obráťte sa na Služby zákazníkom.
Objednávka vytvorená v predajni
Ak ste si vytvorili objednávku v predajni, pre jej zrušenie sa dostavte do predajne, kde bola objednávka vytvorená alebo kontaktujte Zákaznícky servis. Ak je objednávka zaplatená vopred, pre zrušenie sa prosím dostavte do predajne, financie Vám budú vrátené tam. Vrátenie financií za objednávku iným spôsobom než osobnou návštevou predajne nie je možné.
Objednávka vytvorená online
Ak ste vytvorili objednávku na internetových stránkach, pre zrušenie objednávky môžete kontaktovať Zákaznícky servis alebo vyplniť online formulár na odstúpenie od kúpnej zmluvy. V závislosti na stave objednávky bude Vaša objednávka zrušená ihneď alebo budete informovaní o ďalších krokoch.
Najrýchlejší spôsob vyriešenia Vašej požiadavky počas otváracej doby oddelenia Zákazníckeho servisu je prostredníctvom chatu. Ak zrušenie objednávky prebehne pred doručením, budú Vám vrátené financie aj za dopravu
Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte služby zákazníkom.
Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte služby zákazníkom.
Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte služby zákazníkom.
Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte služby zákazníkom.
Zaplatiť môžete platobnou kartou alebo na dobierku.
Platobné karty, ktoré akceptujeme:
• Visa
• Mastercard
• Diners
Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte služby zákazníkom.
Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte služby zákazníkom.
Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte služby zákazníkom.
Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte služby zákazníkom.
Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte služby zákazníkom.
Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte služby zákazníkom.
Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte služby zákazníkom.