Podmienky predaja a dodávky

Tieto Obchodné podmienky upravujú vzájomné práva a povinnosti zmluvných strán, ktoré vznikli na základe a v súvislosti s kúpnou zmluvou uzatváranou v slovenskom jazyku prostredníctvom internetového obchodu dostupného na webovej stránke umiestnenej na adrese www.JYSK.sk (ďalej len „e-shop“ alebo „JYSK.sk“) medzi spoločnosťou JYSK, na strane predávajúceho a inou osobou, na strane kupujúceho. 

Obchodné podmienky sú nedeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy. JYSK s Vami môže po vzájomnej dohode uzatvoriť aj kúpnu zmluvu s odlišným obsahom oproti týmto Obchodným podmienkam. Uzatvorenú kúpnu zmluvu vrátane Obchodných podmienok Vám zašleme e-mailom. Okrem toho je uzatvorená kúpna zmluva uchovávaná spoločnosťou JYSK v elektronickej podobe, avšak tá už nie je kupujúcemu prostredníctvom e-shopu prístupná. Kúpna zmluva je uzatváraná ako jednorazová s dobou trvania do splnenia alebo iného zániku všetkých práv a povinností, ktoré z nej vzišli, vrátane práv z vád a zo záruky.

JYSK s. r. o.

Šoltésovej 14, 811 08  Bratislava

IČO: 35974133, zapísaná v Obchodnom registri Mestského súdu Bratislava III, oddiel Sro, vložka č. 39039/B (ďalej len „Obchodné podmienky“ a „JYSK“)


Aktualizované: 2024-10-21

1. Cena tovarov

Cena jednotlivého tovaru je uvedená v popise výrobku, na stránke výrobku a v nákupnom košíku.

  • Ceny sú rovnaké v e-shope i v kamenných predajniach JYSK.
  • Zobrazené ceny sú vrátane DPH.
  • Zobrazené ceny nezahŕňajú náklady na dopravu. Tie sa odvíjajú od celkovej hmotnosti a objemu objednaného tovaru. Podmienky dopravy si môžete prečítať tu.
  • Môže dôjsť k vypredaniu tovaru alebo k chybám pri tlači alebo pri oceňovaní tovaru. To platí pre ceny v tlačených letákoch a aj na JYSK.sk. V prípade nesprávne oceneného tovaru opravíme cenu čo najrýchlejšie.
  • Všetky ceny sú pravidelne aktualizované.
  • Vždy musíte zaplatiť cenu, za ktorú tovar objednávate.
  • Garancia ceny

V prípade, že tovar bude nesprávne ocenený a jeho cena bude nižšia, ako je jeho skutočná hodnota, vyhradzujeme si právo produkt za túto cenu nedoručiť a stornovať objednávku. V tomto prípade Vám zašleme upozornenie s dostatočným predstihom. V prípade, že bude objednávka dopredu uhradená, vrátime Vám plnú sumu, ktorú ste uhradili, v súlade s našimi podmienkami výmeny a vrátenia.

Garancia ceny

Záleží nám na tom, aby sa zákazníci pred, počas a po nákupe v JYSKu cítili bezpečne. Preto ponúkame na všetky výrobky garanciu ceny.

Ak ste si v predajni JYSK kúpili výrobok, ktorý do 30 dní od nákupu uvidíte za nižšiu cenu (v JYSKu alebo u iného predajcu), vrátime vám rozdiel v cene na darčekovej karte JYSK. Darčekovú kartu môžete uplatniť v predajniach JYSK Slovensko alebo na JYSK.sk. Dorovnávame ceny všetkých kamenných predajní na Slovensku, ako aj slovenských online predajcov.

Podmienky garancie ceny:

  • JYSK dorovnáva ceny všetkých identických výrobkov. Nižšie sú definované „Výnimky”.
  • Garanciu ceny si môžete uplatniť do 30 dní od dátumu nákupu alebo doručenia.
  • Nižšia cena, ktorú žiadate dorovnať, musí byť v čase žiadosti aktívna. 
  • Musíte mať platný doklad o kúpe vystavený spoločnosťou JYSK.
  • Musíte predložiť dôkaz o nižšej cene u iného predajcu v podobe akciového letáku alebo odkazu na webovú stránku ponuky. 

Výnimky:

  • Na výrobky, ktoré nie sú identické sa garancia ceny nevzťahuje. Musí sa jednať o rovnaký model výrobku, ktorý má rovnaké technické parametre, vrátane rovnakej značky/výrobcu, rovnakej farby, rovnakých rozmerov, s rovnakými doplnkami, rovnakej veľkosti, s rovnakým obsahom atď. Musí sa teda jednať o 100 % identický výrobok.
  • Garanciu ceny nie je možné uplatniť na: výrobky z outletu, vystavené kusy, špeciálne objednávky a výpredaje na konci záhradnej a vianočnej sezóny. Ďalej služby ako je doručenie, špeciálne akcie na dopravu, extra zľava na celý nákup atď.
  • Garancia ceny sa vzťahuje len na nákup uskutočnený kupujúcim spotrebiteľom na osobnú potrebu. Nevzťahuje sa na kupujúceho podnikateľa podľa definície uvedenej v reklamačnom poriadku.

Ak ste si tovar zakúpili v kamennej predajni, môžete si garanciu ceny uplatniť v akejkoľvek predajni JYSK. Pri nákupe na JYSK.sk nám prosím pošlite číslo objednávky na zakaznik@jysk.com.

VŽDY NÍZKA CENA

Našim cieľom je konzistentne ponúkať výrobky za konkurencieschopnú a VŽDY NÍZKU CENU, ktorá sa však žiadnym spôsobom neodráža na kvalite. Ceny sa občas môžu meniť dôsledkom kolísania nákladov, trhových podmienok alebo vývoja cien konkurencie. Ručíme ale za to, že sa vám vždy a za každých okolností snažíme ponúknuť výrobok za najlepšiu možnú cenu.

2. Platba

V nákupnom košíku na JYSK.sk uvidíte celkovú cenu svojho nákupu vrátane daní a poplatkov a cenu za prepravu, ktorú máte zaplatiť. Objednávky na JYSK.sk je možné zaplatiť kartou alebo na dobierku. 

Pre bezhotovostné platby pomocou PAyU môžete použiť tieto karty:

  • Visa, Visa Electron
  • Master Card, Master Card Electronic, Maestro 

V prípade bezhotovostných platieb uvádzajte číslo objednávky ako variabilný symbol. 

Pokiaľ platíte platobnou kartou, ste chránení proti neautorizovaným platbám v zmysle zákona o platobnom styku a o zmene a doplnení niektorých zákonov, v znení neskorších predpisov.

Vaša platba je dokončená prostredníctvom zabezpečeného a kódovaného pripojenia, ktoré zaisťuje, že Vaše platobné informácie nemôžu byť zistené neautorizovanou treťou stranou.

Vaše platba je zaručená prostredníctvom platobného systému Quickpay.

Všetky informácie o platobnej karte sa zadávajú v zabezpečenom prostredí zašifrovanom pomocou SSL (Secure Socket Layer) a sú odosielané na platobnú bránu v kódovanej podobe.

Zaručujeme, že neuložíme žiadne citlivé informácie v súvislosti s platbou na našom vlastnom serveri. Okrem toho JYSK nikdy nemôže k týmto citlivým informáciám získať prístup. 

Budete požiadaní o poskytnutie nasledujúcich informácií:

Číslo karty (16 číslic vytlačených na prednej strane karty)

Dátum platnosti (vytlačené na prednej strane karty)

Bezpečnostný kód (tri číslice bezpečnostného kódu na zadnej strane karty vytlačené nad magnetickým prúžkom úplne napravo). 

Dobierka

Možnosť Dobierka, t.j. platbu v hotovosti pri prevzatí tovaru, je možné vybrať iba pre:

Tovar v minimálnej cene  2 € a maximálnej cene 5 000 €. 

Dátum zaplatenia

Dátum zaplatenia ceny tovaru zakúpeného na JYSK.sk je dátum pripísania peňazí odpovedajúcich celkovej cene tovaru, vrátane ceny za prepravu, na náš účet v prípade bezhotovostnej platby alebo okamžik prevzatia tovaru, ak ste zvolili ako spôsob platby Hotovosťou pri doručení.

Splátkový predaj

Podmienky zadania žiadosti o splátkový predaj: vek od 18  do 70 rokov, tovar v minimálnej hodnote 100 €, pravidelný mesačný príjem, občan SR , alebo iného štátu EÚ, zamestnanec/dôchodca/SZČO.

Doklady potrebné k vybaveniu žiadosti:

  • platný doklad totožnosti - OP, v prípade cudzincov povolenie na pobyt;
  • doklad o potvrdení príjmu:
  • zamestnanec v zahraničí – pracovná zmluva, posledné 3 výpisy z účtu;
  • zamestnanec v štátnej správe – posledné 3 výpisy z účtu;
  • výsluhový dôchodca – výmer;
  • SZČO – posledné 3 výpisy z účtu.

Akontácia 0

Na splátky s 0% akontáciou, spláca sa nasledujúci mesiac od uzatvorenia zmluvy.

Platba v hotovosti  0 €, úver už od 100 € do 5000 €, počet splátok 11.

Výška úveru 700 € s fixnou úrokovou sadzbou 19,48 % p. a., s dobou splatnosti úveru s počtom 11 mesačných anuitných splátok, každá vo výške 70 €, bez spracovateľského poplatku, ročná percentuálna miera nákladov je 21,31 %. Celková čiastka, ktorú klient uhradí je 770 €.

Desatina – Des

Spotrebiteľský úver, pri ktorom klient uhradí priamu platbu predajcovi vo výške 10% z ceny tovaru a nasledujúce splátky sú uhrádzané v rovnakej výške 10 mesiacov.

Platba v hotovosti vo výške 10% z hodnoty tovaru, úver už od 100 € do 5000 €, počet splátok 10.

Výška úveru 700 € s fixnou úrokovou sadzbou 23,79%  p. a., s akontáciou vo výške 70  €, dobou splatnosti úveru s počtom 10 mesačných anuitných splátok, každá vo výške  70,07 €, bez spracovateľského poplatku, ročná percentuálna miera nákladov je 26,55 %. Celková čiastka, ktorú klient uhradí je 700,70 €.

Nula – Nula1

Klient nemusí platiť žiadnu platbu v hotovosti. Úver na 10 mesiacov bez navýšenia.

Platba v hotovosti 0 eur, úver už od 100 eur, počet splátok 10.

Výška úveru 700 € s fixnou úrokovou sadzbou 0%  p. a., s akontáciou vo výške 0 €, dobou splatnosti úveru s počtom 10 mesačných anuitných splátok, každá vo výške 70 €, bez spracovateľských a iných poplatkov, ročná percentuálna miera nákladov 0%.  Celková čiastka, ktorú klient uhradí je 700€.

Podmienená NULA – 3 mesiace

2v1 - Klient si vyberie buď krátka doba splácania bez navýšenia, alebo dlhšie splátky s navýšením. Klient nemusí platiť žiadnu platbu v hotovosti v predajni, spláca nasledujúci mesiac od uzatvorenia zmluvy v pravidelných mesačných splátkach.

Platba v hotovosti 0 €, úver už od 100 € do 5000 €, počet splátok 3 alebo 12.

Výška úveru 700 € s fixnou úrokovou sadzbou 19,20 % p. a., s dobou splatnosti úveru s počtom 12 mesačných anuitných splátok, každá vo výške 64,57 €, bez spracovateľským a iných poplatkov, ročná percentuálna miera nákladov je 20,96 %. Celková čiastka, ktorú klient uhradí je 774,84 €, alebo.

Klient má 2 možnosti splatenia úveru:

  1. Postupné splácanie úveru rozdelené v rovnakých splátkach počas celej doby splácania, ktorá v tomto prípade predstavuje 12 mesiacov.
  2. Splatenie 2 po sebe nasledujúcich rovnakých splátok, kde bude následne vyčíslená suma v hodnote zostatku úveru, ktorú klient uhradí formou 3. splátky. Po uhradení tejto čiastky je úver splatený.

3. Potvrdenie objednávky

Po odoslaní objednávky Vám JYSK zašle potvrdenie o jej prijatí na Vašu e-mailovú adresu uvedenú v objednávkovom formulári.

Potvrdenie obsahuje najmä nasledujúce informácie:

  • špecifikácia objednaného tovaru,
  • dodacia adresa,
  • spôsob platby za tovar,
  • predpokladaný dátum dodania zásielky,
  • cenu(-y) tovaru,
  • kontaktné informácie oddelenia služieb zákazníkom spoločnosti JYSK,
  • informácie týkajúce sa Vášho práva na odstúpenie od zmluvy (poučenie a vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý môžete v takom prípade použiť) a Obchodné podmienky.

Všetky údaje o tovare vystavenom v e-shope JYSK.sk majú iba informatívnu povahu a JYSK nie je povinný uzatvoriť ohľadne tohto tovaru kúpnu zmluvu. Kúpna zmluva medzi spoločnosťou JYSK ako predávajúcim a Vami ako kupujúcim je uzatvorená až v okamihu odoslania tovaru z nášho distribučného centra. O tom budete informovaný e-mailom obsahujúcim faktúru k Vašej objednávke. 

Vo výnimočnom prípade, keď Vám nebudeme schopní doručiť tovar podľa Vašej objednávky úplne, Vám budeme účtovať čiastku zodpovedajúcu kúpnej cene a cene za prepravu iba skutočne dodaného tovaru. 

Až do chvíle uzatvorenia kúpnej zmluvy si vyhradzujeme právo Vašu objednávku stornovať. V prípade, že bola objednávka predom uhradená,  do 14 dní Vám vrátime plnú sumu.

Vždy sa snažíme zaistiť dostupnosť nášho tovaru, ale v prípade, že je Vami objednaný produkt vypredaný, budete v predstihu upozornený. V prípade, že nebudeme schopní niektorý z produktov doručiť, zaistíme, že za tento produkt nebudete platiť.

V záujme všetkých našich zákazníkov si vyhradzujeme právo obmedziť možný počet kusov na objednávku. V tomto prípade budete upozornený, že je potrebné znížiť počet kusov vo Vašej objednávke.

Ak budete potrebovať znovu preposlať potvrdenie objednávky, kontaktujte prosím služby zákazníkom.

4. Faktúra

Ak Vám JYSK odošle tovar, dostanete e-mail s pripojenou faktúrou ako daňovým dokladom. E-mail s faktúrou obsahuje, okrem iného, nasledujúce informácie:

Všetky potrebné pokyny, informácie o údržbe zakúpeného tovaru budú pripojené k e-mailu s faktúrou. Ak je pri konkrétnom druhu tovaru poskytnutá záručná doba nad rámec zákonom stavovanej záručnej doby, bude to uvedené na faktúre, ktorá týmto slúži i ako záručný list. Po odoslaní tovaru budete informovaný pomocou SMS správy.

5. Doprava

Ak nevyužijete možnosť objednané výrobky rezervovať a osobne si ich vyzdvihnúť na predajni pomocou služby Klikni a vyzdvihni, dodáme Vám objednané výrobky na ľubovoľné miesto na Slovensku pomocou zmluvného dopravcu. Ponúkame tiež doručenie do predajne, ktorá je podobná službe Klikni a vyzdvihni – výrobky si objednáte a zaplatíte online a my ich zabalíme a odošleme z centrálneho skladu na predajňu, kde si ich vyzdvihnete.

Objednávky rozdeľujeme na:

  • Malé (dopravca DPD)
  • Veľké (dopravca Rhenus)

Cena prepravy je určená na základe hmotnosti a objemu objednávaných produktov. Minimálna cena prepravy v spoločnosti JYSK je 2,99 €. Náklady za balenie tovaru sú zahrnuté v cene prepravy.

Ak vložíte tovar do nákupného košíka v e-shope, automaticky sa vypočíta a zobrazí cena prepravy – na základe celkovej hmotnosti a veľkosti.

Ak bude z nečakaných dôvodov nutné rozdeliť objednávku na dve dodávky, všetky súvisiace náklady uhradí JYSK.

Za likvidáciu prepravného materiálu ste zodpovedný vy.

Doručenie môže byť omeškané z technických dôvodov alebo poveternostných dôvodov – silné sneženie, záplavy a podobne. 

DPD – Malé zásielky

Malé zásielky sú doručované spoločnosťou Direct Parcel Distribution SK s.r.o., IČO: 35834498, so sídlom Technická 7 Bratislava, PSČ 821 04.

Doba doručenia je obvykle 3-5 pracovných dní odo dňa odoslania objednávky. Balík je doručovaný k vstupným dverám na dodacej adrese.

Zásielky do 15 kg a s maximálnou veľkosťou 67cm x 41cm x 56cm (V x Š x H) je možné osobne vyzdvihnúť vo výdajných boxoch/schránkach. V prípade, že zvolíte túto možnosť, balíček bude na vyzdvihnutie pripravený do 2-4 pracovných dní.

Dobierka sa platí pri prevzatí tovaru. Nie je možné platiť v hotovosti. V prípade zvolenia platby na dobierku si spoločnosť DPD účtuje poplatok za manipuláciu s hotovosťou 1,30 €. 

Platba na dobierku je možná iba pri doručení objednávok domov. Ak si zvolíte doručenie do Parcel shopu, platbu musíte zaplatiť vopred.

Informácie o doručení balíka – SMS/e-mail

  • Hneď ako bude Vaša objednávka odoslaná z nášho distribučného centra, pošleme Vám SMS a e-mail potvrdzujúci predanie tovaru dopravcovi. E-mail bude zároveň obsahovať faktúru a sledovacie číslo zásielky.
  • Jeden pracovný deň pred doručením Vám pošleme SMS a email potvrdzujúci doručenie od prepravnej spoločnosti DPD.
  • Oznámenie obsahuje podrobné informácie, napr. dátum doručenia, číslo zásielky a podrobnosti o dobierke (ak je to vhodné).
  • V deň doručenia Vám zašleme ďalšie oznámenie s hodinovým intervalom doby doručenia. 

RHENUS – Veľké zásielky

Veľké zásielky sú doručované spoločnosťou RHENUS Home Delivery s.r.o., IČ: 27629325 , se sídlem Na Trojce 369, 252 16 Nučice, Česká Republika.

Doba doručenia je obvykle 5-10 pracovných dní odo dňa odoslania objednávky. Štandardná doba doručenia je medzi 9. a 21. hodinou. 

Prepravná služba doručuje zásielky štandardne za prvé uzamykateľné dvere budovy na dodacej adrese.

Dobierka sa platí v hotovosti pri prevzatí zásielky. Prepravná spoločnosť neprijíma platobné karty. V prípade, že ste zvolili platbu na dobierku, spoločnosť RHENUS si účtuje poplatok za manipuláciu s hotovosťou 2 €.

Za príplatok 6 € si môžete nechať tovar doručiť a vyniesť do ľubovoľnej miestnosti v dome. Ak bývate v panelovom dome, môže byť tovar doručený do ľubovoľného poschodia.

Informácie o doručení balíka – SMS/e-mail

  • Jeden pracovný deň pred doručením Vám pošleme SMS oznámenie o doručení.
  • V SMS bude uvedený predpokladaný trojhodinový interval doby doručenia v nasledujúci deň medzi 9. a 21. hodinou.
  • Môžete požiadať o doručenie v iný deň, keď sa obrátite na oddelenie služby zákazníkom JYSK najneskôr do 16:00 pracovného dňa pred doručením.
  • V deň doručenia Vám šofér zavolá približne 1 hodinu pred príjazdom na dodaciu adresu.
  • V cene sú dva pokusy o doručenie, ak sa dopravcovi nepodarí Vás zastihnúť ani na druhý pokus, objednávka bude stornovaná. 

Doručenie

Pri doručení Vašej objednávky sa prosím uistite, že:

  • Počet fyzicky doručovaných balíkov zodpovedá počtu na dodacom liste.
  • Skontrolujte balíky či nie sú viditeľne poškodené.

Všetky nezrovnalosti a poškodenie je potrebné neodkladne nahlásiť oddeleniu Služby zákazníkom JYSK. Odporúčame tovar dôkladne skontrolovať hneď po prevzatí objednávky.   

Poškodenie tovaru

V prípade, že pri doručení zistíte, že balíky sú poškodené, odporúčame:

  • Odmietnuť tovar prevziať, vyplniť so šoférom záznam o škode.
  • Prevziať tovar, vyplniť so šoférom záznam o škode.
  • Vyfotiť stav balenia tovaru ešte pred rozbalením.

Vo všetkých prípadoch, prosím, neodkladne kontaktuje oddelenie Služby zákazníkom JYSK, aby sme mohli s prepravnou spoločnosťou preveriť dôvody poškodenia a zabrániť podobných situáciám v budúcnosti.

Doručenie do predajne

So službou Klikni a vyzdvihni si môžete jednoducho rezervovať výrobky na našich stránkach a vyzdvihnúť na niektorej z našich predajní. Pri objednávke Klikni a vyzdvihni neplatíte žiaden poplatok za doručenie. Za objednaný tovar zaplatíte až pri vyzdvihnutí v predajni. Do 30 minút (v priebehu otváracích hodín výdajného miesta) vás informujeme o stave vašej objednávky. Vybrané výrobky si musíte vyzdvihnúť v deň obdržania oznámenia alebo počas nasledujúcich dvoch dní v rámci otváracích hodín výdajného miesta.

Doručenie do predajne je podobné ako pri službe Klikni a vyzdvihni, ale máte možnosť objednať si širšiu škálu výrobkov, ktoré nemáme bežne skladom v predajniach. Tieto výrobky zabalíme a odošleme z centrálneho skladu do vašej predajne, kde si ich vyzdvihnete. Doručenie z centrálneho skladu do predajne môže trvať 4 až 11 pracovných dní. Doručenie do predajne si môžete vybrať len pri objednávke nad 69 EUR.

6. Podmienky vrátenia a výmena

V JYSKu môžete u nás zakúpený tovar ľahko vrátiť alebo vymeniť. 

Za nepoužité výrobky s originálnym dokladom o zaplatení Vám bude vrátená plná suma. Na vrátenie nie je žiadne časové obmedzenie. Táto možnosť platí na výrobky zakúpené v predajni aj online. 

Berte prosím na vedomie: 

  • Pokiaľ nemáte doklad o zaplatení, vrátenie produktu je možné iba na predajni, kde bol produkt zakopený a je nutné preukázať, kedy bol nákup uskutočnený napríklad výpisom z bankového účtu. V tomto prípade Vám ponúkneme výmenu za iný produkt alebo darčekovú kartu JYSK v hodnote najnižšej predajnej ceny za posledných 60 dní.
  • Vyhradzujeme si právo na zníženie vrátenej čiastky v prípade, že vrátený výrobok nie je v pôvodnom stave. 
  • Na zákazku vyrobený tovar, ako je napríklad metráž alebo atypický matrac, má z nášho pohľadu vždy zníženú hodnotu. 
  • Ak bola objednávka doručená, nebudú Vám vrátené peniaze za vynesenie. 
  • Pokiaľ vraciate online objednávku na predajni a jedná sa o matrac, poplón alebo polštár v rade GOLD a tieto produkty boli zakúpené za plnú cenu produktu, prípadne sa jedná o interiérový alebo záhradný nábytok nad čiastku 200 EUR, budú Vám financie vrátené späť na účet, ze ktorého sme obdržali platbu najneskôr do 10 pracovných dní.

Stav vrátených výrobkov 

  • Ak vrátite výrobok, ktorý je poškodený alebo použitý spôsobom, ktorý znižuje jeho hodnotu, vyhradzujeme si právo znížiť vrátenú čiastku alebo odmietnuť vrátenie peňazí.  
  • Ak vrátite výrobok, uistite sa prosím, že je bezpečne zabalený, ideálne v originálnom balení. Tým zaistíme, že nedôjde k poškodeniu výrobku počas prepravy, a budeme ho môcť predať ďalšiemu spokojnému zákazníkovi. Nedostatok originálneho balenia môže spôsobiť, že JYSK zníži refundáciu. 
  • Ponúkame službu 100 dní na vyskúšanie matraca GOLD. Prečítajte si viac o matracoch GOLD. Služba 100 dní na vyskúšanie sa nevzťahuje na vrchné matrace GOLD. 

Cena dopravy 

  • Ak vrátite objednávku v predajni alebo zaobstaráte vrátenie sami, budú Vám vrátené náklady na dopravu, ktoré ste za internetovú objednávku uhradili. 
  • Ak sa rozhodnete pre vrátenie výrobku prostredníctvom zvozu, pôvodné náklady na dopravu Vám vrátené nebudú. Táto čiastka bude využitá na uhradenie zvozu. 
  • Ak vrátite objednávku, ktorá bola z predajne doručená miestnym dopravcom, náklady na dopravu Vám vrátené nebudú. 
  • Ak nevrátite celú objednávku, ale iba časť objednávky, náklady na dopravu Vám vrátené nebudú. 

Vrátenie peňazí 

Vrátenie peňazí prebehne čo najskôr, najneskôr však do 14 dní, odkedy obdržíme potvrdenie o úspešnom vrátení tovaru. JYSK môže zadržať vrátenie peňazí, kým neprebehne zvoz, alebo kým nepredložíte dokumentáciu, že ste výrobok vrátili. Ak nemáte doklad o zaplatení, bude Vám vrátená čiastka, ktorá zodpovedá najnižšej predajnej cene výrobku za posledných 60 dní. Táto čiastka bude vrátená v podobe darčekovej karty. 

Storno objednávky pred jej odoslaním 

Ak si prajete stornovať objednávku na JYSK.sk pred obdržaním faktúry, musíte pre zrušenie objednávky kontaktovať Zákaznícky servis. Ak objednávku stornujete pred doručením, budú Vám vrátené peniaze aj za dopravu. 

Ako vrátiť tovar 

Naše podmienky vrátenia platia na výrobky zakúpené v predajniach i online. 

Najrýchlejší a najjednoduchší spôsob vrátenia výrobku je návšteva akejkoľvek predajne JYSK. Ak výrobky vrátite tam, peniaze Vám vrátime ihneď na mieste, a to vrátane čiastky uhradenej za dopravu online objednávky (ak online objednávku vrátite v predajni celú). Takto zaistíme, že sa naše výrobky nepoškodia počas prepravy, a budeme ich môcť predať ďalším spokojným zákazníkom. 

Vo výnimočných prípadoch Vám budú vrátené financie na účet, z ktorého bola uhradená online objednávka najneskôr do 10 pracovných dní.

Za poplatok Vám môžeme zaistiť aj vrátenie online objednávky prostredníctvom zvozu. Prečítajte si prosím o tom, ako Vám môže JYSK pomôcť s vrátením tovaru v sekcii “Často kladené otázky: Podmienky pre vrátenie a reklamáciu”. Môžete tiež použiť online formulár pre odstúpenie od kúpnej zmluvy

Tieto podmienky platia iba pre fyzické osoby, nie pre podnikateľov (nákup na IČ, DIČ). 

Viac Obchodné podmienky pre podnikateľov.  

7. Reklamácia

Spoločnosť JYSK sa riadi platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky. Ak si zakúpite v našom e-shope tovar, spoločnosť JYSK zodpovedá za to, že tovar nemá pri prevzatí vady, to znamená, že v dobe, kedy je tovar prevzatý:

  • má vlastnosti, ktoré boli zjednané alebo ktoré spoločnosť JYSK alebo výrobca popísal alebo ktoré ste očakávali s ohľadom na povahu tovaru a na základe prípadnej reklamy na tento tovar,
  • tovar sa hodí na účel, ktorý je pre jeho použitie spoločnosťou JYSK uvedený alebo ku ktorému sa tovar tohto druhu obvykle používa,
  • tovar odpovedá akosťou alebo prevedením zmluvnej vzorky alebo predlohe, ak bola akosť alebo prevedenie určené podľa zmluvnej vzorky alebo predlohy,
  • tovar je v odpovedajúcom množstve, miere alebo hmotnosti,
  • tovar vyhovuje požiadavkám právnych predpisov.

Vyššie uvedená zodpovednosť spoločnosti JYSK sa nepoužije pri tovare predávaného za nižšiu cena kvôli vadám, pre ktoré bola nižšia cena zjednaná, na opotrebenie tovaru spôsobené jeho obvyklým používaním, u použitého tovaru za vadu odpovedajúcu miere používania alebo opotrebenia, ktorú mal tovar pri prevzatí, alebo ak to vyplýva z povahy tovaru.

Lehota na uplatnenie práv z vadného plnenia

Ako kupujúci ste oprávnený uplatniť právo z vady (tj. reklamovať tovar), ktoré sa vyskytuje pri tovare v dobe 24 mesiacov a u použitého tovaru do 12 mesiacov od jeho prevzatia. Ak spoločnosť JYSK poskytla záruku za akosť na daný tovar, ste oprávnený uplatniť vadu kedykoľvek v zjednanej záručnej dobe. 

Ak sa prejaví vada v priebehu šiestich mesiacov od prevzatia, má sa za to, že tovar bol vadný už pri prevzatí. 

Práva z vadného plnenia

Ak je vada podstatným porušením zmluvy, máte právo na odstránenie vady dodaním novej veci bez vád alebo chýbajúcej veci, na odstránenie vady opravou veci, na primeranú zľavu z kúpnej ceny alebo na odstúpenie od zmluvy. Spoločnosti JYSK je potrebné oznámiť, aké právo ste si zvolili, pri oznámení vady (reklamácii) alebo bez zbytočného odkladu po ňom. Ak je vada nepodstatným porušením zmluvy, máte právo na odstránenie vady alebo na primeranú zľavu z kúpnej ceny. Pri uplatnení vád a v reklamačnom procese sa JYSK ďalej riadi príslušnými ustanoveniami občianskeho zákonníka a ďalších právnych predpisov. 

Tovar zakúpený v e-shope môžete reklamovať v akejkoľvek predajni spoločnosti JYSK na Slovensku. V prípade reklamácie Vám vydáme písomné potvrdenie o tom, kedy ste svoje právo uplatnili, čo je obsahom reklamácie a aký spôsob vybavenia reklamácie požadujete. Tak isto Vám vydáme potvrdenie o dátume a spôsobe vybavenia reklamácie, vrátane potvrdenia o vyriešení opravy a dobe jej trvania, prípadne písomne odôvodnenie zamietnutie reklamácie.

Pokiaľ sa rozhodnete tovar reklamovať, môžete si dohodnúť s naším oddelením služieb zákazníkom odvoz reklamovaného tovaru. Náklady na poštovné či prepravu reklamovaného tovaru ponesiete sami, avšak pokiaľ uplatníte svoju reklamáciu okamžite a v reklamačnom konaní sa zistí, že Vaša reklamácia je oprávnená, všetky nutne vynaložené náklady na prepravu či poštovné Vám samozrejme zaplatíme.

Pokiaľ bude Vaša reklamácia oprávnená a bude vo výsledku vybavená Vaším odstúpením od zmluvy, v takom prípade Vám JYSK vráti kúpnu cenu reklamovaného tovaru, avšak nebude Vám vracať náklady na pôvodné dodanie tovaru od spoločnosti JYSK, t.j. pôvodnú cenu za prepravu.

Pokiaľ nemáte doklad o zaplatení, reklamácia produktu je možná iba na predajni, kde bol produkt zakopený a je nutné preukázať, kedy bol nákup uskutočnený napríklad výpisom z bankového účtu. V tomto prípade Vám nabídneme výmenu za iný produkt alebo darčekovú kartu JYSK.

Vybavenie reklamácie

O reklamácii rozhodneme hneď, v zložitejších prípadoch do troch pracovných dní. Do tejto lehoty sa nezapočítava doba primeraná podľa druhu tovaru potrebná k odbornému posúdeniu vady. Reklamáciu vrátane odstránenia vady vybavíme bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie, pokiaľ sa s Vami nedohodneme na dlhšej lehote.

Celé znenie reklamačného poriadku nájdete TU

8. Zásady ochrany osobných údajov

Cieľom týchto zásad ochrany osobných údajov je informovať vás o spôsobe, akým spoločnosť JYSK (ďalej ako „JYSK“, „my“, „nás“ a ich gramatické tvary) spracúva vaše osobné údaje, ako aj o vašich súvisiacich právach.

Za ďalej uvedené účely a dodržiavanie miestnych zákonov o ochrane údajov nesú zodpovednosť nasledujúce subjekty spoločnosti JYSK:

  • JYSK A/S, Soedalsparken 18, 8220 Brabrand, DK
  • JYSK s.r.o., Šoltésovej 14, 811 08 Bratislava, SK 

V prípade akýchkoľvek otázok o zásadách ochrany osobných údajov sa obráťte na služby zákazníkom.

1. Účel, typy osobných údajov a právny základ na spracúvanie

Spracúvame tieto osobné údaje:

ÚčelTypy osobných údajovPrávny základ
Online nákup (vrátane služby Kliknúť a vyzdvihnúť a doručenia)•    Meno
•    Názov spoločnosti a informácie
•    Fakturačná adresa
•    Dodacia adresa
•    E-mail
•    IP adresa
•    Telefónne číslo
•    Referenčné číslo objednávky
•    Vybraná predajňa pre doručenie
•    ID používateľa
•    Platobné informácie

Spracúvanie je nevyhnutné na plnenie našej zmluvy s vami v súvislosti s nakupovaním v spoločnosti JYSK (článok 6, ods. 1, písm. b) nariadenia GDPR).

Náš oprávnený záujem spracovať nákup (článok 6, ods. 1, písm. f) nariadenia GDPR). 

Vytvorenie a udržiavanie používateľského účtu JYSK na webovej lokalite•    Meno
•    Názov spoločnosti
•    ID používateľa
•    Adresa
•    E-mail
•    Štát
•    História nákupov

Spracúvanie je nevyhnutné na plnenie našej zmluvy s vami v súvislosti s prístupom a používaním používateľského účtu (článok 6, ods. 1, písm. b) nariadenia GDPR).

Náš oprávnený záujem zaistiť primeranú registráciu a správu používateľského účtu (článok 6, ods. 1, písm. f) nariadenia GDPR). 

Analýza aktivity používateľov na webovej lokalite (súbory cookie)•    IP adresa
•    Aktivita používateľa 
•    Časové značky
•    Informácie o prehliadaní vrátane informácií o vašich predchádzajúcich návštevách a preferenciách na webovej lokalite

Ak poskytnete súhlas s používaním súborov cookie, osobné údaje spracúvame na základe nášho oprávneného záujmu zlepšovať naše produkty a služby (článok 6, ods. 1, písm. f) nariadenia GDPR).

Ďalšie informácie nájdete v našich zásadách používania súborov cookie.

Leták•    Meno
•    E-mail
•    PSČ*
•    Dátum narodenia*
•    Informácie o prehliadaní vrátane aktivity používateľa (údaje o prihlásení/zdroj prihlásenia, e-mailová aktivita – dostávanie, otváranie, kliknutia)
•    Aktivita na webovej lokalite (ID súboru cookie)
* Voliteľné informácie

Váš súhlas (článok 6, ods. 1, písm. a) nariadenia GDPR).

Náš oprávnený záujem zaistiť primerané, relevantné a informatívne prispôsobené letáky a ich správu (článok 6, ods. 1, písm. f) nariadenia GDPR).

Oznámenie o doplnení skladových zásob•    E-mail
•    Skladové položky
Váš súhlas (článok 6, ods. 1, písm. a) nariadenia GDPR).
Vyhľadávač predajní•    Adresa
•    PSČ 
•    Informácie o polohe vášho zariadenia
Váš súhlas (článok 6, ods. 1, písm. a) nariadenia GDPR). 
Recenzie výrobkov na webovej lokalite•    Meno
•    E-mail
•    Recenzia
Váš súhlas (článok 6, ods. 1, písm. a) nariadenia GDPR).
Zákaznícke prieskumy•    Meno
•    Telefónne číslo
•    E-mail
•    Recenzia
Náš oprávnený záujem zlepšovať kvalitu služieb (článok 6, ods. 1, písm. f) nariadenia GDPR).
Služby zákazníkom a podpora•    Meno
•    Názov spoločnosti
•    Fakturačná adresa
•    Dodacia adresa
•    E-mail
•    PSČ
•    Telefónne číslo
•    ID používateľa
•    História nákupov
•    Záznamy telefónnych hovorov
•    Záznamy komunikácie
•    Platobné informácie

Náš oprávnený záujem zaistiť primerané služby zákazníkom a podporu pre zákazníkov (článok 6, ods. 1, písm. f) nariadenia GDPR).

Váš súhlas so záznamom telefónnych hovorov (článok 6, ods. 1, písm. a) nariadenia GDPR).

Sociálne siete•    Meno používateľa/profilové meno
•    Komentáre/reakcie
•    Profilový obrázok
•    Záznamy komunikácie
•    Ďalšie aktivity v sociálnych sieťach
Náš oprávnený záujem spravovať naše účty v sociálnych sieťach a poskytovať primerané služby zákazníkom a podporu pre zákazníkov (článok 6, ods. 1, písm. f) nariadenia GDPR).
Kamerový systém•    Zábery z kameryNáš oprávnený záujem zaistiť ochranu našich priestorov, zamestnancov a zákazníkov (článok 6, ods. 1, písm. f) nariadenia GDPR).
Dodávka zboží z predajne•    Identifikácia zákazníka
•    Meno
•    Adresa
•    Kontakt
Náš oprávnený záujem zaistiť primerané služby zákazníkom a podporu pre zákazníkov (článok 6, ods. 1, písm. f) nariadenia GDPR).
Vratky a refundace•    Identifikácia zákazníka
•    Meno
•    Adresa
•    Kontakt
•    Platební údaje
Náš oprávnený záujem zaistiť primerané služby zákazníkom a podporu pre zákazníkov (článok 6, ods. 1, písm. f) nariadenia GDPR).
Ceny ze soutěží•    Identifikácia zákazníka
•    Meno
•    Adresa
•    Kontakt
Váš súhlas (článok 6, ods. 1, písm. a) nariadenia GDPR).
Zákaznícke elektronické karty (B2B)• Identifikácia zákazníka
• Meno 
• Adresa
• E-mail 
Náš oprávnený záujem na zaistení zodpovedajúceho zákazníckeho servisu a podpory v podobe vydania a zaslania elektronickej zákazníckej karty zákazníkovi (GDPR, čl. 6, ods. 1, písm. f).

2. Komu prenášame osobné údaje?

Vaše osobné údaje môžeme poskytovať osobám, obchodným partnerom spoločnosti JYSK a orgánom, ktoré a ktorí osobné údaje potrebujú na plnenie uvedených účelov spracúvania alebo ktorým vaše údaje musíme poskytnúť v súlade s platným zákonom.

V niektorých prípadoch používame externých sprostredkovateľov, ktorí vaše osobné údaje spracúvajú v našom mene, napríklad dodávateľov zálohovacích alebo cloudových riešení alebo iných IT systémov používaných v spoločnosti JYSK.

Ak sa osobné údaje prenášajú do krajín mimo EÚ/EHP, spoločnosť JYSK zaisťuje primeranú úroveň ochrany tým, že v zmluvách s príjemcami údajov používa štandardné zmluvné doložky EÚ alebo zabezpečuje, že sa na príjemcov aspoň vzťahujú osobitné certifikačné mechanizmy, prípadne že sa považujú za „bezpečné“ tretie krajiny schválené Európskou komisiou.

O kópiu právneho základu na prenos údajov môžete požiadať kontaktovaním spoločnosti JYSK prostredníctvom uvedených kontaktných údajov.

3. Obdobie uchovávania

Osobné údaje uchovávame tak dlho, ako je potrebné na splnenie uvedených účelov.

Zálohované kópie s vašimi osobnými údajmi sa rutinne vymažú z dôvodu postupného prepisovania a bežný prístup k nim nie je možný.

4. Práva

Kedykoľvek môžete požiadať o prístup k svojim osobným údajom, ich opravu a vymazanie. Okrem toho môžete obmedziť spracúvanie vašich osobných údajov, namietať proti spracúvaniu a uplatniť si právo na zverejnenie a prenos vašich osobných údajov inému prevádzkovateľovi údajov (právo na prenosnosť údajov).

Ak ste udelili súhlas so spracúvaním vašich osobných údajov, tento súhlas môžete kedykoľvek odvolať tak, že nás budete kontaktovať. Takéto odvolanie však nebude mať vplyv na žiadne spracúvanie osobných údajov, ktoré sa uskutočnilo pred jeho odvolaním.

5. Sťažnosti

Kedykoľvek môžete poslať sťažnosť týkajúcu sa nášho spracúvania vašich osobných údajov na Úrade na ochranu osobných údajov, pokiaľ sa domnievate, že spracovaním vašich osobných údajov boli porušené ustanovení zákona.

6. Zmeny zásad ochrany osobných údajov

Tieto zásady ochrany osobných údajov sa môžu aktualizovať a meniť, napríklad v dôsledku zmien v právnych predpisoch a postupoch v oblasti ochrany údajov. Odporúčame, aby ste sa priebežne informovali o prípadných zmenách zásad ochrany osobných údajov. Niektoré zmeny vám oznámime priamo e-mailom a za určitých okolností vás môžeme požiadať, aby ste s podstatnými zmenami vyjadrili súhlas.

Dátum poslednej zmeny zásad ochrany osobných údajov: 15/12/2023

9. Pri registrácii k odberu newsletteru

Za účelom distribúcie e-mailového newsletteru bude JYSK Slovensko zbierať a spracovávať nasledujúce osobné údaje:

  • E-mailovú adresu
  • Meno
  • Adresu (nepovinné)
  • Dátum narodenia (nepovinné)
  • Pohlavie (nepovinné)

Vaše osobné údaje budú uložené JYSKom v Dánsku a budú prístupné subjektom skupiny JYSK celosvetovo a externému partnerovi, s ktorým spolupracujeme. Údaje sú uložené na zabezpečenom úložisku. Garantujeme, že údaje neposkytujeme ani nepredávame iným spoločnostiam.

Newsletter zasielame iba príjemcom, ktorý sa k jeho odberu dobrovoľne prihlásili. K prihláseniu používame takzvaný dvojitý súhlas, kedy musíte odber newsletteru najprv potvrdiť kliknutím na odkaz v zaslanom e-maily, aby nemohla Vašu adresu prihlásiť tretia osoba. Ak dostanete newsletter bez Vášho predchádzajúceho súhlasu, mohol Vám byť preposlaný známou osobou.

Po prihlásení k odberu newsletteru môžete očakávať 1-4 newslettery týždenne e-mailom od spoločnosti JYSK Slovensko. Newsletter vždy obsahuje aktuálne ponuky a informácie o prebiehajúcich kampaniach. Pri registrácii taktiež súhlasíte so zaslaním oznámenia ohľadom služieb, ako sú napríklad upomienky ohľadom nedokončenej objednávky na JYSK.sk, dotazníky ohľadom spokojnosti s nedávnym nákupom alebo zakúpenými produktmi.

Odber newsletteru môžete kedykoľvek odhlásiť pomocou odkazu uvedeného na konci každého newsletteru alebo môžete kontaktovať zákaznícky servis. Ak o náš newsletter neprejavíte záujem dlhšie ako 3 mesiace, vyhradzujeme si právo vylúčiť vás z databázy odberateľov ako dôsledok vašej nečinnosti. K odberu newsletteru sa samozrejme môžete opätovne prihlásiť. 

JYSK Slovensko bude ukladať údaje do chvíle, kedy zrušíte súhlas s odberom newsletteru.

Základom pre legálne spracovanie Vašich osobných údajov je súhlas, ktorý ste udelili.

10. Darčekové karty

Darčekové karty JYSK je možné zakúpiť na JYSK.sk alebo v kamenných predajniach JYSK.

Zakúpením darčekovej karty JYSK súhlasíte so všeobecnými obchodnými podmienkami použitia darčekových kariet.

Darčekovú kartu JYSK môžete využiť k platbe v zemi, kde bola vystavená. Darčekovou kartou môžete zaplatiť pri nákupe v kamenných predajniach JYSK, alebo na JYSK.sk. Darčekovú kartu nie je možné využiť k zakúpeniu ďalšej darčekovej karty. Ak hodnota darčekovej karty nepokryje celú cenu nákupu, musíte rozdiel doplatiť inou akceptovanou platobnou metódou. Hodnotu darčekovej karty nie je možné vymeniť za hotovosť.

Na JYSK.sk je možné darčekové karty využiť k platbe iba pred dokončením objednávky. Hodnota darčekovej karty môže byť použitá iba k úhrade nákupu tovaru od spoločnosti JYSK. Zostatok na darčekovej karte nie je nijako úročený.

V prípade, že internetovú objednávku zaplatíte darčekovou kartou a objednávka bude z nejakého dôvodu zrušená, vystavíme Vám novú darčekovú kartu. Pokiaľ ste časť objednávky zaplatili darčekovou kartou a časť kreditnou kartou, odpovedajúce čiastky budú vrátené na kreditnú kartu a formou darčekovej karty JYSK.

V prípade, že objednávku zaplatíte v kamennej predajni darčekovou kartou a neskôr objednávku zrušíte, peniaze vám vrátime na darčekovú kartu.

Darčeková karta môže byť využitá k platbe bez preukázania totožnosti. Darčeková karta môže byť zablokovaná, ak nahlásite stratu alebo odcudzenie. JYSK nenahradzuje stratené darčekové karty.

Môžete zakúpiť darčekové karty v hodnote až 800 €.

Platnosť darčekovej karty JYSK je 5 rokov od zakúpenia.

11. Uchádzači o zamestnanie

Záujemcovia o prácu v spoločnosti JYSK s.r.o. majú možnosť reagovať prostredníctvom online formulára na konkrétne pracovné ponuky, zverejnené na stránkach spoločnosti. Osobné údaje poskytujú uchádzači spoločnosti JYSK s.r.o. dobrovoľne. 

Online formulár obsahuje meno záujemcu a jeho e-mailovú adresu. Uvedenie ďalších údajov je na výlučnom rozhodnutí záujemcu o prácu; spoločnosť JYSK s.r.o. uvedenie ďalších údajov nepožaduje. 

Účelom spracúvania uvedených osobných údajov je výber vhodných uchádzačov pri obsadzovaní voľných pracovných miest u prevádzkovateľa JYSK s.r.o. so sídlom Šoltésovej 13, 811 08 Bratislava, IČO: 35974133. K osobným údajom kandidátov majú prístup len zamestnanci spoločnosti JYSK priamo sa podieľajúci na nábore: manažéri predajní, oblastní manažéri, obchodní riaditelia, vedúci oddelení na centrále spoločnosti a zamestnanci oddelenia ľudských zdrojov. Konkrétny zamestnanec má prístup vždy len k údajom kandidátov, ktorí sa hlásia na jeho predajňu alebo oddelenie. 

Osobné údaje nebudú poskytované a ani sprístupňované tretím stranám a príjemcom. Po skončení účelu spracovania budú osobné údaje bezpečne zlikvidované a uchádzači o tom budú informovaní. Poskytnutím osobných údajov dáva kandidát spoločnosti JYSK s.r.o. súhlas s ich spracovaním na horeuvedený účel. Uchádzač o zamestnanie má možnosť prostredníctvom online prístupu kedykoľvek svoje osobné údaje upraviť alebo vymazať. Vymazaním osobných údajov uchádzač odvoláva svoj súhlas s ich spracovaním, udelený spoločnosti JYSK.s.r.o.

12. Špecifické obchodné podmienky pre podnikateľov

Tieto podmienky sa vzťahujú na zákazníkov, ktorí uviedli pre potreby fakturácie svoje identifikačné číslo, a preto sú považovaní za podnikateľov, ktorí nakupujú výrobky na komerčné účely.

Záruka na tovar zakúpený kupujúcim - podnikateľom

Vezmite prosím na vedomie, že niektoré nami predávané výrobky nie sú určené na komerčné účely. Pri komerčnom použití je možné očakávať väčšie opotrebovanie, než pri použití na súkromné účely štandardným spotrebiteľom. Na výrobky zakúpené podnikateľom, preto poskytujeme skrátenú záruku po dobu 6 mesiacov. Pokiaľ potrebujete viac informácii o výrobkoch, ktoré na komerčné účely odporúčame, kontaktujte prosím oddelenie služieb zákazníkom. Podrobnosti nájdete v našom reklamačnom poriadku.

Vrátenie tovaru a ďalšie výhody poskytované len kupujúcim - spotrebiteľom

Vezmite prosím na vedomie, že právo na neobmedzené vrátenie tovaru neplatí pri nákupe podnikateľom, ale platí len pre kupujúceho - spotrebiteľa. Z tohoto dôvodu nie je možné, aby podnikateľ od platnej kúpnej zmluvy bezdôvodne odstúpil. Rovnako sa na podnikateľa nevzťahujú ani ďalšie výhody, ako garancia ceny, možnosť vyskúšať GOLD matrac na 100 dní a podobné. V prípade nejasností sa prosím obráťte na oddelenie služieb zákazníkom.

Zodpovednosť za škodu

Spoločnosť JYSK nie je za žiadnych okolností zodpovedná za škodu spôsobenú v súvislosti s nákupom nášho tovaru podnikateľom či už ide o ušlý zisk, alebo iné nepriame straty.

Business to Business newsletter

Za účelom distribúcie JYSK BUSINESS TO BUSINESS newslettra, spoločnosť JYSK A/S (registračné číslo spoločnosti 13590400) uschováva a spracováva nasledujúce osobné údaje:

  • Názov spoločnosti
  • Meno
  • E-mail

Vaše údaje ukladáme do databázy na chránenom serveri. Prístup k nim má iba webmaster spoločnosti JYSK v spolupráci s externým obchodným partnerom. Zaručujeme, že vašu e-mailovú adresu nezverejníme ani nepredáme tretím stranám.

Naše newslettre rozosielame iba príjemcom, ktorí sa sami rozhodli prihlásiť k odberu newslettra a používame takzvané „dvojfázové overenie“, aby niekto nemohol zneužiť vašu e-mailovú adresu. Ak ste dostali náš newsletter bez vášho súhlasu, môže to byť preto, že vám ho poslal niekto, koho poznáte.

Účelom je posielať vám newsletter JYSK. Môžete očakávať, že budete od JYSK BUSINESS TO BUSINESS dostávať 1-4 newslettre mesačne. Newsletter obsahuje výhody pre zákazníkov JYSK BUSINESS TO BUSINESS, inšpiráciu, prebiehajúce kampane a novinky v rámci celého sortimentu JYSKu.

Registráciou alej súhlasíte so zasielaním oznamov, nadväzujúcich e-mailov po nákupoch na JYSK.sk a e-mailov s výrobkami, o ktoré ste prejavili záujem.

Z odberu sa môžete odhlásiť pomocou odkazu v spodnej časti všetkých našich JYSK BUSINESS TO BUSINESS newslettrov. Ak narazíte na problém, môžete taktiež poslať e-mail na zakaznik@jysk.com. Ak ste neprejavili záujem o naše newslettre počas minimálne 6 mesiacov, vyhradzujeme si právo prestať vám zasielať náš newsletter v dôsledku vašej nečinnosti. Prihlásiť sa, samozrejme, môžete kedykoľvek znova.

JYSK A/S bude uschovávať vaše údaje, kým svoj súhlas neodvoláte.

Právny základ pre spracovávanie vašich osobných údajov je súhlas, ktorý ste poskytli.