Otázky o objednávke

Radi vám pomôžeme s akýmikoľvek otázkami o objednávkach, napríklad ohľadom možností platenia, služby Klikni a vyzdvihni alebo ako stornovať či zmeniť objednávku. Pokiaľ nižšie nenájdete odpoveď na svoju otázku, obráťte sa na Služby zákazníkom.

Zmeniť alebo zrušiť objednávku

Odpoveď

Ak ste nedostali potvrdenie o objednávke, mohlo sa stať, že vaša emailová schránka email zablokovala. Skontrolujte si prosím priečinok SPAM. Ak ste potvrdenie našli, označte email a kliknite na tlačidlo „toto nie je spam”, ďalšie emaily by ste mali dostať v poriadku.
V prípade, že potvrdenie o objednávke nenájdete, kontaktujte prosím Služby zákazníkom JYSK.
Nedostali ste faktúru?
Ak ste nedostali faktúru, mohlo sa stať, že vaša emailová schránka email zablokovala. Skontrolujte si prosím priečinok SPAM. Ak ste faktúru našli, označte email a kliknite na tlačidlo „toto nie je spam”, ďalšie emaily by ste mali dostať v poriadku.
V prípade, že faktúru nenájdete, kontaktujte prosím Služby zákazníkom JYSK.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte Služby zákazníkom.

Odpoveď

Objednávka v  predajni
•    Kontaktujte predajňu, v ktorej ste si tovar objednali.

Objednávka online
•    K objednávke nemôžete pridať ďalšie výrobky, je nutné buď vytvoriť osobitnú objednávku, alebo požiadať oddelenie služieb zákazníkom JYSK o zrušenie pôvodnej objednávky a vytvorenie novej. 
•    Môžete zrušiť celú objednávku.
•    Ak si želáte svoju objednávku zmeniť, kontaktujte Služby zákazníkom JYSK na +421 233 006 901
 

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte Služby zákazníkom.

Odpoveď

Objednávka v predajni:
•    Tovar bude do predajne dodaný do 30 dní.
Objednávka online – malé výrobky:
•    Ak ste si objednali len menšie výrobky, zvyčajne vám ich doručíme do 2-4 pracovných dní. Prepravná spoločnosť oznámi čas doručenia deň vopred.
Objednávka online – nábytok a iné veľké výrobky:
•    Veľké objednávky zvyčajne doručíme do 5-10 pracovných dní. Dátum doručenia si môžete vybrať v objednávkovom formulári. Prepravná spoločnosť oznámi čas doručenia deň vopred a vodič vás kontaktuje asi hodinu pred príjazdom.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte Služby zákazníkom.

Odpoveď

Kontaktujte služby zákazníkom pomocou chatu, e-mailom alebo telefonicky.

 

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte Služby zákazníkom.

Platba

Odpoveď

V prípade, že chcete nakupovať na firmu, vytvorte prosím objednávku na súkromnú osobu. Keď dostanete email o potvrdení objednávky, odpovedzte naň. Do odpovede uveďte, že prosíte o úpravu faktúry a zároveň pripojte potrebné fakturačné údaje.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte Služby zákazníkom.

Odpoveď

Ak v JYSKu nakúpite tovar, ktorý neskôr uvidíte v ponuke za nižšiu cenu (v JYSKu alebo u iného predajcu), vzniknutý cenový rozdiel vám dorovnáme vydaním darčekovej karty.

Garancia ceny sa nevzťahuje na záhradný nábytok, vystavené kusy a na výpredaj vianočného tovaru po skončení sezóny.

AKO UPLATNIT GARANCIU CENY?

Garancia ceny platí 30 dní od dátumu nákupu. Pri nákupe v kamennej predajni môžete uplatniť garanciu ceny v kamennej predajni. Pri nákupe online kontaktujte Zákaznícky servis pomocou formulára Poslať e-mail.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte Služby zákazníkom.

Odpoveď

Platba kartou je realizovaná cez platobnú bránu PAYU okamžite.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte Služby zákazníkom.

Odpoveď

Zaplatiť môžete platobnou kartou alebo na dobierku.

Platobné karty, ktoré akceptujeme:

•    Visa
•    Mastercard
•    Diners

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte Služby zákazníkom.

Odpoveď

V súčasnosti môžete darčekovú kartu JYSK využiť len online.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte Služby zákazníkom.

Rezervácia Klikni a vyzdvihni

Odpoveď

Ak ste v priebehu 30 minút (v rámci otváracích hodín predajne) nedostali potvrdenie, že je rezervácia pripravená na vyzdvihnutie, kontaktujte prosím Služby zákazníkom.
 

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte Služby zákazníkom.

Odpoveď

Rezervácia Klikni a vyzdvihni je platná v deň vytvorenia a nasledujúce dva dni, je teda nutné ju vyzdvihnúť pred zatvorením predajne/výdajného miesta.
Akonáhle bude Vaša rezervácia pripravená, do 30 minút obdržíte informačný email i SMS.


Rezerváciu nie je možné predľžiť. V prípade, že Vám doba na vyzdvihnutie nevyhovuje, prosím vytvorte rezerváciu pred Vašou plánovanou návštevou predajne/výdajného miesta znovu.

Otváracia doba výdajných miest
pondelok – nedeľa 10:00 – 18:00

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte Služby zákazníkom.