Košík

Váš košík je prázdny

Košík

Váš košík je prázdny

Otázky týkajúce sa online objednávok.

Radi vám pomôžeme s akýmikoľvek otázkami o objednávkach, napríklad ohľadom možností platenia, služby Klikni a vyzdvihni alebo ako stornovať či zmeniť objednávku. Pokiaľ nižšie nenájdete odpoveď na svoju otázku, obráťte sa na Služby zákazníkom.

Zmeniť alebo zrušiť objednávku

Ako môžem stornovať objednávku pred doručením? 

+

Objednávka vytvorená v predajni 

Ak ste si vytvorili objednávku v predajni, pre jej zrušenie sa dostavte do predajne, kde bola objednávka vytvorená alebo kontaktujte Zákaznícky servis. Ak je objednávka zaplatená vopred, pre zrušenie sa prosím dostavte do predajne, financie Vám budú vrátené tam. Vrátenie financií za objednávku iným spôsobom než osobnou návštevou predajne nie je možné. 

 

Objednávka vytvorená online 

Ak ste vytvorili objednávku na internetových stránkach, pre zrušenie objednávky môžete kontaktovať Zákaznícky servis alebo vyplniť online formulár na odstúpenie od kúpnej zmluvy. V závislosti na stave objednávky bude Vaša objednávka zrušená ihneď alebo budete informovaní o ďalších krokoch. 

Najrýchlejší spôsob vyriešenia Vašej požiadavky počas otváracej doby oddelenia Zákazníckeho servisu je prostredníctvom chatu. Ak zrušenie objednávky prebehne pred doručením, budú Vám vrátené financie aj za dopravu


 

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte služby zákazníkom.

Kedy mi doručia objednávku?

+
Online objednávka s doručením domov
Malé výrobky
Doručuje spoločnosť DPD domov alebo na výdajné miesto DPD. Objednávka zvyčajne býva doručená do 2-4 pracovní dny. Čas doručenia bude upresnený prepravnou spoločnosťou deň vopred.

Nábytok a iné veľké výrobky
Veľké objednávky sú zvyčajne doručené do 5-10 pracovných dní. Dátum doručenia si môžete zvoliť v objednávkovom formulári. Čas doručenia bude upresnený prepravnou spoločnosťou deň vopred a vodič vás kontaktuje približne hodinu vopred.

Online objednávka s vyzdvihnutím v predajni
Vaša zaplatená online objednávka bude na kamennú predajňu doručená do 4-11 pracovných dní.

Zákaznícka objednávka v predajni
V prípade, že si objednáte tovar osobne pri návšteve kamennej predajne, je doba dodania objednaného tovaru 2 – 4 týždne. V ojedinelých prípadoch aj 6 týždňov.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte služby zákazníkom.

Môžem svoju objednávku zmeniť?

+
Objednávka v  predajni
•    Navštívte predajňu osobne alebo kontaktuje Služby zákazníkom.

Objednávka online
•    K objednávke nemôžete pridať ďalšie výrobky, je nutné buď vytvoriť osobitnú objednávku, alebo požiadať oddelenie služieb zákazníkom JYSK o zrušenie pôvodnej objednávky a vytvorenie novej. 
•    Môžete zrušiť celú objednávku.
•    Ak si želáte svoju objednávku zmeniť, kontaktujte Služby zákazníkom JYSK na +421 233 006 901
 

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte služby zákazníkom.

Nedostali ste potvrdenie o objednávke?

+
Ak ste nedostali potvrdenie o objednávke, mohlo sa stať, že vaša emailová schránka email zablokovala. Skontrolujte si prosím priečinok SPAM. Ak ste potvrdenie našli, označte email a kliknite na tlačidlo „toto nie je spam”, ďalšie emaily by ste mali dostať v poriadku.
V prípade, že potvrdenie o objednávke nenájdete, kontaktujte prosím Služby zákazníkom JYSK.
Nedostali ste faktúru?
Ak ste nedostali faktúru, mohlo sa stať, že vaša emailová schránka email zablokovala. Skontrolujte si prosím priečinok SPAM. Ak ste faktúru našli, označte email a kliknite na tlačidlo „toto nie je spam”, ďalšie emaily by ste mali dostať v poriadku.
V prípade, že faktúru nenájdete, kontaktujte prosím Služby zákazníkom JYSK.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte služby zákazníkom.

Platba

Ako môžem zaplatiť?

+

Zaplatiť môžete platobnou kartou alebo na dobierku.

Platobné karty, ktoré akceptujeme:

•    Visa
•    Mastercard
•    Diners

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte služby zákazníkom.

Kde môžem použiť darčekovú kartu JYSK?

+
V súčasnosti môžete darčekovú kartu JYSK využiť online aj v predajniach.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte služby zákazníkom.

Kedy mi bude platba stiahnutá z účtu?

+
Platba kartou je realizovaná cez platobnú bránu PAYU okamžite.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte služby zákazníkom.

Nakupujem na firmu, môžem nakúpiť produkty z internetového obchodu?

+
Naše B2B oddelenie Vám s nákupom rado pomôže. Môžete ich kontaktovať e-mailom b2b-sk@JYSK.com alebo telefonicky na čísle +421 233 215 607. Viac informácií o B2B nájdete tu .

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte služby zákazníkom.

Čo ak chcem nakupovať na firmu?

+
V prípade, že chcete nakupovať na firmu, vytvorte prosím objednávku na súkromnú osobu. Do kolónky meno napíšte názov firmy a do kolónky priezvisko štatutárny organ (napr. Meno: JYSK, Priezvisko: s. r. o.).
V prípade, že faktúra nie je správna, kontaktujte Služby zákazníkom.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte služby zákazníkom.

Čo znamená garancia ceny?

+
Pokiaľ v JYSKu nakúpite tovar, ktorý neskôr uvidíte v ponuke za nižšiu cenu (v JYSKu alebo u iného predajcu), vzniknutý cenový rozdiel vám dorovnáme vydaním darčekovej karty.

Garanciu ceny nie je možné uplatniť na: výrobky z outletu, vystavené kusy, špeciálne objednávky a výpredaje na konci záhradnej a vianočnej sezóny. Ďalej služby ako je doručenie, špeciálne akcie na dopravu, extra zľava na celý nákup atď.

Službu garancie ceny je možné uplatniť do 30 dní od dátumu nákupu. Pri nákupe v kamennej predajni, môžete uplatniť garanciu ceny v kamennej predajni. Pri nákupe online kontaktujte Zákaznícky servis pomocou formulára Poslať e-mail.

Podrobnejšie informácie ohľadom služby Garancia ceny nájdete
TU .

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte služby zákazníkom.

Rezervácia Klikni a vyzdvihni

Ako dlho platí rezervácia Klikni a vyzdvihni?

+
Rezervácia Klikni a vyzdvihni je platná v deň vytvorenia a nasledujúce dva dni, je teda nutné ju vyzdvihnúť pred zatvorením predajne. 
Akonáhle bude Vaša rezervácia pripravená, do 30 minút obdržíte informačný email i SMS.

Rezerváciu nie je možné predĺžiť. V prípade, že Vám doba na vyzdvihnutie nevyhovuje, prosím vytvorte rezerváciu pred Vašou plánovanou návštevou predajne. 
 

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte služby zákazníkom.

Nedostali ste informácie o stave rezervácie?

+
Ak ste v priebehu 30 minút (v rámci otváracích hodín predajne) nedostali potvrdenie, že je rezervácia pripravená na vyzdvihnutie, kontaktujte prosím Služby zákazníkom.
 

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte služby zákazníkom.