Košík

Váš košík je prázdny

Košík

Váš košík je prázdny

Otázky týkajúce sa predajní a objednávok z predajní.

Odpovede na otázky o predajniach nájdete nižšie.

Prehľad

Ako kontaktujem predajňu?

+
Kontaktujte prosím oddelenie služieb zákazníkom pomocou chatu, emailom alebo telefonicky. Ak operátor nebude schopný problém vyriešiť alebo odpovedať na otázku, prepojí vás priamo na predajňu.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte služby zákazníkom.

Aké sú možnosti platby v predajniach JYSK? 

+
Vo všetkých našich predajniach je možná platba v hotovosti a aj bezhotovostná platba.
 

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte služby zákazníkom.

Dostal som SMS z predajne, že je moja objednávka pripravená na vyzdvihnutie – kto ju môže vyzdvihnúť? 

+
Objednávku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, podmienkou pre vyzdvihnutie je mať originálny doklad o zaplatení. Prosím, dostavte sa s dokladom o zaplatení na pokladňu, objednávka Vám potom bude vydaná. Žiadame Vás, aby objednávka bola vyzdvihnutá najneskôr do týždňa od doručenia do predajne.
 

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte služby zákazníkom.

Je možné doručiť produkty zakúpené v predajni? 

+
Radi Vám doručíme Váš nákup z predajne JYSK až k Vašim dverám za rozumný poplatok.
Doručenie domov si môžete objednať v predajni JYSK. Doručenie je nutné uhradiť osobne v predajni a cena dopravy sa môže líšiť obchod od obchodu. Bližšiu informáciu ohľadom ceny zistíte v predajni alebo kontaktovaním zákazníckeho centra.

 

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte služby zákazníkom.

Kde nájdem najbližšiu predajňu a otváracie hodiny?

+
Predajne vo svojom okolí nájdete tu.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte služby zákazníkom.

Prečo sa nemôžem dovolať do predajne? 

+
Aby sme zaistili rýchlosť a kvalitu poskytovaných služieb, všetky požiadavky týkajúce sa predaja, produktov i online objednávok vybavuje oddelenie Zákazníckeho servisu.
Zákaznícky servis Vám pomôže s otázkami ohľadom predajní. Zamestnanci Zákazníckeho servisu majú rovnaké produktové školenia ako zamestnanci predajní, ponúkneme Vám profesionálnu pomoc vo všetkých smeroch.
Náš Zákaznícky servis Vám zodpovie otázky ohľadom produktov, skladovej dostupnosti, objednávok/rezervácií a pomôžu Vám aj s reklamáciami a vrátením tovaru.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte služby zákazníkom.

Zaplatil som tovar v predajni, ale museli sme ho objednať - kde sa nachádza moja objednávka? 

+
Doba doručenia objednávok do predajne sú 2-4 týždne, v niektorých prípadoch až 6 týždňov. Pokiaľ uplynula doba viac ako 4 týždňov od objednania, neváhajte kontaktovať oddelenie Zákazníckeho servisu. Prosím, buďte pripravení na doplňujúce otázky, ako napríklad aké produkty boli objednané a v akej predajni.
 

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte služby zákazníkom.

SLUŽBY ZÁKAZNÍKOM

Vážení zákazníci, v piatok 29. marca, nedeľu 31. marca a 1. apríla sú všetky naše predajne zatvorené.
Otváracie hodiny služieb zákazníkom
  • Pondelok – piatok 08:30 – 17:00
  • Sobota - nedeľa 09:00 - 16:00

Vážení zákazníci, v piatok 29. marca, nedeľu 31. marca a 1. apríla sú všetky naše predajne zatvorené.

Otváracie hodiny predajní