Klikni a vyzdvihni - Často kladené otázky

Môžem si cez webovú stránku rezervovať akýkoľvek výrobok?

Niektoré z výrobkov si môžete zakúpiť jedine online cez e-shop. Tieto výrobky nemáme v našich predajniach na sklade, a teda sa rezervovať nedajú. Každý takýto výrobok je jasne označený modrým štítkom, ktorý znamená, že výrobok je možné zakúpiť iba online.

Ako zistím či je vybraný výrobok na sklade v predajni?

Nájdite výrobok, ktorý si chcete rezervovať a kliknite na tlačidlo Klikni a vyzdvihni v predajni. Mali by ste vidieť, koľko výrobkov máme na sklade v tej-ktorej predajni.

Mám zaplatiť cez internet alebo v predajni?

Pri Klikni a vyzdvini za tovar zaplatíte až priamo v predajni.

Kedy si budem môcť vyzdvihnúť vybrané výrobky?

Rezervácia bude pripravená na vyzdvihnutie do jednej hodiny od objednania. Keď bude tovar pripravený, informujeme vás o tom prostredníctvom e-mailu a SMS.

Kedy si budem môcť vyzdvihnúť vybrané výrobky, ak som si ich rezervoval mimo otváracích hodín predajne?

Rezervácie uskutočnené mimo otváracích hodín predajne budú vybavené hneď ako sa predajňa znovu otvorí. Keď bude vaša rezervácia pripravená, budeme vás informovať prostredníctvom e-mailu a sms správy.

Kde si môžem svoju objednávku vyzdvihnúť?

Rezervované výrobky si vyzdvihnete na pokladni v predajni.

Čo budem k vyzdvihnutiu objednávky potrebovať?

Aby ste si objednávku mohli prevziať, musíte uviesť vaše meno alebo číslo rezervácie. Potvrdenie o rezervácií nie je potrebné tlačiť.

Dokedy si musím objednávku vyzdvihnúť?

Vybrané výrobky máte rezervované do nasledujúceho dňa, do konca otváracích hodín predajne. Ak si výrobok rezervujete napríklad v pondelok, môžete si ho vyzdvihnúť najneskôr v utorok pred zatvorením predajne. Rezerváciu nie je možné predlžovať.

Ak nakupujem cez Klikni a vyzdvihni, mám právo zakúpený tovar do 14 dní vrátiť?

V JYSKu ponúkamé neobmedzené možnosti vrátenia výrobkov. Táto služba sa vzťahuje aj na nákup prostredníctvom Klikni a vyzdvihni.

Môžem rezerváciu zrušiť?

Áno, kliknutím na odkaz, ktorý obdržite v e-maili spolu s potvrdením objednávky.

Môže sa stať, že objednaný tovar nebude na sklade?

Bohužiaľ, takáto situácia nastať môže. V tom prípade vás bude kontaktovať zamestanec predajne a pokúsi sa vám ponúknuť vhodnú alternatívu.

Koho mám kontaktovať, ak mám ďalšie otázky?

S vašimi otázkami sa obráťte na oddelenie Služby zákazníkom pomocou tlačidla Poslať e-mail alebo pomocou chatu.