Košík

Váš košík je prázdny

Košík

Váš košík je prázdny

Koronavírus info

Predajne sú opäť otvorené

S radosťou oznamujeme, že naše predajne sú opäť otvorené počas bežných otváracích hodín, vrátane nedele. 

Radi by sme vás poprosili, aby ste dbali na všetky hygienické opatrenia tak, ako ich pre vašu ochranu dodržujú aj naši pracovníci. Pri nákupe, prosím, dodržujte rozstupy 2 metre. Pokiaľ je to možné, plaťte platobnou kartou. Objednávku pomocou služby Klikni a vyzdvihni si teraz môžete vyzdvihnúť vo vnútri predajne.

Online nákup je opäť dostupný pre všetky kategórie výrobkov

Na JYSK.sk si môžete opäť vytvoriť online objednávku s doručením domov. Teraz je už možné objednať si všetky výrobky, ktoré máme dostupné online. Náš e-shop už teda funguje v plnom rozsahu.

  • Online si môžete objednať rozmernejšie aj menšie výrobky. 
  • Doprava cez DPD je opäť dostupná.

 

DORUČENIE objednaného TOVARU

Pokiaľ už máte objednaný tovar, prosíme o trpezlivosť. Vzhľadom na situáciu spôsobenú koronavírusom sa doručenie môže oneskoriť. O čase doručenia vás bude informovať dopravca.

DOBIERKA: Dobierka sa platí pri prevzatí tovaru.

  • Prepravná spoločnosť DPD: Prijíma len platobné karty. Nie je možné platiť v hotovosti. Oneskorenie až 7 dní.
  • Prepravná spoločnosť RHENUS: Prijíma len platbu v hotovosti a prevzatie tovaru prosím podpíšte vlastným perom. Ak si objednáte vynášku do bytu, upozorňujeme, že vodiči nebudú vstupovať do súkromných bytov/domov. Oneskorenie až 3 dni.

Dá sa zmeniť online objednávka na objednávku Klikni a vyzdvihni?

Je to možné pri výrobkoch, ktoré máme skladom na výdajnom mieste. Kontaktujte Služby zákazníkom s požiadavkou o zrušenie online objednávky. Ak bola objednávka zaplatená, vrátime vám peniaze na účet do 10 pracovných dní. Následne si môžete vytvoriť novú objednávku Klikni a vyzdvihni.

VRÁTENIE A REKLAMÁCIA TOVARU

Reklamácia a vrátenie tovaru na predajni je opäť možné.

SLUŽBY ZÁKAZNÍKOM

Ak potrebujete pomôcť s online nákupom alebo máte otázky o výrobkoch a objednávke, obráťte sa na našich kolegov z oddelenia služieb zákazníkom. Môžete poslať email na adresu zakaznik@JYSK.com, zavolať na číslo +421 800 100 800 alebo využiť online chat.