Košík

Váš košík je prázdny

Košík

Váš košík je prázdny

Predajne sú opäť otvorené. Maximálny počet 45 zákazníkov v predajni.
Online objednávky s doručením domov sú dostupné.

PODROBNOSTI TU

Koronavírus info

Online nákup je opäť dostupný pre všetky kategórie výrobkov

Na JYSK.sk si môžete opäť vytvoriť online objednávku s doručením domov. Teraz je už možné objednať si všetky výrobky, ktoré máme dostupné online. Náš e-shop už teda funguje v plnom rozsahu.

  • Online si môžete objednať rozmernejšie aj menšie výrobky. 
  • Doprava cez DPD je opäť dostupná.

 

Predajne sú opäť otvorené

S radosťou oznamujeme, že naše predajne sú opäť otvorené počas bežných otváracích hodín s výnimkou nedele, kedy predajne ostávajú zatvorené. Otvorili sme všetky predajne, ktoré majú samostatný vchod z ulice. 

Radi by sme vás poprosili, aby ste dbali na všetky hygienické opatrenia tak, ako ich pre vašu ochranu dodržujú aj naši pracovníci. Pri nákupe, prosím, rešpektujte maximálny počet 45 zákazníkov v predajni a dodržujte rozstupy 2 metre. Pokiaľ je to možné, plaťte platobnou kartou. Objednávku pomocou služby Klikni a vyzdvihni si teraz môžete vyzdvihnúť vo vnútri predajne.

DORUČENIE objednaného TOVARU

Pokiaľ už máte objednaný tovar, prosíme o trpezlivosť. Vzhľadom na situáciu spôsobenú koronavírusom sa doručenie môže oneskoriť. O čase doručenia vás bude informovať dopravca.

DOBIERKA: Dobierka sa platí pri prevzatí tovaru.

  • Prepravná spoločnosť DPD: Prijíma len platobné karty. Nie je možné platiť v hotovosti. Oneskorenie až 7 dní.
  • Prepravná spoločnosť RHENUS: Prijíma len platbu v hotovosti a prevzatie tovaru prosím podpíšte vlastným perom. Ak si objednáte vynášku do bytu, upozorňujeme, že vodiči nebudú vstupovať do súkromných bytov/domov. Oneskorenie až 3 dni.

Dá sa zmeniť online objednávka na objednávku Klikni a vyzdvihni?

Je to možné pri výrobkoch, ktoré máme skladom na výdajnom mieste. Kontaktujte Služby zákazníkom s požiadavkou o zrušenie online objednávky. Ak bola objednávka zaplatená, vrátime vám peniaze na účet do 10 pracovných dní. Následne si môžete vytvoriť novú objednávku Klikni a vyzdvihni.

VRÁTENIE A REKLAMÁCIA TOVARU

Reklamácia a vrátenie tovaru na predajni je opäť možné.

SLUŽBY ZÁKAZNÍKOM

Ak potrebujete pomôcť s online nákupom alebo máte otázky o výrobkoch a objednávke, obráťte sa na našich kolegov z oddelenia služieb zákazníkom. Môžete poslať email na adresu zakaznik@JYSK.com, zavolať na číslo +421 800 100 800 alebo využiť online chat.