Košík

Váš košík je prázdny

Košík

Váš košík je prázdny

PREDAJNE SÚ OPÄŤ OTVORENÉ

S radosťou oznamujeme, že naše predajne sú opäť otvorené počas bežných otváracích hodín. Predajňa Žilina Predmestie aj naďalej funguje iba ako výdajné miesto a to od pondelka do nedele od 10:00 do 18:00.

Radi by sme vás poprosili, aby ste dbali na všetky hygienické opatrenia tak, ako ich pre vašu ochranu dodržujú aj naši pracovníci. Pri nákupe, prosím, dodržujte rozstupy 2 metre. Maximálny počet zákazníkov je 1 na 15 metrov štvorcových. Objednávku pomocou služby Klikni a vyzdvihni si teraz môžete vyzdvihnúť vo vnútri predajne.

DORUČENIE OBJEDNANÉHO TOVARU

Pokiaľ už máte objednaný tovar, prosíme o trpezlivosť. Vzhľadom na situáciu spôsobenú koronavírusom sa doručenie môže oneskoriť. O čase doručenia vás bude informovať dopravca.

DÁ SA ZMENIŤ ONLINE OBJEDNÁVKA NA OBJEDNÁVKU KLIKNI A VYZDVIHNI?

Je to možné pri výrobkoch, ktoré máme skladom na výdajnom mieste. Kontaktujte Služby zákazníkom s požiadavkou o zrušenie online objednávky. Ak bola objednávka zaplatená, vrátime vám peniaze na účet do 10 pracovných dní. Následne si môžete vytvoriť novú objednávku Klikni a vyzdvihni.

VRÁTENIE A REKLAMÁCIA TOVARU

Reklamácia a vrátenie tovaru na predajni je možná. Opäť je umožnená aj výmena výrobkov a služba 100 dní na výmenu matracov GOLD.

SLUŽBY ZÁKAZNÍKOM

Ak potrebujete pomôcť s online nákupom alebo máte otázky o výrobkoch a objednávke, obráťte sa na našich kolegov z oddelenia služieb zákazníkom. Kontaktovať ich môžete na čísle +421 233 006 901 alebo využite online chat.