PREDAJNE BUDÚ OD 15. 2. 2022 FUNGOVAŤ BEZ OBMEDZENÍ

S radosťou oznamujeme, že všetky predajne budú od 15. 2. 2022 fungovať bez obmedzení v režime základ.

Radi by sme vás poprosili, aby ste aj naďalej dbali na všetky hygienické opatrenia tak, ako ich pre vašu ochranu dodržujú aj naši pracovníci.

DORUČENIE OBJEDNANÉHO TOVARU

Pokiaľ už máte objednaný tovar, prosíme o trpezlivosť. Vzhľadom na situáciu spôsobenú koronavírusom sa doručenie môže oneskoriť. O čase doručenia vás bude informovať dopravca.

DÁ SA ZMENIŤ ONLINE OBJEDNÁVKA NA OBJEDNÁVKU KLIKNI A VYZDVIHNI?

Je to možné pri výrobkoch, ktoré máme skladom na výdajnom mieste. Kontaktujte Služby zákazníkom s požiadavkou o zrušenie online objednávky. Ak bola objednávka zaplatená, vrátime vám peniaze na účet do 10 pracovných dní. Následne si môžete vytvoriť novú objednávku Klikni a vyzdvihni.

VRÁTENIE A REKLAMÁCIA TOVARU

Reklamácia a vrátenie tovaru na predajni je možná. Opäť je umožnená aj výmena výrobkov a služba 100 dní na výmenu matracov GOLD.

SLUŽBY ZÁKAZNÍKOM

Ak potrebujete pomôcť s online nákupom alebo máte otázky o výrobkoch a objednávke, obráťte sa na našich kolegov z oddelenia služieb zákazníkom. Kontaktovať ich môžete na čísle +421 233 006 901 alebo využite online chat.