NOVÝ KONCEPT PREDAJNÍ
Expanzia je hnacou silou spoločnosti JYSK už od otvorenia jej prvej predajne v Dánsku v roku 1979. V súčasnosti má JYSK viac než 3200 predajní v 48 krajinách po celom svete.
Rásť a otvárať ďalšie predajne bolo cieľom nášho zakladateľa Larsa Larsena od úplného začiatku a potreba vytvárať a expandovať je základnou súčasťou kultúry JYSKu.
STORE CONCEPT 3.0
Nový koncept prináša ešte viac inšpirácie a lepší zážitok z nakupovania.
"Nový koncept predajní sme prvýkrát predstavili v roku 2018 a hneď od začiatku sa stretol s pozitívnou odozvou jak od zákazníkov, tak od zamestnancov. Prezentácia nášho sortimentu a skvelej ponuky musí byť v súlade s našou značkou a škandinávskymi koreňmi. Preto medzi hlavné prvky nového konceptu patria tlmené farby, podlaha v dekore svetlého dreva a bodové osvetlenie.
Pre našich zákazníkov chceme vytvoriť výnimočné nákupné prostredie, inšpirovať ich pomocou nových modelových izieb a výstaviek a poskytnúť tak lepší zážitok z nakupovania. Každý detail predajne je dômyselne prepracovaný tak, aby čo najlepšie vynikol náš sortiment.
Carsten Nørgreen Weinkouff
Retail Development Director
MODELOVÉ IZBY
Nový koncept prináša ešte viac inšpirácie v podobe novinky, ktorou sú tri modelové izby: spálňa, jedáleň a obývacia izba s jedálenskÝm priestorom. Modelové izby sú zariadené novinkami zo sortimentu JYSKu a nadekorované výrobkami z aktuálnych JYSKových kolekcií podľa najnovších trendov v oblasti bývania.
DEKOR DREVA
A OSVETLENIE
Naším cieľom je priblížiť zákazníkom sortiment spoločnosti JYSK spôsobom, ktorý najlepšie odzrkadľuje náš škandinávsky pôvod. K tomu neodmysliteľne patrí motív svetlého dreva, ktorý sa vyskytuje na podlahe a na lištách regálov. Ďalším dôležitým prvkom je moderné bodové osvetlenie. Dekor svetlého dreva a dizajnové osvetlenie sú typickými prvkami škandinávskeho minimalizmu.
MATRACOVÉ ŠTÚDIO
Ako odborníci na kultúru spánku máme pre našich zákazníkov okrem skvelej ponuky aj profesionálne poradenstvo. V každej predajni JYSK je matracové štúdio, kde si zákazníci môžu vyskúšať naše výrobky a nechať si poradiť s výberom vhodného produktu od vyškoleného personálu. Tlmené farby a svetlá a doladené dekorácie navodzujú v matracovom štúdiu príjemnú a útulnú atmosféru domova.
EŠTE VIAC INŠPIRÁCIE
Nový koncept kladie dôraz na inšpiratívnejšie využitie priestoru predajne. Na zákazníkov čakajú v predajniach JYSK nové výstavky, kde sa môžu inšpirovať výberom a kombináciou našich výrobkov pripravenou našimi dizajnérmi.
Na každú sezónu pripravujeme novinky podľa aktuálnych trendov v oblasti bývania.
EXPANZNÉ PLÁNY
"Expanzia bola vždy základnou súčasťou JYSKu a v súčasnosti smerujeme k nášmu budúcemu cieľu, ktorým je 5000 predajní JYSK po celom svete. Veríme v silu kombinácie kamenných predajní a online predaja, čo nás spolu s našou skvelou ponukou posúva ešte bližšie k našim zákazníkom.
Okrem otvárania nových predajní je veľkou časťou našich plánov aj modernizácia všetkých už existujúcich predajní na Store Concept 3.0. Do konca roku 2024 budú všetky predajne JYSK prestavané podľa najnovšieho konceptu. V praxi to znamená viac než jeden stavebný projekt denne.
Nové predajne sa spolu s novým konceptom tešia z veľmi pozitívnej odozvy od našich zákazníkov, ktorí sa radi vracajú do JYSKu a oceňujú moderný škandinávsky dizajn našich predajní."
Mikael Nielsen
Executive Vice President - Retail
STAVEBNÝ TÍM
Výstavba novej ako aj prestavba staršej predajne je plne v rukách interného stavebného tímu. Príprava predajne od prevzatia stavby po jej finálne dokončenie trvá 4 až 5 týždňov a zahŕňa množstvo procesov od položenia podlahy, cez nátery stien až po inštaláciu svetiel a vyladenie dekorácií.
Z PRVEJ RUKY
Do konca roku 2024 budú všetky predajne JYSK prestavené podľa najnovšieho atraktívneho konceptu. V praxi to znamená stovky stavebných projektov ročne a spolu s tým stovky príbehov z predajní JYSK.