AK máte otázku o preprave a doručení a odpoveď nenájdete nižšie, radi vám pomôžeme na oddelení služieb zákazníkom. Neváhajte nás kontaktovať.
Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte služby zákazníkom.
Malé zásielky doručuje spoločnosť DPD zvyčajne do 3-5 pracovných dní.
• V prípade neúspešného doručenia sa spoločnosť DPD pokúsi o doručenie nasledujúci pracovný deň, potom nám tovar vráti.
• Zásielky do 20 kg a s maximálnou dĺžkou najdlhšej strany 100cm je možné osobne vyzdvihnúť v DPD Parcel shope. Pokiaľ si zvolíte túto možnosť, zásielka bude k vyzdvihnutiu pripravená do 2-4 pracovných dní.
Veľké objednávky doručuje spoločnosť Rhenus zvyčajne do 5-10 pracovných dní.
• Dátum doručenia si môžete zvoliť v objednávkovom formulári.
• Doručenie za prvé uzamykateľné dvere domu.
• V prípade neúspešného pokusu o doručenie je možné dohodnúť si náhradný termín.
Deň pred doručením dostanete SMS správu s približným časom doručenia.
Vodič vás kontaktuje približne hodinu pred príjazdom.
Uistite sa, že ste do objednávky zadali presnú adresu a telefónne číslo, aby ste zabránili komplikáciám pri doručení.
Ak ste si objednali vynesenie na miesto určenia, uistite sa, že po ceste nie sú žiadne prekážky.
Doručenie online objednávok na predajňu trvá 4-11 pracovných dní
• Hneď, ako bude objednávka pripravená v predajni, kontaktujeme vás pomocou SMS správy.
Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte služby zákazníkom.
Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte služby zákazníkom.
Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte služby zákazníkom.
Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte služby zákazníkom.
Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte služby zákazníkom.
Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte služby zákazníkom.
Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte služby zákazníkom.
Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte služby zákazníkom.
Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte služby zákazníkom.
Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte služby zákazníkom.