Odpovede na otázky o vrátení tovaru a reklamácii nájdete nižšie. Pokiaľ odpoveď nenájdete, kontaktujte Služby zákazníkom.
Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte služby zákazníkom.
Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte služby zákazníkom.
Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte služby zákazníkom.
V JYSKu môžete u nás zakúpené výrobky jednoducho vrátiť, alebo vymeniť.
Za produkty, ktoré sú vrátené nepoužité a s originálnym dokladom o zaplatení, Vám vrátime celú čiastku. Pre vrátenie nie sú žiadne časové obmedzenia. Pokiaľ nemáte doklad o zaplatení, vrátenie produktu je možné iba na predajni, kde bol produkt zakopený a je nutné preukázať, kedy bol nákup uskutočnený napríklad výpisom z bankového účtu. To platí ako pre produkty zakúpené v predajni, tak pre online objednávky. Pre najrýchlejšie a najjednoduchšie vrátenie výrobkov navštívte akúkoľvek predajňu JYSK. Ak výrobky vrátite tam, peniaze Vám vrátime ihneď na mieste a to vrátane čiastky uhradenej za dopravu online objednávky (ak online objednávku vrátite v predajni celú). Pokiaľ vraciate online objednávku na predajni a jedná sa o matrac, prikrývku alebo vankúš v rade GOLD a tieto produkty boli zakúpené za plnú cenu produktu, prípadne sa jedná o interiérový alebo záhradný nábytok nad čiastku 200 EUR, budú Vám financie vrátené späť na účet, ze ktorého sme obdržali platbu najneskôr do 10 pracovných dní. Takto zaistíme, že sa produkty nepoškodia počas prepravy a budeme ich môcť predať ďalším zákazníkom. Môžeme tiež zaistiť zvoz výrobku z online objednávky. V tomto prípade, pôvodne vynaložené prostriedky na dopravu použijeme k uhradeniu zvozu výrobku z Vašej adresy. Pre objednanie zvozu kontaktujte Zákaznícky servis.
Balenie produktov, ktoré chcete vrátiť
V JYSKu nám záleží na udržateľnosti. Preto Vás žiadame, aby ste originálny obal uchovali dokiaľ si nebudete istí, že si nákup chcete ponechať, aby ste ho v prípade potreby mohli použiť pre vrátenie výrobku. Ak vrátite výrobok v predajni, preferujeme vrátenie v pôvodnom stave a v originálnom balení. V tomto prípade môžeme výrobok znova predať a urobiť tak radosť ďalšiemu zákazníkovi. Výrobok, ktorý vraciate v predajni nie je povinné demontovať, ale ak výrobok nebude v pôvodnom stave, môže byť vrátená čiastka znížená, prípadne Vám môžeme ponúknuť darčekovú kartu.
V prípade, že máte záujem o vrátenie výrobku naším dopravcom, je nutné výrobok demontovať a zabaliť tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu pri preprave, aby Vám mohla byť vrátená plná suma za tovar. Odporúčame obaly otvárať opatrne a obal si nechať, ak nie ste si istí nákupom.
Prečítajte si viac o podmienkach vrátenia výrobkov tu
100 dní na vyskúšanie matracu GOLD
Ponúkame 100 dní na vyskúšanie matracu GOLD. Prosím, berte na vedomie, že na službu 100 dní sa nevzťahujú podmienky pre vrátenie, ale podmienky pre výmenu. Služba 100 dní na vyskúšanie sa nevzťahuje na vrchné matrace.
Prečítajte si viac o službe 100 dní na vyskúšanie matracu GOLD
Prosím, berte na vedomie:
Ak vrátite výrobok, ktorý je poškodený alebo použitý spôsobom, ktorý znižuje jeho hodnotu, vyhradzujeme si právo znížiť vrátenú čiastku alebo odmietnuť vrátenie peňazí.
Ak nemáte originálny doklad o zaplatení, ponúkame Vám výmenu za iný produkt alebo darčekovú kartu. Hodnota darčekovej karty bude vo výške najnižšej predajnej ceny produktu za posledných 60 dní. U internetových objednávok je dokladom o nákupe faktúra, ktorú ste obdržali na e-mail. K nákupu z predajne potrebujete účtenku. Ak nemáte účtenku, predajňa Vám môže kópiu účtenky vyhľadať na základe výpisu platby z bankového účtu. To je ale možné najdlhšie rok od nákupu na predajni, kde bol produkt zakúpený. Na základe vyhľadané účtenky je potom možné vrátenie čiastky na darčekovú kartu.
Na zákazku vyrobený tovar, ako sú atypické rozmery matracov, má z nášho pohľadu vždy zníženú hodnotu.
Ak sa rozhodnete vrátiť výrobok z online objednávky v predajni, vrátime Vám peniaze vrátane pôvodných nákladov za dopravu, v prípade, že vraciate celú objednávku. Ak si prajete, aby JYSK zaistil vrátenie prostredníctvom zvozu, nebudú Vám vrátené financie, ktoré ste vynaložili na dopravu, pretože táto čiastka bude využitá na zvoz. Ak si prajete vrátiť objednávku zakúpenú v predajni, ktorá Vám bola doručená lokálnym prepravcom, peniaze za dopravu Vám vrátené nebudú.
Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte služby zákazníkom.
Vrátenie v predajni
Jedná sa o najrýchlejšiu možnosť vrátenia. Pokiaľ vrátite produkt v predajni, financie obdržíte takmer ihneď. Vrátenie je možné buď v hotovosti, alebo na platobnú kartu. Suma je vyplatená rovnakým typom platby, ako bola vykonaná pôvodná platba. V prípade vrátenia na platobnú kartu bude vrátenie trvať najdlhšie 3 pracovné dni. Do predajne si so sebou prosím vezmite doklad o zaplatení a platobnú kartu.
Pokiaľ vraciate online objednávku na predajni a jedná sa o matrac, prikrývku alebo vankúš v rade GOLD a tieto produkty boli zakúpené za plnú cenu produktu, prípadne sa jedná o interiérový alebo záhradný nábytok nad čiastku 200 EUR, budú Vám financie vrátené späť na účet, ze ktorého sme obdržali platbu najneskôr do 10 pracovných dní.
Vrátenie prostredníctvom dopravcu
Pokiaľ sa rozhodnete pre vrátenie prostredníctvom objednania zvozu, budú Vám financie vrátené najneskôr do 14 dní od uskutočneného zvozu. Dobropis obdržíte do e-mailu.
JYSK môže zadržať vrátenie peňazí, dokiaľ zvoz neprebehne alebo pokiaľ nepredložíte dokumentáciu, že ste produkt vrátili.
Pokiaľ bola objednávka platená prostredníctvom platobnej brány PayU, vrátenie financií prebehne ihneď, akonáhle zašleme požiadavku. Doba vrátenia je najdlhšie 10 pracovných dní.
Pokiaľ bola objednávka platená na dobierku, prosím, v požiadavku pre odstúpenie od kúpnej zmluvy uveďte číslo bankového účtu, na ktorý majú byť financie vrátené.
Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte služby zákazníkom.
Spoločnosť JYSK ponúka rozšírené právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy a službu výmeny tovaru, ktoré platia pre nákup v internetovom obchode na JYSK.sk aj v kamenných predajniach.
Tovar zakúpený v spoločnosti JYSK môžete jednoducho vymeniť alebo vrátiť. Možnosť vrátenia alebo výmeny nie je časovo obmedzená. Máte tak oveľa viac času ako zákonom stanovenú 14-dňovú lehotu.
Ak chcete využiť ponúkanú možnosť, musia byť splnené nižšie uvedené podmienky:
Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte služby zákazníkom.
Ak si nákup rozmyslíte, výrobok môžete jednoducho vrátiť. Za produkty, ktoré sú vrátené nepoužité a s originálnym dokladom o zaplatení, Vám vrátime celú čiastku. Pre vrátenie nie je žiadne časové obmedzenie. To platí ako pre produkty zakúpené v predajniach, tak pre online objednávky. Pre najrýchlejšie a najjednoduchšie vrátenie výrobkov navštívte akúkoľvek predajňu JYSK. Ak produkty vrátite tam, peniaze Vám vrátime ihneď na mieste, a to vrátane čiastky uhradenej za dopravu online objednávky (ak online objednávku vrátite v predajni celú). Pokiaľ vraciate online objednávku na predajni a jedná sa o matrac, prikrývku alebo vankúš v rade GOLD a tieto produkty boli zakúpené za plnú cenu produktu, prípadne sa jedná o interiérový alebo záhradný nábytok nad čiastku 200 EUR, budú Vám financie vrátené späť na účet, ze ktorého sme obdržali platbu najneskôr do 10 pracovných dní. Takto zaistíme, že sa produkty nepoškodia počas prepravy a budeme ich môcť predať ďalším spokojným zákazníkom. Môžeme tiež zaistiť zvoz výrobku z online objednávky. V tomto prípade, pôvodne vynaložené prostriedky na dopravu použijeme k uhradeniu zvozu výrobku z Vašej adresy. Pre objednanie zvozu kontaktujte Zákaznícky servis.
Ak ste obdržali poškodený produkt, prosím, prečítajte si ako ho reklamovať.
Vrátenie produktu v predajni
Najrýchlejší a najjednoduchší spôsob vrátenia výrobku je návšteva akejkoľvek predajne JYSK. Ak produkty vrátite tam, peniaze Vám vrátime ihneď na mieste, a to vrátane čiastky uhradenej za dopravu online objednávky (ak online objednávku vrátite v predajni celú). Takto zaistíme, že sa produkty nepoškodia počas prepravy a budeme ich môcť predať ďalším spokojným zákazníkom.
Bezpečne zabaľte produkt, najlepšie do originálneho obalu.
Dostavte sa s produktom a dokladom o zaplatení alebo faktúrou do predajne.
Vrátenie výrobkov doručených prostredníctvom dopravcu pre malé zásielky
Ak ste obdržali objednávku prostredníctvom dopravcu DPD, prosím, postupujte podľa krokov nižšie:
Vyplňte prosím online formulár pre odstúpenie od kúpnej zmluvy . Po obdržaní žiadosti Vás bude kontaktovať Zákaznícky servis ohľadom termínu zvozu.
Produkt demontujte a bezpečne zabaľte, najlepšie do originálneho obalu pre zaistenie vrátenia plnej čiastky.
Zaistite predanie tovaru dopravcovi v dohodnutom termíne.
Vrátenie produktov prostredníctvom vlastného dopravcu
JYSK Cassovia, Košice
Pri prachárni 4
040 11 Košice
V prípade odoslanie tovaru na zmienenú adresu nezabudnite priložiť dopis, v ktorom uvediete číslo objednávky a požiadavku na odstúpenie od kúpnej zmluvy. Ak vrátite celú objednávku, budú Vám vrátené aj náklady za dopravu, ktoré ste za internetovú objednávku uhradili.
Vrátenie výrobkov doručených prostredníctvom dopravcu pre veľké zásielky
Ak ste obdržali objednávku prostredníctvom dopravcu Rhenus, prosím, postupujte podľa krokov nižšie:
Kontaktujte Zákaznícky servis na našej kontaktnej stránke pre objednanie zvozu.
Produkt demontujte a bezpečne zabaľte, najlepšie do originálneho obalu pre zaistenie vrátenia plnej čiastky.
Zaistite predanie tovaru dopravcovi v dohodnutom termíne.
Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte služby zákazníkom.
V JYSKu môžete u nás zakúpené výrobky jednoducho vrátiť alebo vymeniť.
Za produkty, ktoré sú vrátené nepoužité a s originálnym dokladom o zaplatení, Vám vrátime celú sumu. Pre vrátenie nie je žiadne časové obmedzenie. To platí ako pre produkty zakúpené v predajniach, tak pre online objednávky. Pre najrýchlejšie a najjednoduchšie vrátenie výrobkov navštívte akúkoľvek predajňu JYSK. Ak produkty vrátite tam, peniaze Vám vrátime ihneď na mieste, a to vrátane čiastky uhradenej za dopravu online objednávky (ak online objednávku vrátite v predajni celú). Pokiaľ vraciate online objednávku na predajni a jedná sa o matrac, prikrývku alebo vankúš v rade GOLD a tieto produkty boli zakúpené za plnú cenu produktu, prípadne sa jedná o interiérový alebo záhradný nábytok nad čiastku 200 EUR, budú Vám financie vrátené späť na účet, ze ktorého sme obdržali platbu najneskôr do 10 pracovných dní. Pokiaľ nemáte doklad o zaplatení, vrátenie produktu je možné iba na predajni, kde bol produkt zakopený a je nutné preukázať, kedy bol nákup uskutočnený napríklad výpisom z bankového účtu. Financie vám budú vrátené v podobne darčekové karty alebo ponúknutá výmena za iný produkt.
Prečítajte si viac o Pravidlách vrátenia.
Prečítajte si viac o tom, ako vrátiť produkt.
Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte služby zákazníkom.