Košík

Váš košík je prázdny

Košík

Váš košík je prázdny
Chcete sa pridať k silnémi tímu?

Chcete sa pridať k silnému tímu?

Dátum:

Kategória: Život v JYSKu

Aj takto oslovujeme potenciálnych kandidátov, ktorí by sa chceli stať našimi novými kolegami. JYSK odštartoval v poradí druhú náborovú kampaň s heslom Preukáž odhodlanie.

JYSK pôsobí v 50 krajinách a má viac než 28 500 zamestnancov. Stále sa rozvíjame a rozširujeme našu sieť predajní, a preto hľadáme nových kolegov, ktorí sa chcú pridať k nášmu modrému tímu.

Preukáž odhodlanie

Názov kampane je znením jedného z našich hlavných prísľubov zamestnancom: Preukáž odhodlanie, získaj príležitosti. V spoločnosti JYSK odmeňujeme nadšenie a tvrdú prácu. Kto preukáže svoje odhodlanie, dostane príležitosť k rozvoju a kariérnemu postupu.

V novej kampani hľadáme kolegov, ktorí sa chcú pridať k silnému tímu. Kolegov, ktorí sa neboja prekážok, ktorí sa chcú zdokonaľovať, majú pozitívny prístup a radi vyhrávajú.

Inšpiráciou nie je nikto iný ako súčasní zamestnanci JYSKu, ktorí spolu tvoria silný tím. Že im záleží na kolegoch a na rozvoji svojho tímu, preukázali aj tým, že sa rozhodli prispieť ku kampani a predstaviť sa potenciálnym novým kolegom. Ukázali, že práca sa dá skĺbiť s voľnočasovými aktivitami a že rozvíjanie talentu v pracovnom aj v súkromnom živote prináša spokojnosť v oboch sférach.

Zoznámte sa, prosím

MATEJ VREŠTIAK, NITRA

Matej pracuje v predajni v Nitre, kde má na starosti úsek sortimentu s paplónmi a vankúšmi. V JYSKu sme odborníci na spánok a Matejovou špecializáciou je poradenstvo pri výbere vhodného produktu. V práci si váži skvelý kolektív a baví ho komunikácia so zákazníkmi. O tom, že sa dobre cíti v spoločnosti a sám šíri dobrú náladu, svedčí aj jeho celoživotná obľuba v ľudovom tanci, ktorému sa venoval aj v rámci štúdia. Talent v kombinácii s odhodlaním a tréningom prináša výsledky a ocenenie jak v tanci, tak v práci. 

KATEŘINA LESKOVJANOVÁ, NOVÝ JIČÍN

Katka je v JYSKu 2 roky a nebojí sa žiadnej výzvy. Úspešne absolvovala interný talentový program, po ktorom dostala príležitosť stať sa zástupcom manažéra predajne v Novom Jičíne. Katka neváhala a v tejto pozícii je od novembra minulého roku. Popri práci študuje podnikovú ekonomiku a manažment, takže poznatky zo štúdia môže rovno aplikovať v praxi. V posledných rokoch sa začala intenzívnejšie venovať aj svojej záľube v pečení a pripravuje torty na objednávku. Sladké výsledky jej práce prezentuje aj na sociálnych sieťach a to platí jak pri záľube v pečení, tak pri práci v JYSKu, keďže Katka je aktívna aj v rámci internej skupiny influencerov.

TOMÁŠ GREGUŠKA, PRIEVIDZA

Tomáš pracuje v JYSKu už 5 rokov a ako sám hovorí, práca ho nesmierne baví. Vo voľnom čase sa venuje elektronickej hudbe a podobne ako pri mixážnom pulte, to vie roztočiť aj pri predaji. S hudbou experimentuje už viac ako 10 rokov a prvýkrát sa za mixážny pult dostal vo Veľkej Británii, kde pôsobil niekoľko rokov. Momentálne žije a pracuje v Prievidzi. V predajni JYSK v Prievidzi má na starosti matrace, jednu z kľúčových oblastí nášho sortimentu. Podobne ako v hudobnej oblasti, kde na sebe musí pracovať, aby udržal krok s novými trendmi, aj v práci sa Tomáš ako zodpovedný za úsek sortimentu zúčastňuje tréningov a školení, aby dokázal poskytnúť kompetentný a skvelý zákaznícky servis.

JOZEF ŠIŠKA, SPIŠSKÁ NOVÁ VES

Počas svojho jeden a pol ročného pôsobenia v JYSKu, Jozef neváhal a využil príležitosť vstúpiť do interného rozvojového programu pre budúcich manažérov predajní. Tohtoročný SMT (Store Manager Trainee) program je momentálne za polovicou a Jozef už dostal ponuku viesť vlastnú predajňu. Sám hovorí, že si nevie predstaviť lepšiu školu než byť v programe a rovno to prenášať do praxe a naopak. Byť manažérom predajne, viesť a rozvíjať vlastný tím, dosahovať dobré výsledky a vedieť to aj so zákazníkmi si vyžaduje veľké odhodlanie a tu a tam aj trochu umenia. V tomto smere sa Jozef ako vyštudovaný herec cíti ako doma. Na divadelných doskách ho už v súčasnosti síce neuvidíte, ale skúsenosti a talent vie zúročiť aj pri každodennej práci s ľuďmi.

Viac informácií o kampani tu.