Košík

Váš košík je prázdny

Košík

Váš košík je prázdny
Stolík na notebook pri posteli

Dokážete pracovať z postele?

Dátum:

Kategória: Spálňa

Kľúčové slová: inšpirácia, Rady a tipy

Vládnuť svetu z postele? Prečo nie? Posteľ už neslúži iba na spánok, ale čoraz častejšie si v nej doprajeme raňajky, odpočinieme pri filme alebo sa len tak povaľujeme.

Niektorí z nás si zvykli z postele aj pracovať. Prináša to určité výhody, v byte nemusíte obetovať priestor na pracovňu. Namiesto toho šupnete dokumenty do zásuviek a vytiahnete stolík na notebook. 
 

 


Ak sa rozhodnete pracovať z postele, mali by ste zvážiť niekoľko vecí. 

 

Čo na to chrbtica?

Pri práci z postele máme tendenciu hrbiť sa. Nakláňame sa nad počítač. Ťažko povedať či sedíme alebo ležíme. Je to také niečo medzi. Čim si prirodzene zvyšujeme riziko vzniku bolesti chrbtice alebo stuhnutého krku. Pomôcť by mohol polohovací rošt, na ktorom si môžete nastaviť polohu hlavy aj nôh. Nechcete polohovací rošt? Uistite sa, že máte dostatočnú podporu bedrovej chrbtice. Zaobstarajte si bedrový vankúš. Áno, ďalší veľký vankúš v posteli. Teraz už máte výhovorku, prečo si ho kúpiť. Nezabúdajte pravidelne meniť polohu, v ktorej sedíte.

 


Moja milá prokrastinácia 

Urobím to večer. Jedna z najnebezpečnejších pascí práce z domova. Je veľmi ľahké prokrastinovať počas dňa, pretože vždy môžete prácu dokončiť večer. A už máte zámienku na neustalé kontrolovanie sociálnych sietí, sledovanie seriálov, najnovších správ alebo pospávanie. Ak sa už chystáte celý deň pracovať z postele, urobte si plány na večer, aby ste mali motiváciu dokončiť prácu a mať večer voľno.
 

Zaobstarajte si stolík na notebook

Pri používaní elektroniky buďte obozretní. Zariadenia sa môžu veľmi ľahko prehriať, hlavne ak ich položíte na paplón, ktorý bráni ventilátoru v chladení. So stolíkom na notebook môžete bezpečne pracovať aj z postele. Navyše budete mať počítač vo výške, ktorá je pohodlnejšia. 
 

Spánok na prvom mieste

Máte problém zaspať, keď strávite deň prácou z postele? Niektorí ľudia sú veľmi citliví a pracovný stres ovplyvňuje ich spánok. Výsledkom sú ťažkosti so zaspávaním a nekvalitný spánok. Ak ste sa v tomto opise našli, potom by ste mali obmedziť nielen prácu z postele, ale aj elektroniku v spálni. Vedeli by ste si predstaviť znovu používať starý dobrý budík? 

Potrebujete pomôcť so zariaďovaním spálne? Vyberte si 1 zo 4 dizajnov spální.
 

Nezabúdajte na hygienu

Nezabudnite si vymeniť obliečky aspoň každé 2 týždne, aby ste zabránili alergiám na roztoče a omrvinkám z raňajok. :)

 

Petra Sales and Marketing Assistant

Comments